Kto zrobi implant?

21. Data: 2007-08-24 15:18:05

Temat: Re: Kto zrobi implant?
Od: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

(...)
> Użytkownik "yrnite" <y...@n...pl> napisał w wiadomości
na stronach firm wykonujących tę usługę można wyciągnąć
> jedyny wniosek:
> "jeśli tylko możesz sobie pozwolić na implant, to zapomnij o innych
> sposobach".
> Jednak opisy te są aż tak bardzo przekonujące, że aż... budzą wątpliwości.

bo nie ma w tym wiele nieprawdy. implanty, jesli tylko pacjnet nadaje sie na
tego typu rozwiazanie, sa najlepszym rozwiazniem uzuplenienia brakow zebowych.
nie mam doswiadczen w implantologii w Polsce, ale mam w USA. Odbudowywalam
wiele implantow, nie mam zadnych powiklan. Funkcja, estetyka sa w pelni
zachowane. Znajdz tylko osrodek, ktory ma dluzsze doswiadczenie w
implantologii i jesli tylko uznaja Cie za dobrego kandydata, to zrob to.

iwon(K)a

22. Data: 2007-08-24 18:43:04

Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On 24 Sie, 15:03, "Anntoni" <a...@a...pl> wrote:

> Jakie więc są niebezpieczeństwa, które nie występują przy innych metodach?

Jejciu :-) wszystko ma swoje wady i zalety.

Chodzi o dwójki, ale co z nimi konkretnie nie tak? Jeśli kwalifikują
się do
usunięcia, to przecież możesz sobie protezkę (wyjmowaną) zażyczyć i po
problemie,
nie ma implantów i nie ma mostu, nie ma piłowania, nie ma też
problemów że a to infekcja,
a to się wyłamały zęby, a to coś tam.

Poszukaj jakiegoś gabinetu ze specem z wieloletnim doświadczeniem i
się... skonsultuj;
przecież nikt ci nie doradzi przez jenternet dokładnie co robić... To
są kwestie mechaniczne,
dobór właściwych materiałów, no krótko mówiąc cała technologia.

Tak jak tu ktoś pisał, motywacją dentystów nie zawsze jest dobro
pacjenta, w końcu
to pacjenta boli w razie infekcji - a dentysta kasuje za kolejne
wizyty...
Ból jest twój w razie czego :-) niestety. Zniżek nie będzie.

Skonsultuj się z kilkoma specami, poniuchaj, posłuchaj i działaj...

23. Data: 2007-08-25 07:59:24

Od: "deGenerau" <latarnikk[glum]@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> w Olsztynie może?
Nie:) Slask:)

24. Data: 2007-08-25 16:32:58

Od: "asmira" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zachowane. Znajdz tylko osrodek, ktory ma dluzsze doswiadczenie w
> implantologii i jesli tylko uznaja Cie za dobrego kandydata, to zrob to.

ech, kobieto, dlaczego tak daleko jesteś?
pierwszy raz od Ciebie przeczytałam, że największą radochą dla lekarza są
"idealne" zęby pacjenta.
mi się wyć tu chce, bo w Szczecinie śmigam od gabinetu do gabinetu, a jeden
gorszy od drugiego. pieniądze biorą za to kosmiczne. a zęby w coraz gorszym
stanie.

czy coś ze mną jest nie tak, czy mam zwykłego pecha. drobniutkie
wypełnienie, a trzy miesiące później ząb do kanałowego leczenia.

A.

Oddzialy Wewnętrzne Wrocław/Dolny Śląsk
Cp sie dzieje z kcal itp po "ugotowaniu" ?
mononukleoza miał ktoś?
Jak udrożnić...
siatkówka oka