Kto się przyzna ..?

1. Data: 2002-01-03 21:20:27

Temat: Kto się przyzna ..?
Od: "Bogusław Bielawski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

... do zimowej prowokacji rozgrzewającej krew grupowiczów?
Prowokacji o nazwie pan krispa?
Nie wierzę żeby to mogła być prawda!

Pozdrawiam
Bogusław Bielawski

PS Swoją drogą Magia Ogrodów za pomysł.

2. Data: 2002-01-04 12:40:10

Temat: Re: Kto się przyzna ..?
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ... do zimowej prowokacji rozgrzewającej krew grupowiczów?
> Prowokacji o nazwie pan krispa?
> Nie wierzę żeby to mogła być prawda!
To będziesz musiał nauczyć się z tym żyć. ;-))))))))))))))))))))))

Pozdrawiam Jerzy

> PS Swoją drogą Magia Ogrodów za pomysł.
Co fundujesz nagrody?

Zobacz:
http://www.zb.eco.pl/zb/159/zielen.htm

Ale może byłoby inaczej, gdyby uczelnie przygotowywały również przyszłych
nauczycieli biologii i ekologii do korzystania z takich laboratoriów
przyrodniczych, do pracy z uczniami w terenie. Ale tak nie jest. Te braki
w edukacji nauczycieli potwierdził prof. Ludwik Tomiałojć w swojej
publikacji zamieszczonej w "Lesie Polskim" nr 23/1999 (s. 21) pisząc tak:
"Dziś niewykształcony mieszkaniec wsi lepiej rozpoznaje gatunki roślin i
zwierząt niż przeciętny absolwent biologii nafaszerowany sześcioma
rodzajami wiedzy chemicznej. Dominacja chemicznego elementu w nauczaniu
polskich biologów, będzie miała fatalne konsekwencje dla skuteczności
naszych absolwentów w wieku XXI - Wieku Biologii, nie Chemii! Pilne staje
się też dokształcanie podyplomowe dawnych absolwentów". To potwierdzili
również nauczyciele uczestniczący w szkoleniu (byłem na nim również)
prowadzonym przez nauczyciela z Holandii.

I właśnie na bazie tych ekosystemów pozostawionych w miastach możemy dać
dobre podstawy wiedzy przyrodniczej, uwrażliwić na najdoskonalsze dzieła
Natury dzieci i młodzież - potencjalnych urzędników w wydziałach ochrony
środowiska w miastach. Ale - wydaje mi się - że aby to osiągnąć należy
przeprowadzić reformę programu nauczania na wydziałach biologicznych w
naszych uniwersytetach, nauczyć studentów korzystania w przyszłej pracy w
szkołach z tych doskonałych laboratoriów przyrodniczych jakimi są
ekosystemy przyrodnicze.

Owocem tych zmian będzie właściwy stosunek ludzi do przyrody i brak
konfliktów pozarządowych organizacji przyrodniczych i innych służb z
administracją, czego przykład pokazałem w niniejszym tekście; w miastach
będziemy mieli naturalne tereny "zielone", które nie wymagają pielęgnacji,
tak jak nienaturalne - prowadzone przez człowieka i nie będzie łamana
zasada "zrównoważonego rozwoju".

Krzysztof Pawłowski
k...@g...pl

I co masz wątpliwości Bogusławie? Toż to jakiś "spadochroniarz" z
Zielonych Brygad. Na innych grupach też się pojawił.
:-)))

3. Data: 2002-01-04 13:28:01

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"Jerzy" <0...@m...pl> wrote in message news:a147i6$7pf$1@sunsite.icm.edu.pl...
>To potwierdzili
> również nauczyciele uczestniczący w szkoleniu (byłem na nim również)
> prowadzonym przez nauczyciela z Holandii.

