Ktos byl w Hotelu Belvedere w Zakopanem [program SPA]?

1. Data: 2004-08-10 09:12:16

Temat: Ktos byl w Hotelu Belvedere w Zakopanem [program SPA]?
Od: "Jenny" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Chcialam odpoczac troche od zgielku miasta, wiec zadzwonilam do oslawionego
Hotelu Dr. Ireny Eris w Krynicy. Nie uwierzycie, ale na tygodniowe programy
pielegnacyjne najwczesniejszy wolny termin to grudzien!!!

Dlatego szukam innego miejsca. I moj wzrok skierowal sie na hotel Belvedere
w Zakopanem - maja tygodniowy program pielegnacyjny Thalgo. Czy ktoras z Was
byla w tym hotelu i korzystala z zabiegow na kosmetykach tej firmy? Czy
warto jechac?

Pozdrawiam,
Aga

1. Data: 2004-08-10 09:20:00

Od: "Micha" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sorki, za odpowiedź pytaniem na pytanie, ale też bym się chętnie wybrała do
dr Eris. Powiedz mi, ile oni tam sobie teraz życzą za tygodniowy pobyt? Tak
z grubsza chociaż.

pzdr, Monika

1. Data: 2004-08-10 09:38:38

Od: "Jenny" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

Wszystkie informacje, wraz z cenami sa na stronie -
http://www.eris.pl/krynica/. Z tym ze tygodniowy program maja tylk0
Wellness, nie ma w nim zbyt duzo zabiegow. W podobnej cenie w Belvedere w
Zakopanem mam 24 zabiegi Thalgo w ciagu tygodnia + base, jazcuzzi, silownia,
fitness, sauna gratis. U Dr. Eris program pielegnacyjny trwa 5 dni, a cena
jak za 7-dniowy w Zakopanem.

Chyba sie skusze, albo mnie ktos zniecheci jakas nieciekawa opinia o tym
hotelu.

Pozdrawiam,
Aga

Użytkownik "Micha" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
do
> dr Eris. Powiedz mi, ile oni tam sobie teraz życzą za tygodniowy pobyt?

Dermatolog w Katowicach?
problem po opalaniu
Pilna potrzeba :) Czyli: która kosmetyczka w Warszawie?
Manicure i te sprawy jak to jest ???
NTG czy TG?