dekatyzowanie bawelnianej wloczki

1. Data: 2009-05-18 12:15:06

Temat: dekatyzowanie bawelnianej wloczki
Od: Grazyna <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupilam sobie w zamotane.pl przepiekna wloczke bawelniana Virginia. Az
mnie paluszki zwedza, bo mam juz pomysl na dwie bluzeczki ale nie mam
pojecia czy po zrobieniu i ierwszym praniu nie bede miala bluzeczki na
,,mlodsza siostre". Ma ktos doswiadczenie z praniem ? Bardzo se kurczy?
Jeli po wypraniu nie zmieszcze sie w dzienie to chyba bede glosno plakac...
Grazyna

2. Data: 2009-05-18 15:16:05

Temat: Re: dekatyzowanie bawelnianej wloczki
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 18 May 2009 14:15:06 +0200, Grazyna napisał(a):

> [...]
> Jeli po wypraniu nie zmieszcze sie w dzienie to chyba bede glosno plakac...

Jeśli nie będziesz prać w gorącej wodzie, to raczej nie powinna się
skurczyc. Chyba, że jest to tzw "zerówka" - no to trzeba dekatyzować.

3. Data: 2009-05-18 16:59:58

Od: "Ula Głuszek" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grazyna" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ,,mlodsza siostre". Ma ktos doswiadczenie z praniem ? Bardzo se kurczy?
> Jeli po wypraniu nie zmieszcze sie w dzienie to chyba bede glosno

Virginia to raczej się rozciąga, koleżanka po zrobieniu tuniki i pierwszym
praniu miała sukienkę.
--
Pozdrawiam Ula

4. Data: 2009-05-18 21:04:06

Od: Grazyna <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ula Głuszek pisze:
> Użytkownik "Grazyna" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
>
> Virginia to raczej się rozciąga, koleżanka po zrobieniu tuniki i pierwszym
> praniu miała sukienkę.

nooo, jesli sie rozciaga to juz lepiej ;-0
Bede robic od gory wiec latwo bedzie skrocic ;-)
Dzieki, dziewczynki

5. Data: 2009-05-18 22:44:11

Od: "lemonka" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Virginia. Az

> nooo, jesli sie rozciaga to juz lepiej ;-0
> Bede robic od gory wiec latwo bedzie skrocic ;-)

Do rozciągliwej włóczki bawełnianej dobrze jest dokręcić coś
elastycznego, np. Atenę.

[ot] Kraków - 14 czerwca jest dniem publicznego dziania na drutach
[ot] majowka w krakowie
że niby pokrowiec na motocykl jest szczytowym osiągnięciem szydełkarskim?
haft krzyżykowy - szukam wzoru
[xxx] szukam