Kto rano wstaje...

1. Data: 2002-12-14 11:37:59

Temat: Kto rano wstaje...
Od: c...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

... ten mógł obejrzeć w TVP "Rok w ogrodzie" i zobaczyć jak się przycina
winorośl odmiany Arkadia. :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz
PS
O barbarzyńskiej porze ten program idzie... :-(
J.

2. Data: 2002-12-14 12:49:13

Temat: Re: Kto rano wstaje...
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

<c...@p...onet.pl> wrote in message

> ... ten mógł obejrzeć w TVP "Rok w ogrodzie" i zobaczyć jak się przycina
> winorośl odmiany Arkadia. :-)

A co było oprócz tego, bo wyjątkowo się nie załapałam?
> Pozdrawiam :-)
> Janusz
> PS
> O barbarzyńskiej porze ten program idzie... :-(

Zdaje się, że Rzymianie definiowali barbarzyńców jako tych, u których
winorośl nie rośnie?

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2002-12-14 16:54:02

Od: c...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> A co było oprócz tego, bo wyjątkowo się nie załapałam?
Obsługa poinsecji, kupki jaj wrażych i szkodliwych jakichś owadów na gałązkach
jabłoni i sadzonka korzeniowa jakiegoś drzewo-krzewu (kwiecie blade, liście
takie jakieś sumakowate..) i już.
> Zdaje się, że Rzymianie definiowali barbarzyńców jako tych, u których
> winorośl nie rośnie?
Rzeczywiście.
A czy Barbara to nie od barbaros??? :-)I dlatego bez winorośli??
Pozdrawiam :-)
Janusz

4. Data: 2002-12-14 17:23:42

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@i...pl> wrote in message news:atfk7t$e9s$1@news.tpi.pl...

> Zdaje się, że Rzymianie definiowali barbarzyńców jako tych, u których
> winorośl nie rośnie?

A nie tych, ktorzy maja brody? :-)

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

5. Data: 2002-12-14 18:24:12

Od: "Kamas.hw" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A nie tych, ktorzy maja brody? :-)

oczywiście: barba, ae - broda (łac)

--

pozdrawiam:-)
Sławomir J. Marusiński (Kamas.hw)

6. Data: 2002-12-14 18:55:00

Od: w...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Obsługa poinsecji,  kupki jaj wrażych i szkodliwych jakichś owadów na
gałązkach
> jabłoni i sadzonka korzeniowa jakiegoś drzewo-krzewu (kwiecie blade, liście
> takie jakieś sumakowate..) i już.

Aralia

A kto rano wstał tydzień temu ( lub ustawił video - jak ja robie ) mógł
zobaczyć Krzysztofa...

Pozdro
Jack

7. Data: 2002-12-14 19:38:09

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:0516.000000f7.3dfb622a@newsgate.onet.pl
Użytkownik<c...@p...onet.pl> napisał(a):

> Rzeczywiście.
> A czy Barbara to nie od barbaros??? :-)I dlatego bez winorośli??

Hejka. Basia to bardzo ładne imie, a etymologia: Obca, cudzoziemka.
Barbara to po grecku "barbarzynka". Tak wołano w dawnej Grecji i Rzymie na
niewolnice sprowadzane z dalekich, barbarzyńskich krajów. Przy tym
"barbarzyńca" nie oznaczał wtedy żadnego okrutnego dzikusa, tylko człowieka
spoza świata rzymsko-greckiej kultury.
Pewnie Barbara szybko nauczyła się pić wino, co można wywnioskować z
wielkiej popularności tego imienia na świecie.
Ja...cki

8. Data: 2002-12-14 20:10:22

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <w...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:0...@n...onet.pl...

> gałązkach
>
> Aralia
O to! to! Aralia.

> A kto rano wstał tydzień temu ( lub ustawił video - jak ja robie ) mógł
> zobaczyć Krzysztofa...
Odżałowac nie mogę!
Pozdrawiam :-)
Janusz
PS
Dobre wychowanie kazałoby znajomym powiedzieć - wstańcie rano a ujrzycie.
:-)
J.

9. Data: 2002-12-14 20:11:27

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dirko <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:atg1aq$755$...@n...tpi.pl...

> Pewnie Barbara szybko nauczyła się pić wino,
Dobre i to.. :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

10. Data: 2002-12-14 20:15:18