Kuchnia gazowa

1. Data: 2003-02-26 18:55:21

Temat: Kuchnia gazowa
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie. Jestem tu pierwszy raz i od na wstępie mam prośbę. Zamierzamy
wymienić starą kuchenkę gazową. Żona sobie życzy, żeby była całkowicie na
gaz, to znaczy cztery palniki gazowe u góry i gazowy piekarnik. Proszę nam
doradzić jakiej firmy kuchenki są najlepsze, a których firm lepiej unikać?
Z góry dziękuję za pomoc J. Siedlecki

PS. Przeglądając grupę zauważyłem zdanie, że wyroby firmy Gorenje mają
najlepszy stosunek jakości sprzętu do ceny. Niestety ta firma nie produkuje
kuchenek wyłącznie gazowych.

1. Data: 2003-02-26 20:32:01

Temat: Re: Kuchnia gazowa
Od: "Karol" <a...@p...antyspam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> doradzić jakiej firmy kuchenki są najlepsze, a których firm lepiej unikać?

Zajrzyj do dzisiejszej GW.
Opisuja gazowa plyte ceramiczna producent AMICA.

Karol

1. Data: 2003-02-27 05:51:52

Od: "KSX" <k...@k...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

nie wiem, czy używasz google?

http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=ISO-8859
-2&q=kuchnia+gazowa&btnG
=Szukaj+z+Google&meta=group%3Dpl.rec.dom

--
KSX

1. Data: 2003-02-27 09:47:17

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:b3k91o$qed$1@ns.ppcor.org.pl KSX <k...@k...prv.pl>
napisał(a):
> nie wiem, czy używasz google?

http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=ISO-8859
-2&q=kuchnia+gazowa&btnG
> =Szukaj+z+Google&meta=group%3Dpl.rec.dom

Witaj. Wydawało mi się, ze z mojego postu wynika, że używam googli.
Przecież napisałem w PS, że przeglądałem grupę. Twoja ironiczna podpowiedź
niestety nie wnosi nic nowego do mojej wiedzy na temat, której firmy
kuchenkę gazową powinienem kupić. :-(
Pozdrawiam J. Siedlecki

1. Data: 2003-02-27 10:17:58

Od: Michal Kwiatkowski <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Dirko wrote:

> [...]
> Przecież napisałem w PS, że przeglądałem grupę. Twoja ironiczna podpowiedź
> niestety nie wnosi nic nowego do mojej wiedzy na temat, której firmy
Używam mastercooka i wszystko jest OK, poza zapalaczami - ale są też modele
bez.

--
pozdrawiam;
Michał Kwiatkowski

1. Data: 2003-02-27 12:35:33

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko wrote:
> znaczy cztery palniki gazowe u góry i
> gazowy piekarnik.

Swiadomie wybieracie gazowy piekarnik????? Dlaczego???

J.

1. Data: 2003-02-27 12:54:26

Od: Michal Kwiatkowski <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Jarek P. wrote:

> Swiadomie wybieracie gazowy piekarnik????? Dlaczego???

Ja też świadomie wybrałem; po prostu:
1. dużo korzystam z piekarnika i gaz wychodzi taniej - również sama kuchenka
jest tańsza w zakupie. Bajerów typu rożno, wyświetlacz itp. i tak nie
używam.
2. nie mam instalacji umożliwiającej podłączenie piekarnika el., instalację
gazową już mam - jakbym się decydował to na całkowicie elektryczną kuchnię.
3. może to przewrażliwienie, ale taka pieczeń z piekarnika gazowego lepiej
mi smakuje z elektrycznego jest jakby suchsza

--
pozdrawiam;
Michał Kwiatkowski

1. Data: 2003-02-27 13:17:16

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Kwiatkowski wrote:

> 1. dużo korzystam z piekarnika i gaz wychodzi taniej - również sama
> kuchenka jest tańsza w zakupie. Bajerów typu rożno, wyświetlacz itp.
> i tak nie używam.

