Księże, ile jeszcze każesz czekać na SWOJE wyjaśnienie?

1. Data: 2003-05-19 17:28:44

Temat: Księże, ile jeszcze każesz czekać na SWOJE wyjaśnienie?
Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chyba że coś przegapiłem - to wskaż łaskawie.

P.

1. Data: 2003-05-19 18:43:39

Od: "... z Gormenghast" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Paweł Niezbecki" w news:bab48p$m16$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Chyba że coś przegapiłem - to wskaż łaskawie.
>
> P.

Czego Ty Pawle _jeszcze_ oczekujesz!
Spytam w takim razie o jeszcze jedną rzecz.
Czy ktoś miał blokadę swego konta na onet.pl wczoraj o godzinie 6:00 rano?
A czy ktoś ma może kłopoty z wejściem na swoje konto na onet.pl teraz
o godzinie 20:00?
Bo ja miałem wczoraj i mam teraz - co nie zdarzyło sie nigdy dotychczas.
A przecież nie tylko jedno konto sprawdzam na onet.pl - pozostałe działają OK.
Zdarzały się podobne blokady, ale dotyczyły _zawsze_ wszystkich znanych mi kont.
Czyzby więc ktoś się czuł bezkarnym?

Ale oczywiście to nie jest dowód. Dowód leży tam niżej i kłuje w oczy.
W poście news:0209.000000d2.3ec73024@newsgate.onet.pl...
i dalszych.

Co proponujesz Pawle?
Znikomą szkodliwość społeczną czynu?

