Kształtowanie sylwetki - listy dyskusyjne?

1. Data: 2005-08-06 12:06:41

Temat: Kształtowanie sylwetki - listy dyskusyjne?
Od: k...@w...pl (koryntianin) szukaj wiadomości tego autora

Witam!

To mój pierwszy post na tę grupę, więc się wszystkim kłaniam.

Czy znacie jakieś godne polecenia listy dyskusyjne poświecone
kształtowaniu sylwetki? Chciałbym poprawić swój wygląd, ale
po latach zaniedbań nie mam ochoty od razu iść na siłownię.
Wolę zorientować się trochę w temacie i poćwiczyć najpierw
w domu.

W księgarniach mnóstwo jest poświęconych temu pozycji, ale
jako laik naprawdę nie wiem co wybrać. Pilates? Jakieś inne
cudowne techniki i zestawy ćwiczeń?

pozdrawiam,
koryntianin

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.misc.dieta

2. Data: 2005-08-06 13:43:06

Temat: Re: Kształtowanie sylwetki - listy dyskusyjne?
Od: "Mancer" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

koryntianin <k...@w...pl> napisał(a):

> Wolę zorientować się trochę w temacie i poćwiczyć najpierw
> w domu.

Zazwyczaj ćwiczenia w domu są mniej efektywne (głównie z
braku sprzętu).

> [...]
> W księgarniach mnóstwo jest poświęconych temu pozycji, ale
> jako laik naprawdę nie wiem co wybrać. Pilates? Jakieś inne
> cudowne techniki i zestawy ćwiczeń?

Cudów niestety nie ma. Wszystko trzeba osiągnąć ciężką praca.

Książek nie musisz kupować. Cała ta wiedza wraz z relacjami
i uwagami osób stosujących leży sobie w internecie.

Polecam forum www.imperium-sportu.pl. I pokopać we wszystkich
działach (zwłaszcza: Thermal maniacy, Suplementy, Odżywki i
Witaminki, Trening, Dieta). Użyj też wyszukiwarki.
Znajdziesz lekturę na dobre kilka dni.

--

Wojciech "Mancer" Przybysz

3. Data: 2005-08-07 08:26:13

Od: soomal <s...@o...pl.XXX> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 6 Aug 2005 14:06:41 +0200, koryntianin napisał(a):

> [...]
> po latach zaniedbań nie mam ochoty od razu iść na siłownię.
> Wolę zorientować się trochę w temacie i poćwiczyć najpierw

chyba sie wstydzisz?
pocwicz w domu joge to ci pomoze
a co do silowni polecam http://www.sfd.pl

> W księgarniach mnóstwo jest poświęconych temu pozycji, ale
> jako laik naprawdę nie wiem co wybrać. Pilates? Jakieś inne
> cudowne techniki i zestawy ćwiczeń?

chyba normalne cwiczenia silowe... pilates zostaw kobietom;)

--
--=gr33t=-=-=SOOMAL=-=-=-=-=-=-[Czy chciałbyś być murzynem?]
[Dawniej chciałem, ale dziś tylko chudym brytyjskim pedałem]

4. Data: 2005-08-07 11:19:31

Od: "Kaczka" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

soomal wrote:

> chyba normalne cwiczenia silowe... pilates zostaw kobietom;)

Witam. Jestem zdania, że pilates jest świetnym uzupełnieniem siłowni. Chodzę
razem ze swoim facetem na siłownię i pilates i jakoś nie widzę w tym nic
niewłaściwego...Co tu ma płeć do rzeczy?
Swego czasu jak chodziłam tylko na siłownię, to po jakimś czasie czułam, że
brakuje mi rozciągnięcia...a pilates mi to zapewnia

--

# gg: 4464129 #

5. Data: 2005-08-07 18:30:13

Od: "Mancer" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kaczka <k...@n...pl> napisał(a):

> [...]
> Swego czasu jak chodziłam tylko na siłownię, to po jakimś czasie czułam,
> że brakuje mi rozciągnięcia...a pilates mi to zapewnia

"/Teraz już wiem - nie mogę się mylić. Cały kraj, cały świat
powinien wykonywać moje ćwiczenia. Wtedy ludzie będą
szczęśliwsi/" - by Joseph Pilates.

Hahaha. Dobre. Wolał bym jednak "normalnie" się rozciągać
i nie dokładać do tego żadnej filozofii ;-)

Rozciąganie to rzeczywiście świetny *dodatek* do siłowni. W swoich
planach budowania masy na jeśień-zimę już zdecydowanie dodam
je 2-3 razy w tyg. Bo same ćwiczenia siłowe po paru latach
doprowadzają do powstania góry mięśni która ma problem by
podrapać się za uchem - a to już jest smutne ;-)

--

Wojciech "Mancer" Przybysz

6. Data: 2005-08-07 20:55:46

Od: k...@w...pl (koryntianin) szukaj wiadomości tego autora

> From: "Mancer"
> Zazwyczaj ćwiczenia w domu są mniej efektywne (głównie z
> braku sprzętu).
> Cudów niestety nie ma. Wszystko trzeba osiągnąć ciężką praca.

Chodzi mi właśnie o maksymalną efektywność, żeby ta ciężka
praca nie szła na marne. Bo można np. wykształcić sobie piękną
czekoladkę na brzuchu i mieć ją przykrytą oponą z tłuszczu.

Dzięki za linki. Poczytam.

koryntianin

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.misc.dieta

7. Data: 2005-08-08 12:29:43

Temat: Re: Kszta?towanie sylwetki - listy dyskusyjne?
Od: Illinois <r...@d...ltd.pl> szukaj wiadomości tego autora

Forum Dyskusyjne na www.dudi.ltd.pl

--
pozdrawiam Illinois

8. Data: 2005-08-09 14:35:01

Od: soomal <s...@o...pl.XXX> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 7 Aug 2005 13:19:31 +0200, Kaczka napisał(a):

> Witam. Jestem zdania, że pilates jest świetnym uzupełnieniem siłowni. Chodzę
> razem ze swoim facetem na siłownię i pilates i jakoś nie widzę w tym nic
> niewłaściwego...Co tu ma płeć do rzeczy?

wydaje mi sie, ze reklamuje sie go jako znakomita rzecz do poprawy
jedrnosci... roznych rzeczy... chlop nie musi sobie wygladzac celulitu i
nie musi ujedrniac sobie pupy tylko podzwigac troche ciezarkow;)

> Swego czasu jak chodziłam tylko na siłownię, to po jakimś czasie czułam, że
> brakuje mi rozciągnięcia...a pilates mi to zapewnia

A rozciagalas sie w ogole przed i po treningu?

--
[SOOMAL]|||[IE sluzy do przegladania internetu]
[z twojego komputera i na odwrot.][bash.org.pl]

dieta -pytanie.
,,Na początku był głód''
Thermal Pro
MM dla zapracowanych :-)