OK. Z drugiej strony roznica miedzy piekarnikiem gazowym a elektrycznym
bynajmniej nie sprowadza sie do bajerow, wygoda uzytkowania jest
nieporownywalna. A ze za nia sie placi? No coz...
Od czasu do czasu slysze ludzi, ktorzy maja gazowy piekarnik i bronia sie
rekami i nogami przed elektrycznym, ale nie spotkalem jeszcze NIKOGO, kto
przesiadlszy sie na elektryczny nie bylby z tego zadowolony. Zreszta fakt,
ze piekarnikow gazowych w sklepach juz niemal nie ma tez chyba o czyms
swiadczy, prawda?

> 2. nie mam instalacji umożliwiającej podłączenie piekarnika el.,

Wystarczy normalna jednofazowa, jesli tylko nie jest na archaicznych
cieniutkich aluminiowych drutach. Jesli w kuchni chodzi ci bez problemow
czajnik bezprzewodowy, nie wypalaja sie gniazdka i nie przygasa wszystko
wokol w momencie wlaczania czajnika to i piekarnik bedzie dzialal.

> 3. może to przewrażliwienie, ale taka pieczeń z piekarnika gazowego
> lepiej mi smakuje z elektrycznego jest jakby suchsza

A to juz zalezy od tego, jak sie ja zrobi. Elektryczny daje duze mozliwosci
kontrolowania przebiegu pieczenia, pilnowania temperatury, grzania z obu
stron albo z jednej... mozna naprawde osiagnac co sie chce.

1. Data: 2003-02-27 15:29:13

Od: "Joanna" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> wrote in message
mozna naprawde osiagnac co sie chce.

Zgadzam sie ze wszystkim co powiedzial Jarek P. A gadzety takie jak rozno,
jak sie je ma to sie uzywa. Kurak wychodzi naprawde pyszny. No i nowa
zabawka w domu, mozna usiasc przed piekarnikiem i ogladac jak sie kreci ;)
A jak sie placi stala oplate za prad (zanim zaloza liczniki w nowych
mieszkaniach) to wogole rewelacja. Przez jakies 2 tygodnie bylismy
nieswiadomi ze kaloryfery w mieszkaniu juz grzeja ino trza je odpowietrzyc
;) No i dogrzewalismy sie piekarnikiem ustawionym na 250 st. i termoobieg
oczywiscie z otwartymi na osciez drzwiczkami ;)

Pozdrawiam

Joanna

1. Data: 2003-02-27 16:16:49

Od: Michal Kwiatkowski <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Jarek P. wrote:

> OK. Z drugiej strony roznica miedzy piekarnikiem gazowym a elektrycznym
> bynajmniej nie sprowadza sie do bajerow, wygoda uzytkowania jest
> nieporownywalna. A ze za nia sie placi? No coz...
? Poza płytą grzejną nie widzę różnicy (mimo że nie jestem panią z Gdańska
:-P)

> [...]
> przesiadlszy sie na elektryczny nie bylby z tego zadowolony. Zreszta fakt,
> ze piekarnikow gazowych w sklepach juz niemal nie ma tez chyba o czyms
No to masz pierwszego do kolekcji - rodzice sobie zafundowali - ja ostałem
przy tradycyjnej po przeprowadzce :-D

> [...]
> czajnik bezprzewodowy, nie wypalaja sie gniazdka i nie przygasa wszystko
> wokol w momencie wlaczania czajnika to i piekarnik bedzie dzialal.
Wiesz, u mnie już wisi pralka na tej samej linii - ale może masz rację -
nowocześniejsze moga brać mniej energii - nie śledzę postępów w tej materii

> A to juz zalezy od tego, jak sie ja zrobi. Elektryczny daje duze
> mozliwosci kontrolowania przebiegu pieczenia, pilnowania temperatury,
> grzania z obu stron albo z jednej... mozna naprawde osiagnac co sie chce.
Degustibus...

--
pozdrawiam;
Michał Kwiatkowski

zakup mieszkania
zakup przez internet
pomocy !!!
Re: Jaka podloga do mieszkania ? (moze panele)
Drzwi zewnetrzne - doradzcie