Ktoś szukał - IGŁA DO TKANIA

1. Data: 2009-05-25 13:39:56

Temat: Ktoś szukał - IGŁA DO TKANIA
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.bazardekoracji.pl/product-pol-9410-IGLA-S
MYRNENSKA.html

I inne fajne drobiazgi - np silikonowa gumka płaska do wszywania w ramiona
robótki, żeby się nie rozciągały (ja kupiłam, jakby co); warto pogrzebać w
ofercie.
:-)

2. Data: 2009-05-25 21:07:46

Temat: Re: Ktoś szukał - IGŁA DO TKANIA
Od: "Abigeil" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.bazardekoracji.pl/product-pol-9410-IGLA-S
MYRNENSKA.html

taklie cuś mozna u andopl kupić na allegro
i chyba taniej ;-)

Ikselko możesz zademonstrować jak tego się używa?

I CO Z TĄ KIECKĄ?

--
Pozdrawiam cieplutko
Abigeil [z wrednym złośliwym sierściuchem]

3. Data: 2009-05-26 09:59:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 25 May 2009 23:07:46 +0200, Abigeil napisał(a):

MYRNENSKA.html

> taklie cuś mozna u andopl kupić na allegro
> i chyba taniej ;-)
>
> Ikselko możesz zademonstrować jak tego się używa?

Nie wiem :-)
Ale może uda mi sie odtworzyć z mętnych wspomnień pozostałych z podglądania
babci męża, która coś tam tkała z jej pomocą - jakieś makatki, poduszki czy
cóś. Nie jestem pewna jednak, czy mi się uda. Póki co, na wszelki wypadek,
zamówiłam sobie tę igłę. Sto srok za ogon - a co tam, u mnie przecież to
normalka, mam to po zdolnym ojcu - on miał różne dzieła pozaczynane,
niekoniecznie robótkowe, tylko takie bardziej męskie, typu murowanie
ogrodzenia przy domu, piękna studnia, mur oporowy przy skarpie... czekało
to na skończenie długo, ale zostało skończone i jest do dziśoraz będzie
chyba na wieki ;-PPP

> I CO Z TĄ KIECKĄ?

Ależechtórą?
Ta na wesele - robi się OD POCZĄTKU (ja to mam zdrowie, co?), bo jednak się
zwijał brzeg i musiałam inaczej zacząć - trzeba zrobić na początku 3 rzędy
ryżem, nie widać w połyskliwym wzorze, a brzeg wychodzi ładnie, tak że
jestem prktycznie w punkcie wyjścia - termin pokazania sie odwlecze, mam
jeszcze czas do października). Czy ta moja pierwsza "przy ciałku"? - ją
pokażę za jakiś tydzień - kartony, remont, kartony, remont... Nie martw
się, będzie, będzie :-)

4. Data: 2009-05-26 10:50:56

Od: "Abigeil" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ryżem, nie widać w połyskliwym wzorze, a brzeg wychodzi ładnie, tak że
> jestem prktycznie w punkcie wyjścia - termin pokazania sie odwlecze, mam

Oj masz zdrowie. Ja bym się poddała :-( Hmm... ja się nawet przy barbicznych
poddaję, jak przychodzi do szywania części :-( Ale to tylko daltego, że
wiecznie igły gubię :-( i wbijanie w poduszkę też nie pomaga, bo... poduszke
też zgubiłam :-(

> Czy ta moja pierwsza "przy ciałku"? - ją
> pokażę za jakiś tydzień - kartony, remont, kartony, remont... Nie martw
> się, będzie, będzie :-)

tak, właśnie tą
i bez wymówek proszę!!!
DAWAJ KIECKĘ!!!

5. Data: 2009-05-26 11:03:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 26 May 2009 12:50:56 +0200, Abigeil napisał(a):

> się
>
> Oj masz zdrowie. Ja bym się poddała :-(

Ja może też, ale nie w tym przypadku, bo mam już te sukienkę "przed
oczami", bardzo się napaliłam; nie chcę kupować gotowej, bo i tak nic
ładnego nie ma nigdzie, a chcę mieć coś oryginalnego, nie jakąś sztywną
kapę ;-PPP

> [...]
> wiecznie igły gubię :-( i wbijanie w poduszkę też nie pomaga, bo... poduszke

OK, parę dzionków mi daj, serio, mam ją gdzieś w kartonie, ale w którym...
Okna mi wymieniają, malowanie jeszcze mnie czeka, nie wiem już, jak się
nazywam, litościiiiiii ;-)

6. Data: 2009-05-27 16:59:13

Od: czeremcha <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Maj, 10:59, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Nie wiem :-)

To nie jest igła do tkania ;-) Do dywanowania raczej - wiązania
supełków z kawałeczków włóczki na sztywnym podkładzie - kanwie. A
dokładniej - do przewlekania włóczki przez kanwę.

Ania

7. Data: 2009-05-27 18:49:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 27 May 2009 09:59:13 -0700 (PDT), czeremcha napisał(a):

> To nie jest igła do tkania ;-) Do dywanowania raczej - wiązania
> supełków z kawałeczków włóczki na sztywnym podkładzie - kanwie. A
> dokładniej - do przewlekania włóczki przez kanwę.
>
> Ania

Aha, no to szkoda...
Ale dzięki :-)

Spotkanie w Krakowie - sa fotki :)