Kuchenka mikrofalowa

1. Data: 2004-12-02 07:45:49

Temat: Kuchenka mikrofalowa
Od: Paweł Muszyński <p...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Przymierzam się do kupna takiego cuda, przejrzałem trochę archiwum i
strony internetowe, popytałem znajomych i wyciągnąłem właściwie jeden
wniosek:
Ma mieć grilla (lepiej jeśli kwarcowego).

Wybrałem się do MediaMarkt obejrzeć kuchenki, a tam takich kuchenek jest
całą masa.
W związku z tym kilka pytań do bardziej dośwaidczonych:

1. Znajomi kazali mi kupić kuchenkę z grillem i crispem - z tego co
zauważyłem to crisp jest tylko w kuchenkach Whirlpool. Co to za cudo i
czy nikt inny tego nie robi? Najtańsza kuchenka Whirlpool z crispem to
ok. 700 zł.

2. Korzystną ofertę w kuchenkach mikrofalowych ma Amica (najbardziej
wypasiony model GA20E80G za mniej niż 400 zł), ale google milczy na
temat kuchenek mikrofalowych Amica. Czy jest to dobry sprzęt?

No i koniec końców zastanawiam się między:
- Amicą GA20E80G (399 zł)
- Samsung G2736N (450 zł)
- jakiś Panasonic za ok. 500 zł - nie pamiętam modelu
- LG MB-3842G (450 zł) - grill klasyczny

Proszę o pomoc w wyborze, ew. sugestię innej kuchenki za max. 500 - 550 zł.

Z góry dziękuję.
--
Paweł Muszyński

1. Data: 2004-12-02 08:54:38

Temat: Re: Kuchenka mikrofalowa
Od: a...@p...onet.pl (Jacek Szymanski) szukaj wiadomości tego autora

dnia 2/12/04 08:45, Paweł Muszyński z p...@b...org napisal/a:

> [...]
> wniosek:
> Ma mieć grilla (lepiej jeśli kwarcowego).

dobry wniosek

> [...]
> zauważyłem to crisp jest tylko w kuchenkach Whirlpool. Co to za cudo i
> czy nikt inny tego nie robi? Najtańsza kuchenka Whirlpool z crispem to

krisp to taki specjalny talerz z teflonu i tryb w kuchence (połączenie
mikrofal z grilem) pozwala to ma zrobienie chrupiących frytek, upiecznie
mięska (karkóweczka, kiełbaska, schabik), zrobienie pizzy itd

> [...]
> - LG MB-3842G (450 zł) - grill klasyczny
>

> Proszę o pomoc w wyborze, ew. sugestię innej kuchenki za max. 500 - 550 zł.

ja mam juz ponad 8 lat whirpoola z grilem kwarcowym, termoobiegiem i crispem
i zero problewów a kuchenka jest używana codziennie

> Z góry dziękuję.

pozdr.
--
Jacek Szymański
iChat/AIM: arieljacek

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.dom

1. Data: 2004-12-02 09:30:54

Od: Paweł Muszyński <p...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Szymanski napisał(a):

> [...]
> mikrofal z grilem) pozwala to ma zrobienie chrupiących frytek, upiecznie
> mięska (karkóweczka, kiełbaska, schabik), zrobienie pizzy itd

A jaka różnica jest pomiędzy pieczeniem z crispem, a samym grillem?
Płacić 200 zł za teflonowy talerz to chyba sporo, a inni producenci
także piszą o możliwości przypiekania skórki - grillem...

> ja mam juz ponad 8 lat whirpoola z grilem kwarcowym, termoobiegiem i crispem
> i zero problewów a kuchenka jest używana codziennie

:-)
Dzięki za opinię

--
Paweł Muszyński

1. Data: 2004-12-02 09:56:10

Od: a...@p...onet.pl (Jacek Szymanski) szukaj wiadomości tego autora

dnia 2/12/04 10:30, Paweł Muszyński z p...@b...org napisal/a:

> A jaka różnica jest pomiędzy pieczeniem z crispem, a samym grillem?
> Płacić 200 zł za teflonowy talerz to chyba sporo, a inni producenci
> także piszą o możliwości przypiekania skórki - grillem...

