Data: 2005-03-02 23:59:20
Temat: Re: Kto daje gwarancje na sprzet zakupiony w aptece?
Od: "Piotr" <d...@n...pl>
Pokaż wszystkie nagłówki
Za wady w towarze odpowiada SPRZEDAWCA. I to on ma obowiązek przyjąć
reklamację. Ponadto ma obowiązek w terminie 14 dni do ustosunkowania się do
niej. Brak odpowiedzi w tym terminie jest przez każdy sąd konsumencki
uznawane jako przyjęcie reklamacji. Jeden warunek:musisz mieć dowód zakupu
czyli paragon albo rachunek. Nawet jeśli na towar nie ma gwarancji, to jest
rękojmia.
Piotr
Użytkownik "Martyna" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
news:d0515e$plu$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Nie wiem czy zadaje pytanie na odpowiedniej grupie, ale moze ktos kto
> pracuje w aptece bedzie rad:)
> Moj tata kupil w aptece glukometr, ktory sie zepsul po 2 miesieach. Pani
> aptekarka powiedziala ze nie przyjnie reklamacji, a tata jak chce naprawic
> to serwis jest w Warszawie ( my mieszkamy we Wrocławiu), albo wyspac do
> producenta. Tata zrobil mala drake, po ktorej pani przyjela uszkodzony
> towar. Mija miesiac apteka nie oddaje urzadzenia. Wrecza tylko adres
> producenta i kaze tacie wystosowac im pisemko..... no i co mamy o tym
> myslec?
> Dzieki
>
>
|