Kuchnia... od kuchni :-/

31. Data: 2012-10-08 19:10:47

Temat: Re: Kuchnia... od kuchni :-/
Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-06 17:21, medea pisze:

> A gdzie te grzyby widziałaś?? Może w końcu wybiorę się na grzyby, jeśli
> uda mi się rodzinkę namówić. Bo na razie mają argument - deszczu nie
> było, to grzybów nie ma.

http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/666985,gdzie-
znajdziesz-grzyby-na-dolnym-slasku-mapy,3,id,t,sg.ht
ml#galeria-material
W okolicach Kłodzka i Polanicy - lokalsi wiadrami nosili, a jeden
procentowy lokals przy mnie sprzedawczyni w Żabce opchnął cały urobek ;)

32. Data: 2012-10-08 19:30:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 08 Oct 2012 21:10:47 +0200, Aicha napisał(a):

> jeden
> procentowy lokals przy mnie sprzedawczyni w Żabce opchnął cały urobek ;)

Tak wprost z lasu do sklepu??? A gdzie hacap??? Żabki nie majom?
3-)
(by XL)

33. Data: 2012-10-08 20:15:36

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-08 21:30, Ikselka pisze:

> Tak wprost z lasu do sklepu??? A gdzie hacap??? Żabki nie majom?
> 3-)

Żapki nie sprzedajom grzybuf, ino do domuf noszom panie żapkowe.

34. Data: 2012-10-08 20:30:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 08 Oct 2012 22:15:36 +0200, Aicha napisał(a):

> Żapki nie sprzedajom grzybuf, ino do domuf noszom panie żapkowe.

A tofar pszyjmójom tym samym kanauem, co wynoszom smiecióf?
(by XL)

35. Data: 2012-10-08 21:48:57

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-08 22:30, Ikselka pisze:

> A tofar pszyjmójom tym samym kanauem, co wynoszom smiecióf?

Tyle czasu nie mam, żeby kontrol całodobowy im robić :)

36. Data: 2012-10-08 22:20:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 08 Oct 2012 23:48:57 +0200, Aicha napisał(a):

> Tyle czasu nie mam, żeby kontrol całodobowy im robić :)

Tam kontrol - sie paczy w grafik i rozplan 3-)
(by XL)

37. Data: 2012-10-23 20:03:08

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-06 19:36, Animka pisze:

> Są jednak łajzy, które zobaczą żarcie w słoikach i też się połaszczą.
> A dawniej to można było zostawić nawet otwarte drzwi i wyjśc z domu.

Hm... w moim bloku właśnie przejechali się po piwnicach. Ponieważ mam
same meble w częściach, o dziwo nic nie zabrali, tylko narobili
bałaganu. Zastanawiam się, czego szukali.

38. Data: 2012-10-24 00:43:08

Od: Animka <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-23 22:03, Aicha pisze:

> Hm... w moim bloku właśnie przejechali się po piwnicach. Ponieważ mam
> same meble w częściach, o dziwo nic nie zabrali, tylko narobili
> bałaganu. Zastanawiam się, czego szukali.

Mnie okradli piwnicę 2 razy. Ukradli odkurzacz z prezentu ślubnego
Zelmer (jeszcze na chodzie), sanki, stolik mały dziecinno-przedszkolny.
Teraz wyniosłam tam monitor CRT w oryginalnym pudle i stół ławę. Niech
kradną. Mam ubezpieczenie w PZU.
Najgorsze przeżecie-szok to było dla mnie jak przepiłowali kratę na
korytarzu i w zimie nad ranem, przy świetle na korytarzu odcięli piękny
górski rower od kaloryfera na korytarzu. Przez pierwsze drzwi na nasz
korytarz wleźli albo dzięki scyzorykowi, albo mieli klucz.Złodziej z
piętra wyżej i jego kumple spod sklepu spożywczego.
Jeśli chodzi o mój odkurzacz to zaczął pracować zaraz piętro wyżej, ale
cykor policjant oszukał mnie, że tam był i nie widział. U mnie wychlał
lampę wina, potem wsiadł w małego fiacika i pojechał.
Niedawno obserwowałam kradzież roweru (kradną prawie codziennie) spod
Sadyba Best Mall, nawet zrobiłam zdjęcia złodziejowi. Mam je w
komputerze. Na policję nie zadzwoniłam, bo domyślam się, że współpracują
ze złodziejami.

--
animka

Nie-lukier.