pozdrawiam
All
~~~
p...@p...onet.pl

PS.
Proponuję Szanownym Grupowiczom pomyśleć coś na temat wszystkich
prywatnych listów jakie piszą poprzez onet.pl Możnaby niezłą avanturkę uczynić.
Przydałby się jednak Drzewiecki...

1. Data: 2003-05-19 18:47:10

Od: "ksRobak" <e...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> napisał(a):

> Chyba że coś przegapiłem - to wskaż łaskawie.
> P.

jeśli zwracasz się do ksRobak'a to wybacz, ale to jakieś chyba
nieporozumienie
w tematach w których ksRobak zabierał 'głos' chyba wszystko zostało
wyjaśnione?
jeśli coś przeoczono to wskaż z łaski swojej, bo pozostaje próżnia
(a być może ktoś oczekuje pomocy) w miarę naszych możliwości do zapełnienia

"błazen królewski"
:-)
ksRobak

--
pacjentów z urojeniami się lokalizuje

1. Data: 2003-05-19 19:03:46

Od: "tycztom" <t...@N...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł Niezbecki wrote:
> Chyba że coś przegapiłem - to wskaż łaskawie.
>
> P.

Jeżeli zwracasz się do mnie Pawle .... to wiedz, że ....

;)))))))))))

--
Pozdrawiam Serdecznie
Tomek Tyczyński

**
"Przy utrzymaniu obecnego tempa wymiany personelu
pewnego dnia ludzie będą okazami równie rzadkimi jak ptaki dodo."

1. Data: 2003-05-19 20:34:16

Od: "... z Gormenghast" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chyba że coś przegapiłem - to wskaż łaskawie.
>
> P.

;)!.. Sądząc po odpowiedzi - to chyba próba ustalenia
nowych standardów moralności? Sprawa poważna...

Poza tym - ciekawe zjawisko a'la Rinaldo:
"przyciągające się podobieństw" -
dwóch takich co zgubili twarze - w natarciu
- też smutne (żadna słodycz nie pomoże).

... koniec swiata.

To pewnie dla Ciebie Paweł niezłe wyzwanie.
Tacy sympatyczni, prawda?
Bajkowa jest ta psychologia i psp w całej krasie.

S.

1. Data: 2003-05-19 20:36:42

Od: "patix" <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

... z Gormenghast wrote in message ...
> [...]
>Czy ktoś miał blokadę swego konta na onet.pl wczoraj o godzinie 6:00 rano?
>A czy ktoś ma może kłopoty z wejściem na swoje konto na onet.pl teraz

ja tez mialem od 20:00-21:00 priv6.onet.pl

>Bo ja miałem wczoraj i mam teraz - co nie zdarzyło sie nigdy dotychczas.

oj mi zdarzalo sie nie raz

> [...]
OK.
>Zdarzały się podobne blokady, ale dotyczyły _zawsze_ wszystkich znanych mi

http://80.55.117.50/uzytkownicy.htm

a dla rozrywki , pl.sci.filozofia

----------------------------------

ksRobak wrote in message ...

>temat w którym się poruszamy: "Arystoteles- problem z bytem" nie jest
>właściwym miejscem do omawiania Teorii Czasu. Nie jest to w chwili
>obecnej potrzebne. Dopóki człowiek nie znajdzie odpowiedzi na pytanie
>kim/czym jest człowiek wszystkie inne pytania są pozbawione sensu. :)
>
>Rozmowy inicjujące trwają na pl.sci.psychologia jednakże z uwagi na
>złożoność problemu oraz nawarstwione uprzedzenia i przesądy rozmowy
>nie toczą się jeszcze wprost.
>
>Trwa przygotowywanie podstaw do rozmów
>
>"błazen królewski"

patix

1. Data: 2003-05-19 21:12:08

Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

... z Gormenghast
b...@g...he1bee152.invalid:

> Co proponujesz Pawle?
> Znikomą szkodliwość społeczną czynu?

Nie próbuj wkładać mi w usta swoich "gotowców".

Na razie zaproponowałem wyłącznie "audiatur et altera pars".

Nie znam się na sprawach technicznych Internetu. Na mój
humanistyczno-lajkoniczny rozum, domniemane penetrowanie poczty Evy do
Ciebie wydało mi się niezbyt wykonalne, a więc chętnie posłuchałbym. co
miałaby do powiedzenia na ten temat osoba bezstronna, mająca odpowiednią
wiedzę techniczną.

P.

1. Data: 2003-05-19 21:13:46

Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

... z Gormenghast
b...@g...h9b2bea9e.invalid:

> To pewnie dla Ciebie Paweł niezłe wyzwanie.
> Tacy sympatyczni, prawda?

Daruj sobie ten wątek poboczny pt. "Walka o duszyczkę PN" i nie wkładaj mi w
usta jakiejkolwiek opinii o ks.Robaku.

P.

1. Data: 2003-05-19 21:16:03

Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł Niezbecki
<t...@p...neostrada.pl>
babhc9$3mh$...@a...news.tpi.pl:

<snip>
> chętnie posłuchałbym. co
> miałaby do powiedzenia na ten temat osoba bezstronna, mająca odpowiednią
> wiedzę techniczną.

A oprócz tego chętnie usłyszałbym odniesienie się do sprawy merytorycznie
przez ks.Robaka, ale chyba się nie doczekam.

P.

1. Data: 2003-05-19 22:12:43

Od: "tycztom" <t...@N...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł Niezbecki wrote:

> [...]
> Ciebie wydało mi się niezbyt wykonalne, a więc chętnie posłuchałbym. co
> miałaby do powiedzenia na ten temat osoba bezstronna, mająca odpowiednią

Jest to wykonalne ale przy pewnych założeniach, np.:

1. Delikwent znajduje się w tej samej sieci/podsieci co osoba
"prześladowana" (używa karty sieciowej w trybie mieszanym i tym sposobem
zbiera wszystkie pakiety pochodzące od, czy kierowane do każdej osoby w tej
sieci), wyjątek: kodowanie, np. SSL, w takim wypadku figa z makiem, ale
poczta w standardzie nie jest kodowana (można, przy odrobinie starań,
zaimplementować mechanizmy kodowania)

2. Delikwent ma znajomości lub administruje serwerami pocztowymi

3. Delikwent ma znajomości lub administruje serwerami przepuszczającymi (np.
rutującymi, forwardującymi) pakiety między ofiarą a drugą osobą
zainteresowaną

4. Delikwent jest b. dobry i zna jeszcze inne sztuczki o których nie wiem
lub nie mogę powiedzieć.

Z tego co zauważyłem całe zamieszanie idzie o 18 znaków "+". Czyżby "ofiara"
była ostrzegana lub prześladowana wcześniej? Hmmm... trzeba być naprawdę
bystrym żeby coś takiego zauważyć (albo ja czegoś nie zrozumiałem). Chętnie
posłuchałbym KsRobaka.

--
Pozdrawiam Serdecznie
Tomek Tyczyński

**
"Przy utrzymaniu obecnego tempa wymiany personelu
pewnego dnia ludzie będą okazami równie rzadkimi jak ptaki dodo."

stany lekowe
zasoby ludzkie, kto pomoże???
Psychopata
Czy może ktoś wie?