Kuchnia dla nadcisnieniowca.

1. Data: 2006-08-01 12:55:43

Temat: Kuchnia dla nadcisnieniowca.
Od: "mik" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Czy ktos moze mi doradzic jakie potrawy sprzyjaja osobom ktore maja
nadcisnienie? Posiadam taka osobe w domu i chcialbym aby przygotowane potrawy
nie podwyzszawy a nawet obnizaly cisnienie. Dziekuje serdecznie za rady.
mik

2. Data: 2006-08-01 13:15:54

Temat: Re: Kuchnia dla nadcisnieniowca.
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"mik" <s...@o...pl> wrote in message

Ciśnienie obniżają: czosnek, chrzan, seler - ten ostatni jest też moczopędny
i odchudzający - gotować "kompot z selera" i popijać.
Podwyższają - zdecydowanie sól, ostre przyprawy, kawa, herbata, alkohole.

3. Data: 2006-08-01 15:31:53

Od: "JaMyszka" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał:
> [...] seler - ten ostatni jest też moczopędny
> i odchudzający - gotować "kompot z selera" i popijać.

To pewne?? Wystarczy "kompot" włączyć do diety?

> Podwyższają - zdecydowanie sól, ostre przyprawy, kawa, herbata, alkohole.

Niestety:(

--
Pozdrawiam :)
JM

4. Data: 2006-08-01 15:35:45

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"JaMyszka" <j...@g...pl> wrote in message
ps.com...

Panslavista napisał:
> [...] seler - ten ostatni jest też moczopędny
> i odchudzający - gotować "kompot z selera" i popijać.

Spróbować warto. :)

5. Data: 2006-08-01 15:48:57

Od: "aga-ch" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> "JaMyszka" <j...@g...pl> wrote in message
ps.com...

> Spróbować warto. :)

Juz po klopotach?
Serwer maili nie przyjmuje.

6. Data: 2006-08-01 15:51:23

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał:
> [...]

To pewne?? Wystarczy "kompot" włączyć do diety?

> Podwyższają - zdecydowanie sól, ostre przyprawy, kawa, herbata, alkohole.

Z owoców aronia - która ma też rewelacyjną ilość witaminy PP...

7. Data: 2006-08-01 16:10:37

Od: "JaMyszka" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał:
> Spróbować warto. :)

No dobra, namówiłeś mnie;p
Stosuję teraz dietę MM, mam już wyniki (ukłony dla Misiczki;)), ale
to co zostało, daje mi jeszcze niezłą masę:|
A seler nie specjalnie cóś lubię...
Hmmm... Cierp ciało, byś się podobało;p

8. Data: 2006-08-01 18:49:35

Od: "ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

mik napisał(a):
> Posiadam taka osobe w domu
Niewolnictwo to już u nas przeszłość ;-)

9. Data: 2006-08-01 20:33:22

Od: "aga-ch" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):

> Z owoców aronia - która ma też rewelacyjną ilość witaminy PP...

Aronia ma tez duzo garbnika i przestrzegam przed mieszaniem aronii z
wodka.
Bol glowy na zajutrz nie do wytrzymania.
Wiem to z autopsji.

10. Data: 2006-08-02 01:43:04

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"aga-ch" <j...@c...pl> wrote in message
s.com...

Panslavista napisał(a):
> "JaMyszka" <j...@g...pl> wrote in message
ps.com...

> Spróbować warto. :)

Już po klopotach?
Serwer maili nie przyjmuje.

Uruchomiona Neo, a blokowali mi nawet modem, straciłem sporo kasy na
dzwonienie. Oczywiście przyjechał monter do Neo, ale jak zwykle okazało się,
ze reset półki w Wa-wie by wystarczył, tylko 5 minut pracy - zwykły pic -
już mi nieraz tak kaganiec usiłowano założyć - w końcu w tepsie sama
eSBucja, zwłaszcza ta niezweryfikowana pozytywnie pracuje - dlatego też
uciekli przy pomocy Kulczyka pod skrzydła francuskie...

grzyby shi-take
Warzywa z sosem
rybka z grilla
sandacz w smietanie