Re: Kto czuł się tak, jak ja??

From: "TheStroyer" <a...@c...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Kto czuł się tak, jak ja??
Date: Tue, 8 Oct 2002 13:59:45 +0200

> Najpierw kogoś znaleźć, a potem nastanawiać się, czy coś do tej osoby
czuję?
> Ta osoba musi mieć to coś, co mnie od razu do niej przyciągnie.

"Przyciągnie" to też bywa jeszcze za mało - mnie ciągnie do całej masy osób,
ale
to nie znaczy że czuję cokolwiek poza pociągiem ;)

> Wierz mi, że próbuję. Już poznałam tylu facetów... Bardzo łatwo nawiązuje
> kontakty i wszyscy się dziwią, że ja nie mam faceta! Jak mnie ktoś chce,
> okazuje się, że to żonaty facet i chce mnie za kochanke!!!

Znasz samych żonatych facetów, czy co? Skoro tylu ich poznałaś...
A może wybrzydzasz za bardzo? ;)

> co we mnie jest, że nie mogę mieć faceta jedynego, dla siebie?? A kochanką
> nie będę NIGDY!!

To nie w Tobie coś jest, tylko faceci potrzebują kochanek ;) Ale przecież
na tym się świat nie kończy.

> Ale z drugiej strony mam nadzieję, że ta osoba jest gdzieś niedaleko :)

Na pewno. Życzę powodzenia w poszukiwaniach.

JGrabowski