Które piętro na własne M-3 w bloku ???

11. Data: 2011-03-02 07:35:36

Temat: Re: Które piętro na własne M-3 w bloku ???
Od: "Druid29" <d...@t...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "R. P." <r...@w...to.wp.pl> napisał w
wiadomości news:4d6d180b$0$2437$65785112@news.neostrada.pl...

> To akurat chyba nie jest argument. Moskitiere można samemu na allegro
> kupić za parę złotych (taką przyklejaną), a założenie profesjonalnej to
> koszt rzędu 100 zł od okna.

Już na trzecim piętrze nie ma komarów, a muchy występują sporadycznie.

Pozdrawiam,
Druid29

12. Data: 2011-03-02 13:31:16

Od: Przesmiewca <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Irokez" <n...@e...pl> napisał(a):

>Jak zacznie dach przeciekać, wszyscy będą to mieli w dupie

idac tym tokiem myslenia to lepiej miec uciazliwego sasiada na gorze i znosic go
przez lata
bo moze kiedys pociec woda?
to ja juz bym chyba wolal "zaryzykowac" niz sie ciagle meczyc

13. Data: 2011-03-02 18:48:51

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-03-02 08:35, Druid29 pisze:

> Już na trzecim piętrze nie ma komarów, a muchy występują sporadycznie.

Są. W przestrzeni międzybalkonowej całe stada. Mnie nie przeszkadzają,
ale dzieć alergik robi aferę z każdego osobnika :) Ale ja to w
malarycznym mieście mieszkam ;)

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

14. Data: 2011-03-02 19:03:36

Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 2 Mar 2011 08:35:36 +0100, Druid29 napisał(a):

> Już na trzecim piętrze nie ma komarów, a muchy występują sporadycznie.

To ja mam jakieś inne trzecie piętro...

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

15. Data: 2011-03-03 14:57:57

Od: Przesmiewca <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Druid29" <d...@t...wytnij.pl> napisał(a):

>Użytkownik "R. P." <r...@w...to.wp.pl> napisał w
>wiadomości news:4d6d180b$0$2437$65785112@news.neostrada.pl...

>Już na trzecim piętrze nie ma komarów, a muchy występują sporadycznie.

Ale za to jakie muchy sa -- te najwieksze co potrafia osiagac wyzszy pulap lotu :)

16. Data: 2011-03-03 18:52:10

Od: " ." <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Druid29" <d...@t...wytnij.pl> napisał w wiadomości grup

> Użytkownik "R. P." <r...@w...to.wp.pl> napisał w
> wiadomości news:4d6d180b$0$2437$65785112@news.neostrada.pl...

> Już na trzecim piętrze nie ma komarów, a muchy występują sporadycznie.

komary są może ciut mniej ale skubane są.. , zimą faktycznie czasem zimno
ale głownie rano, odpukać 2 lata nic nie przecieka.

17. Data: 2011-03-04 09:51:29

Od: "NieLubieSpamu" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Ja bym zdecydowanie nie bral ostatniego, jesli widoki wazne to lepiej przedostatnie.

> Przeciw ostatniemu pietru:

> --mieszkania zazwyczaj chlodniejsze i wymagajace wiecej ogrzewania

Jest duzo zimniej a w lecie nie da sie wytrzymac. Blok jest z cegiel nie ma
dodatkowego ocieplenia z zewnatrz. Pod dachem jest welna mineralna, izolacja
bardzo slaba. Zostawic mieszkanie z otwartymi oknami niebezpiecznie, a z tymi w
dachu nawet sie nie da ze wzgledu na mozliwosc zalania przez deszcz. Po powrocie
z pracy w mieszkaniu jest jak w saunie.
Musialem zamontowac klimatyzacje, a w zimie mimo wysokich rachunkow za
ogrzewanie nie mam wyzszej temperatury niz 20 stopni, no chyba ze akurat slonce
przygrzeje. No ale juz sie przyzwyczailem, trzeba sie cieplej ubierac. U rodziny
ktora mieszka w bloku z wielkiej plyty ale mieszkanie w srodkowej czesci mimo
lekko odkreconych kaloryferow jest 23 stopnie i mnie juz tam jest goraco.

> --mozliwosc zalania z dachu (przy skosnym mozna wlasciwie  pominac)

Mam skosny blaszany dach i niesty w calym bloku przeciekal. Naprawiali
kilkakrotnie. Do tego ciezko naprawic bo nie wiadomo gdzie konkretnie jest
wyciek, bo wyplywa niekoniecznie pod dziura i robotnicy jak naprawiali mowili ze
robia na wyczucie i jak sie bedzie dalej lalo to trzeba ich wezwac ponownie.

