Ktoś nie zdzierżył...

31. Data: 2016-06-10 17:06:25

Temat: Re: Ktoś nie zdzierżył...
Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> W sumie ja też nie.

Myślę, że potrafisz obronić swoje stanowisko...?

--
LeoTar

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin

32. Data: 2016-06-10 17:21:55

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-06-10 17:06, obywatel LeoTar uprzejmie donosi:

> Myślę, że potrafisz obronić swoje stanowisko...?

Bardzo wieloma wklejkami z gugla.

W Internecie nie ma miejsca na prawdę. [H.J. Wolowitz]

33. Data: 2016-06-10 17:24:26

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar <L...@w...pl> wrote:

> A gdzieżby; grzecznie poprosiłem... :-)

> Nie akceptuję czegoś takiego jak własność intelektualna...

Zastanawiales sie z czego to moze wynikać?

Czy przypadkiem nie z tego, że niczego autorskiego nie stworzyłeś?

34. Data: 2016-06-10 17:24:28

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> W sumie ja też nie.

Masz dużo wspólnego z LoeTarem - nie przeraża Cię to?

35. Data: 2016-06-10 17:57:41

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol pisze:

> Zastanawiales sie z czego to moze wynikać?
>
> Czy przypadkiem nie z tego, że niczego autorskiego nie stworzyłeś?

Może masz rację...? ;-)

36. Data: 2016-06-10 18:10:09

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar <L...@w...pl> wrote:

> Może masz rację...? ;-)

Czy pojawiły się u Ciebie jakieś wnioski z tego spostrzeżenia?

37. Data: 2016-06-10 18:29:27

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol pisze:

> Czy pojawiły się u Ciebie jakieś wnioski z tego spostrzeżenia?

Masz na myśli swoją opinię o mnie czy też może moją odpowiedź?

38. Data: 2016-06-10 19:02:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 10 Jun 2016 17:21:55 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2016-06-10 17:06, obywatel LeoTar uprzejmie donosi:

> Bardzo wieloma wklejkami z gugla.

Cóż za autentyzm myśli w tej wypowiedzi.

39. Data: 2016-06-10 19:21:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 10 Jun 2016 17:06:25 +0200, LeoTar napisał(a):

> Myślę, że potrafisz obronić swoje stanowisko...?

Ba.

Żadne dzieło ludzkiego intelektu nie powstało w całkowitej izolacji od
dorobku=zasobów intelektu CAŁEJ ludzkości, a wręcz przeciwnie, intelekt tzw
twórcy (bardzo nieścisłe jest pojęcie twórcy, dalej wytłumaczę) CZERPIE z
nich, PRZETWARZA je i WZBOGACA - istniejąc i rozwijając się tylko i
wyłącznie dzięki nim.
To, że ktoś, z powodu mniejszych "osiągnięć intelektualnych" nie jest
nazywany twórcą, absolutnie nie oznacza, że NICZEGO nie wniósł do ogólnego
dorobku - oznacza tylko, że mniej z niego WYNIÓSŁ, więc może właśnie
dlatego mniej WNIÓSŁ, ale ma takie samo prawo do korzystania, jak tzw
twórca :->

Dziękuję za uwagę.

40. Data: 2016-06-10 19:27:58

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> dorobku - oznacza tylko, że mniej z niego WYNIÓSŁ, więc może właśnie
> dlatego mniej WNIÓSŁ, ale ma takie samo prawo do korzystania, jak tzw

Czyli jak w Twojej szklarni wyrosną Ci ogórki czy pomidory, będące nie
tylko rezultatem Twojej pracy (bo nie powstaly przecież w izolacji od
reszty ludzkości) to nie będziesz mieć problemu gdy sobie przyjdę i wezmę
ich sobie trochę... Pewnie nawet pytać się o zgodę nie muszę...

Bez owijania w bawełnę.
Zapoznajmy się z ciekawym efektem...
Re: Atmosfera zastraszania w TK
Re: Atmosfera zastraszania w TK