w trybie crisp grill nagrzewa i piecze potrawe od góry a mikrofale gotują ją
od środka i jednocześnie nagrzewają talerz (ma on podstawę z gumy tak więc
nie styka się metal z kuchenką) tak więc potrawa przypieka się też od dołu.
wspaniale wychodzą na tym wszelkie zapiekanki (bułeczka, serek, wędlinka
itp)

> :-)
> Dzięki za opinię
proszę
--
Jacek Szymański
iChat/AIM: arieljacek

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.dom

1. Data: 2004-12-02 10:00:31

Od: Radek <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 02 Dec 2004 08:45:49 +0100, Paweł Muszyński napisał(a):

> 2. Korzystną ofertę w kuchenkach mikrofalowych ma Amica (najbardziej
> wypasiony model GA20E80G za mniej niż 400 zł), ale google milczy na
> temat kuchenek mikrofalowych Amica. Czy jest to dobry sprzęt?

Witam
mamy tą największą amicę od 3 miesięcy i jesteśmy zadowoleni. Ma to co
chcieliśmy, czyli grill kwarcowy i elektroniczne sterowanie (żeby móc
precyzyjnie grzać mleko). Jedyna wada jaką widzę, to na panelu z
przyciskami, który jest pokryty jakąś warstwą (folią chyba) ochronną i ta
folia trochę się zużywa na najczęściej używanych przyciskach.
Generalnie używamy jej kilka razy dziennie i nie mamy zastrzeżeń co do
działania. Nie znalazłem nic innego, co oferowało te opcje za taką cenę
(ok. 350). A nie potrzebowaliśmy dodatkowych kosztownych bajerów.

Pzdr
Radek

1. Data: 2004-12-02 10:03:49

Od: "spp" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Szymanski" <a...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:BDD4A4B2.CACAB%arielgr@poczta.onet.pl...

> [...]
> od dołu.
> wspaniale wychodzą na tym wszelkie zapiekanki (bułeczka, serek,

Tym podobna pizza - nie do zrobienia bez crispu :)

--
spp
spp(na)op.pl

1. Data: 2004-12-02 10:10:33

Od: PeJot <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Radek napisał(a):

> Jedyna wada jaką widzę, to na panelu z
> przyciskami, który jest pokryty jakąś warstwą (folią chyba) ochronną i ta
> folia trochę się zużywa na najczęściej używanych przyciskach.

Bo tę folię się usuwa, tak jak każdą folię zabezpieczającą przed
zarysowaniem i jest już OK :) Nie zdziw się jak wyświetlacz zacznie
jarzyć po oczach .....

--
P. Jankisz
trochę o rowerach:

1. Data: 2004-12-02 10:11:51

Od: PeJot <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Radek napisał(a):

> [...]

Bo tę folię się usuwa, tak jak każdą folię zabezpieczającą przed
zarysowaniem i jest już OK :) Nie zdziw się jak wyświetlacz zacznie

P. Jankisz, co folię usunął wczoraj

1. Data: 2004-12-02 11:00:17

Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"spp" <s...@o...pl> wrote in message news:comp9n$qmh$1@news.onet.pl...

> Tym podobna pizza - nie do zrobienia bez crispu :)

Ja bardzo proszę, nie używaj do nazywania tego czegoś, co robisz w
mikrofalce słowa pizza, ok? Jakkolwiek (proponuję: guma, kalosz albo
coś w tym klimacie, będzie pasować), ale nie pizza, słowo pizza prosze
zostawić do nazywania pizzy. Prawdziwej!

J.

1. Data: 2004-12-02 11:05:51

Od: "spp" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:comsk2$r39$1@news.mch.sbs.de...
> [...]
> coś w tym klimacie, będzie pasować), ale nie pizza, słowo pizza
> prosze
> zostawić do nazywania pizzy. Prawdziwej!

Zgadzam się z Tobą.

Musimy w takim razie usunąć też funkcję grill z opcji dostępnych w
mikrofalówkach :)

spp
spp(na)op.pl

Drzwi wew.