> Za:

> --ladniejsze widoki zazwyczaj

> --latem mniej much i komarow wpada przez otwarte okna (to sobie najbardziej
chwale)

Ja mieszkam na 5 i jakos komary przylatuja, moze sie nie skapowaly ze to juz za
wysoko. No ale teraz jak mam klime to nie bede musial otwierac okien wieczorem.

18. Data: 2011-03-04 12:08:12

Od: Przesmiewca <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"NieLubieSpamu" <s...@o...eu> napisał(a):

>Jest duzo zimniej a w lecie nie da sie wytrzymac.
>Blok jest z cegiel nie ma
>dodatkowego ocieplenia z zewnatrz.

To dlatego.

> Pod dachem jest welna mineralna, izolacja
>bardzo slaba. Zostawic mieszkanie z otwartymi oknami niebezpiecznie, a z tymi w
>dachu nawet sie nie da ze wzgledu na mozliwosc zalania przez deszcz.

Ja mam w dachu okna Veluxa i nie mi nie zalewa, oczywiscie jak okno nie jest
podniesione zbyt wysoko.

>Po powrocie
>z pracy w mieszkaniu jest jak w saunie.

Zaslon okna.

> [...]
>lekko odkreconych kaloryferow jest 23 stopnie i mnie juz tam jest goraco.

Ale to nie jest takie proste, ze mieszkania na ostatnich pietrach sa
zimne, a w srodku bloku juz nie. To jest bardziej skomplikowane i
na temperature wewnatrz takiego mieszkania dziala wiecej niz jeden czynnik.
Powiedzmy sobie szczerze - zimniejszy sufit wcale nie musi oznaczac
zimnego mieszkania. Ale fakt faktem, ze wiecej trzeba zuzyc energii - tylko
jesli nie potrafisz ogrzac mieszkania powyzej 20 stopni, to masz cos nie tak z
samym mieszkaniem, a nie ze jest jest to prawidlem na ostatnich pietrach.

>Mam skosny blaszany dach i niesty w calym bloku przeciekal.

Ile lat ma ten dach?

> [...]
>robia na wyczucie i jak sie bedzie dalej lalo to trzeba ich wezwac ponownie.

Dobrze zrobione dachy blaszane spokojnie wytrzymaja 25-30 lat.
Poza tym trzeba sobie jasno powiedziec, ze jesli taki dach zaczyna
przeciekac, to dzieje sie to zazwyczaj na skosach przy kolnierzach
uszczelniajacych okna, a nie ze peka sama blacha.

>Ja mieszkam na 5 i jakos komary przylatuja, moze sie nie skapowaly ze to juz za
>wysoko. No ale teraz jak mam klime to nie bede musial otwierac okien wieczorem.

Napisalem przeciez mniej, a nie ze w ogole.

19. Data: 2011-03-09 19:22:18

Od: "MB" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Osobiście, wolałbym ostatnie VI piętro, nikt nie stuka mi nad głową,

I to jest największa zaleta! Ja również miałem do wyboru wszystkie piętra.
Wybrałem jedno ze środkowych i do dziś pluję sobie w brodę że nie wybrałem
najwyższego. Wolałbym płacić 3-krotnie większe rachunki za ogrzewanie i od
wiosny do jesieni korzytać z klimatyzacji niż słuchać sąsiada tupiącego nad
głową. Sąsiad nie urządza imprez ani specjalnie nie robi mi na złość. Po
prostu normalnie użytkuje mieszkanie, ale mam wrażenie oddziela mnie od
niego warstwa dykty a nie betonu. Współczesne budynki są tak marnie
wygłuszone że jeśli chcesz mieć choć odrobinę spokoju, wybierz mieszkanie
maksymalnie oddalone od sąsiadów.

Pozdrawiam
MB

China paypal payment Shoes,Clothing,Handbags, Hats,Sunglasses,Jeans,Sh irts http://www.24hours-onlin e.com
Re: jaki sklep z akcesoriami meblowymi?
(http://www.24hours-onli ne.com/)Paypal payment Discount Wholesale/Retail Gucci Shoes GUCCI Boots LV Shoes LV Boots D&G shoes UGG boots etc BRAND shoes
Bolce uziemiajace - jak podlaczyc ?
Pralka Bosch Logixx 8 WAS24463PL - problem