Re: Kto jest większą beznadzieją?

Date: Mon, 17 May 2010 09:46:54 +0200
From: Magdulińska <m...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Kto jest większą beznadzieją?

W dniu 2010-05-15 15:27, Piotr po pijaku bełkocze:

> Jedno jest pewne, przy takich kobietach jak moja ciotka,
> lub jak tutejsza Madzia i czy ta druga, facet może być
> chyba tylko szmatą.
> Piotrek

Dla Twojej informacji cieniasie.

STranger nie jest szmatą i się tak nie zachowuje.
Jeszcze jedno złe słowo pod Jego adresem, to Ci własnoręcznie jęzor
wyrwę i tak nakopię do dupy, że nie usiądziesz przez miesiąc.
Do pięt STrangerowi nie dorastasz.
To ty jesteś szmatą, a właściwie... nie... ty jesteś zwykłym ścierwem.
Ciekawe, jak Twoja żona zareaguje, kiedy się dowie o Twoich "skokach w
Zarezerwuj sobie spanko na dworcu w kartonie i łap w locie puszkę ze
psim żarciem - będzie Ci potrzebna.