Kto ma ochotę na szaleństwo bylinowe?

101. Data: 2004-03-26 22:08:46

Temat: Re: Kto ma ochotę na szaleństwo bylinowe? -opis dojazdu do szkółki
Od: "Kronopio" <c...@g...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

news:c426dj$qhk$2@korweta.task.gda.pl...
> Użytkownik Kronopio napisał:

ja jeszcze jesli można w kwesti malutkiej
> imperaty się przypomnę...

Jeśli przetrwała , bardzo proszę :-)

Pozdrawiam
Teresa

102. Data: 2004-03-26 23:09:15

Temat: Re: Kto ma ochotę na szaleństwo bylinowe?
Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kronopio napisał:

> Matko jedyna!
> Który od frontu ?
> Trzy różne tam rosną.
> Ciapkaty to ma być , czy samozielony ?

Ciapkaty:-))

> Przynajmniej się nie czuję osamotniona :-)

:-))

Kamień z serca:-)

Pozdrawiam
Marta

103. Data: 2004-03-27 07:13:46

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@i...pl> wrote in news:c421uk$8e6$3
@nemesis.news.tpi.pl:

> O rany! Pytanie do Ewy Sz. - czy bukszpany...bardzo nieśmiało (akurat,
> nachalnie jak zwykle:-)).

Bukszpany sa planowane w tym tyg, o ile temp. nocna raczy byc przynajmniej
kolo +3 st... Najwyzej dostaniesz swiezyne do lapki i sama bedziesz tkac do
doniczek :-)
Pozdrowienia - Ewa Sz. niesmialo jak zwykle :-)

104. Data: 2004-03-27 08:38:11

Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z tyłu był taki o niezwykłych w kształcie liściach...to tak w razie,
gdyby
> Teresa miała dylemat, który wybrać:-)))

Te o niezwykłych liściach to dla innego nachała: mnie :)

Pozdrawiam przypominająco
Ewa
PS. Czy to chodzi o te moje biedne zagodzone biale zimowity? Wylazło
ich tam kilka, przeciskając się przez zarośla dąbrówki...Chęć do życia
mimo wszystko u niektórych roślin jest zastanawiająca ;-)

105. Data: 2004-03-27 08:41:04

Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> napisał w
wiadomości news:Xns94B953ACA3044ewaszczbioluniwrocpl@156.17.1.3
8...

> Bukszpany sa planowane w tym tyg,

W ilościach większych, mam nadzieję? :)

Pozdrawiam
Ewa nachalnie

106. Data: 2004-03-27 11:53:42

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"T.W." <t...@w...pl> wrote in news:c43obc$7st$2
@nemesis.news.tpi.pl:

> W ilościach większych, mam nadzieję? :)

Mogš być w większych :-)
Ale wtedy już do łapki, bo male doniczki to dopiero z Kokotowa w większych
iloœciach dojadš :-)
Pozdrowienia - Ewa Sz. wykonczona zajeciowo

107. Data: 2004-03-27 12:02:03

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "T.W." <t...@w...pl> napisał w
wiadomości news:c43oba$7st$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
| ich tam kilka, przeciskając się przez zarośla dąbrówki...Chęć do życia
| mimo wszystko u niektórych roślin jest zastanawiająca ;-)

Podobna do chęci zdobywania nowych roślin u ich właścicieli?
Gdyby się dało - to ja z ukłonami i nachalnie...;-)

Pozdrawiam, Basia.

108. Data: 2004-03-27 19:39:45

Od: r...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Jejku, już nie mogę! Ja się nie znam, ja się nauczę ale PROSZĘ powiedzcie mi
jak on wygląda, ten ciapkaty! Ja przepraszam że się wtrącam, nigdy nie miałam
gorączki roślinobiorcy ale jak was czytam to mnie ssie... Nie wytrzymam do 24
kwietnia, pojadę jak tylko otworzą dla ludziów i się zabije. Bo mam spis roślin
(z cenami) i nie wiem co wybrać. A te ciapkate to już mnie dobiły... Jakie one
są?
Ewa R. (która się żegna z życiem i chyba opuści swój ogródek na zawsze...)

109. Data: 2004-03-27 20:20:44

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik r...@w...pl napisał:

> Jejku, już nie mogę! Ja się nie znam, ja się nauczę ale PROSZĘ powiedzcie mi
> jak on wygląda, ten ciapkaty!

Normalnie, jak to ciapkaty...
Jakby fleja malarz przechodził i szczotką zamach wziął:-))

Pozdrawiam
Marta

110. Data: 2004-03-27 21:42:13

Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Normalnie, jak to ciapkaty...
> Jakby fleja malarz przechodził i szczotką zamach wziął:-))

szczęście, że bez herbatki siedzę przy tym kompie! :)))))

Pozdrawiam
Ewa

jak siać bazylię?
wiosenna burza