Ktory podklad Loreal?

1. Data: 2005-11-08 10:28:11

Temat: Ktory podklad Loreal?
Od: "AKS" <o...@N...zag.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
Koncze tubke podkladu Lorea'l Cashmire Perfekt
i jestem z niego zadowlolona, ale natknelam
sie na Ideal Balance.
Zalezy mi na podkladzie, ktory bedzie lekki i dosc
dlugo utrzyma swiezosc [nie bedzie sie blyszczal - mam
cere mieszana].
Ktory z nich wg Was bedzie lepszy?
A moze inny z Loreala?

--
Pozdrowienia,
AKS

1. Data: 2005-11-08 16:03:26

Temat: Re: Ktory podklad Loreal?
Od: efka <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

AKS napisał(a):

> [...]
> sie na Ideal Balance.
> Zalezy mi na podkladzie, ktory bedzie lekki i dosc
> dlugo utrzyma swiezosc [nie bedzie sie blyszczal - mam

Miałam Ideal Balance, nie matował mojej cery na długo, do 4 godzin, a
nie jestem posiadaczką cery tłustej, ani mieszanej lecz raczej
normalnej. Poza tym chyba nie nalezy do wyjątkowo trwałych jeżeli chodzi
o trwalosć. A czy musi byc Loreala? Max Factor Lasting Performance w tej
półce cenowej jest chyba lepszy.
efka

1. Data: 2005-11-08 16:28:48

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:dkpujv$62b$1@news.zigzag.pl>
AKS <o...@N...zag.pl> pisze:

> A moze inny z Loreala?

True Match L'Oreala uchodzi za niemal ideał.
Osobiście nie próbowałam na twarzy, ale testowałam na ręce i
wygląda/zachowuje się faktycznie zachęcająco.
Trochę droższy od Ideal Balance.

--
PozdrawiaM

1. Data: 2005-11-08 16:36:38

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-11-08 17:28:48 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Nixe* skreślił te oto słowa:

> True Match L'Oreala uchodzi za niemal ideał.
> Osobiście nie próbowałam na twarzy, ale testowałam na ręce i
> wygląda/zachowuje się faktycznie zachęcająco.

Ale na pewno nie matuje. Więc jeśli to dla kogoś priorytet, to odpada.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

*psy mają właścicieli, koty mają służących*

1. Data: 2005-11-08 18:26:03

Od: "Grzecki" <g...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Dnia 2005-11-08 17:28:48 w sprzyjających i niepowtarzalnych
> okolicznościach
> przyrody grupowicz *Nixe* skreślił te oto słowa:

> Ale na pewno nie matuje.

Na pewno matuje. Pięknie stapia się ze skórą, trzyma się na niej bez zarzutu
przez wiele godzin. Polecam.

Ania - z podkładem najlepiej matującym jaki jej się do tej pory trafił.

1. Data: 2005-11-08 19:02:17

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-11-08 19:26:03 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Grzecki* skreślił te oto słowa:

> Na pewno matuje. Pięknie stapia się ze skórą, trzyma się na niej bez zarzutu
> przez wiele godzin. Polecam.

Stapia się, trzyma się, jest świetny, ale bez pudru świeci się wprost
slicznie ;>

> Ania - z podkładem najlepiej matującym jaki jej się do tej pory trafił.

Matujący to jest Superfit Cliniqua, True Match nawet nie leżał obok czegoś
tak matującego.

1. Data: 2005-11-08 19:10:54

Od: "Grzecki" <g...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przyrody grupowicz *Grzecki* skreślił te oto słowa:

> Stapia się, trzyma się, jest świetny, ale bez pudru świeci się wprost

Nie wiem o czym piszesz.

> Matujący to jest Superfit Cliniqua,

Być może. Nie miałam potrzeby sprawdzać.
Ania.

1. Data: 2005-11-08 19:15:38

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-11-08 20:10:54 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Grzecki* skreślił te oto słowa:

> Nie wiem o czym piszesz.

> Być może. Nie miałam potrzeby sprawdzać.

Znaczy się masz normalną, suchą cerę - i dla Ciebie True Match jest
matujący. Można i tak :)

1. Data: 2005-11-08 20:26:48

Od: "Grzecki" <g...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przyrody grupowicz *Grzecki* skreślił te oto słowa:

> Znaczy się masz normalną, suchą cerę - i dla Ciebie True Match jest

I oczywiście polecam go osobie która ma cerę zupełnie inna niż ja :-/
Dla mnie EOT bo mnie to nudzi.
Ania.

1. Data: 2005-11-08 20:36:03

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-11-08 21:26:48 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Grzecki* skreślił te oto słowa:

> I oczywiście polecam go osobie która ma cerę zupełnie inna niż ja :-/

A ja nie polecam, jesli sie szuka czegos matującego.
I AKS ma dwie sprzeczne opinie, i troche na wizażu (tam tez sie wspomina,
ze TM nie matuje).

> Dla mnie EOT bo mnie to nudzi.

Bo to straszne, że ktoś ma inne zdanie o kosmetyku.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

*psy mają właścicieli, koty mają służących*

woskowanie bikini na modle brazylijska
elektryzujące się włosy
krem soraya
L'oreal sebo control