Kucharz..itd...

1. Data: 2004-09-24 23:07:13

Temat: Kucharz..itd...
Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
po dłuższej nieobecności

Kilkka dni temu na C+ pierwszy raz w TV* pojawił sie Kucharz, Złodziej
Jego żona i Jej Kochanek
Myslałem, że wzbudzi to jakieś reperkusje na Grupie - ale albo są
zaszyte w innych wątkach albo nikt tego nie zauważył

zdziwko

sadyl
* jakiejkolwiek TV- sprawdzam od 15 lat !!!

1. Data: 2004-09-24 23:34:53

Temat: Re: Kucharz..itd...
Od: "waldek" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

sadyl wrote:
> Witam
> po dłuższej nieobecności
>
> Kilkka dni temu na C+ pierwszy raz w TV* pojawił sie Kucharz,...
===
Bo widzisz, kuchciki wolą C++ od C+.
Ostatecznie Pascala, ale tego od Borlanda.
A jeśli chodzi o Basic, to mamy już średnio opanowany (kuchenny również).

waldek
===

1. Data: 2004-09-25 05:29:52

Od: "Agata" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik sadyl <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:4...@p...onet.pl...
> [...]
>
> zdziwko
>
> sadyl
> * jakiejkolwiek TV- sprawdzam od 15 lat !!!

...byli tez ostatnio "Zaklete rewiry"...tyz jakby branza ;)
ale to to powtarzaja regularnie

agataw

1. Data: 2004-09-25 07:23:38

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <4...@p...onet.pl>,
sadyl <s...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
>
> zdziwko
>
> sadyl
> * jakiejkolwiek TV- sprawdzam od 15 lat !!!

Oglądacze telewizji mają swoją grupę pl.rec.telewizja, a miłośnicy
filmów pl.rec.film i pl.hum.x-muza.

Władysław

1. Data: 2004-09-25 08:03:01

Od: a...@i...org szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 25 Sep 2004 01:07:13 +0200, sadyl <s...@p...onet.pl>
wrote:

> [...]
>
>zdziwko
>
>sadyl
>* jakiejkolwiek TV- sprawdzam od 15 lat !!!

gdzie byles jak cie nie bylo?
;-)
Art(Gruby)

"And no one sings me lullabies
And no one makes me close my eyes
So I throw the windows wide "

;-))))

1. Data: 2004-09-25 09:04:39

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <a...@i...org>
On Sat, 25 Sep 2004 01:07:13 +0200, sadyl <s...@p...onet.pl>
>Witam
>po dłuższej nieobecności
[...]

Sadyl!
gdzie byles jak cie nie bylo?
;-)
Art(Gruby)
===================
Zapytał "bywalec" bywalca.
;-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

---
List wolny od wirusów.

1. Data: 2004-09-25 09:21:52

Od: "zenek" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

> Oglądacze telewizji mają swoją grupę pl.rec.telewizja, a miłośnicy
> filmów pl.rec.film i pl.hum.x-muza.
>
> Władysław
No można się zanieczyścić, jak ty marudzisz z tym wiecznym pouczaniem
Ooooo! Dwa w jednym Smerf Maruda i Ważniak!
Czyli Smerf Marudżniak.
zenek

1. Data: 2004-09-25 21:51:33

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@i...org wrote:

> Sadyl!
> gdzie byles jak cie nie bylo?

Byłem blisko, bardzo blisko

vide bodaj ostatnie zdanie z "7"

Do Władysława: znowu wygonisz mnie na grupę filmową :)

pzdrw

sadyl

1. Data: 2004-09-25 21:52:56

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <4...@p...onet.pl>,
sadyl <s...@p...onet.pl> wrote:

> Byłem blisko, bardzo blisko
>
> vide bodaj ostatnie zdanie z "7"
>
> Do Władysława: znowu wygonisz mnie na grupę filmową :)

Z "7"? Niestety nie ma grupy o kiczu. ;-)

Władysław

PS. Ja też się cieszę, że znów się pojawiłeś.

W.

1. Data: 2004-09-25 21:58:25

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los wrote:

> Oglądacze telewizji mają swoją grupę pl.rec.telewizja, a miłośnicy
> filmów pl.rec.film i pl.hum.x-muza.

Nie wpieprzałbym się z "K..etc" gdyby film ten już nie zaistniał onegdaj
na Grupie (przy okazji rankingu filmóew "kuchennych")
Zwyciężyła wóczqas "Uczta Babette" (moim skromnym słusznie)
Jednak "K..etc" był się przewijał, choć całe życie (a przynajmniej od
1989r gdy, Greenaway wziął i go popoełnił) twierdzę, że poza poza
wysublimowanym obrazem ( a wyjąwszy wwysublimowany obraz w zasadzie
zostyaje tylko Nyman;) film niewiele ma wspólnego z kuchnią - chociaż
nikt przy zdrowych nie odmówi mu miejsca (lub choć kącxika ) w kuchni

pzdrw

sadyl

prażony syr
Żeliwne patelnie Sprzedam
lasagne
jesiennie...
Międzynarodowy Dzień Wegetarianizmu w Warszawie