Potwierdza to moje przypuszczenia, ze jest on nauczycielem.
Wyraznie potraktowal grupe jak klase zlozona z niesfornych
uczniow.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

4. Data: 2002-01-04 20:26:34

Od: "Bogusław Bielawski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sam chciałem zostać kiedys nauczycielem - to stare dzieje - wymyśliłem sobie
wtedy Przyrodoznawstwo dla humanistów (nawet program pisałem) a potem zycie
potoczyło się szczęśliwie dalej.
Michal - nie każdy nauczyciel tak się zachowuje - ty wszak tez nauczasz a tu
na grupie zadnej niemilej odchylki nie zaobserwowałem.

Pozdrowienia,
Bogusław Bielawski

5. Data: 2002-01-04 20:51:35

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"Bogusław Bielawski" <l...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> Michal - nie każdy nauczyciel tak się zachowuje - ty wszak tez nauczasz a tu
> na grupie zadnej niemilej odchylki nie zaobserwowałem.

Alez ja nie uwazam, ze kazdy nauczyciel sie tak zachowuje.
Natomiast wsrod ludzi, ktorzy sie tak zachowuja, wiecej jest nauczycieli
niz przedstawicieli innych zawodow (wylacznie statystycznie).
Ja wprawdzie nauczam, ale takie juz dobrze podrosniete dzieci,
co to czesto maja wlasne dzieci. To jednak troche co innego.
Niemniej pewne "zboczenia zawodowe" czasem sam u siebie
zauwazam.

Pozdrowienia,
Michal

6. Data: 2002-01-04 21:01:52

Od: "Bogusław Bielawski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakie Jakie, przyznaj się bo cały temat na nic!
Czyżbyś mówił "TAK?" na końcu wypowiadanych zdań?

Pozdrawiam serdecznie
Bogusław

7. Data: 2002-01-04 22:52:02

Od: "Jagoda" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bogusław Bielawski <l...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:>

... do zimowej prowokacji rozgrzewającej krew grupowiczów?
> Prowokacji o nazwie pan krispa?
> Nie wierzę żeby to mogła być prawda!

Moje pierwsze podejrzenie padło na J-ot Cz-y (:-)), bo jakoś dziwnie długo
Go nie ma . Jednak po dokładnym przemyśleniu doszłam do wniosku, że J.Cz.
własnyn ciałem ochrania swoje winorośle przed mrozem (dzisiaj rekord minus
32 st) i pewnie Go zasypało (:-(((.
Może pospieszymy naszemu koledze z pomocą ???

Pozdrówka - Jagoda (:-)

8. Data: 2002-01-05 00:08:00

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

> Jakie Jakie, przyznaj się bo cały temat na nic!
> Czyżbyś mówił "TAK?" na końcu wypowiadanych zdań?

NIE. Dlaczegoz bym mial? Jak sie znow przylapie, to dam znac.

Pozdrowienia,
Michal

9. Data: 2002-01-05 07:19:55

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

[mailto:o...@n...pl]On Behalf Of Jagoda

(...)
[...]

Oj,oj zasypalo,u nas w Swedowie k/Łodzi ploty wysokosci 1,5 m wyrownane
sniegiem,natura samoczynnie zlikwidowala ogrodzenia.
Pozdrawiam.
Boguslaw Radzimierski.

10. Data: 2002-01-05 12:36:21

Od: "Krispa" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ... do zimowej prowokacji rozgrzewającej krew grupowiczów?
> [...]

Rozczarowanie, nie wiedziałem, że "moja klasa" nie jest liczna. A szkoda.
Muszę więc zrezygnować z wykładów, bo szkoda wysiłku. Jeśli okaże się, że
więcej uczniów potrzebuje edukacji, to wrócę do rozpoczętej pracy.
Pozdrawiam
K...@g...pl

malo swiatla w pokoju [okno wschodnie] jakie rosliny?
mrozzzzzy
altana
Poszukiwany / Poszukiwana ! Kto pomoże?
różne i próżne