Kuchnia w TV

1. Data: 2001-07-15 08:09:00

Temat: Kuchnia w TV
Od: "Kamas" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Korzystam z telewizji kablowej UPC. Jest w niej szereg ciekawych programów
kulinarnych. Wiele na kanale Club, ale także na Trawel,
Super 1, czy TMT.
przed chwilą oglądałem, jak facet przyrządzał bardzo apetycznie wyglądające
" Struzzo al Pepe Nero "

potrawa czysto włoska :-))

Steki z mięsa strusia z jednej strony posolić, a z drugiej obtoczyć w
grubo utłuczonym czarnym pieprzu, usmażyć na brązowo.
Na patelni rozpuścić masło, włożyć usmażone steki, podlać brandy, po chwili
dodać śmietanę, dusić, pod koniec dodać posiekane listki szałwi.
Na drugiej patelni smażyć posiekaną szalotkę z czerwoną pokrojoną w
paski papryką. Podlać bulionem, dodać pokrojone w plastry ziemniaki i
dusić.
Cykorię przekroić wzdłuż, posmarować oliwą i upiec w piekarniku.
Steki podać z duszonymi warzywami i cykorią.
Smacznego!

--
pozdrawiam:-))
Sławomir J. Marusiński

1. Data: 2001-07-18 08:59:23

Temat: Re: Kuchnia w TV
Od: "maua piegowata" <m...@b...artcom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kamas <m...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9irj04$eml$...@n...tpi.pl...
> [...]
> Super 1, czy TMT.
> przed chwilą oglądałem, jak facet przyrządzał bardzo apetycznie

Ja kiedys trafilam jak dwoch kolesi robilo cos z grila:) [chyba na Club]
najpierw przerozne rodzaje kielbas [nawet parowki z ktorych potem zrobili
hot dogi]
na koncu byly rybki:) mmmm pycha
a najsmieszniejsze bylo to ze panowie non stop cos popijali:) hehe
super program i jeszcze bardziej super to co tam robia:)

Monika

1. Data: 2001-07-18 13:41:52

Od: "Basia" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

A co popijali?

1. Data: 2001-07-18 21:58:32

Temat: R: Kuchnia w TV
Od: "Terry" <e...@f...ch> szukaj wiadomości tego autora

Ogladalam takiego fajnego faceta (taki maly.. Makulski cy cus) na jakims
programie.Jezdzil po kraju i gotowal w plenerze. Brakuje mi jego :-(. Na
satelicie odbiera sie swietny program wloski "Alice", dania udaja sie nawet,
nawet.
Terry

1. Data: 2001-07-19 12:28:30

Od: kw <k...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

kazdegodnia na niemieckim kanale chyba RTL2 okolo 18/30 jest program
"Kochduele" - maja bardzo proste i czasami ciekawe propozycje - nie znam J.
niemickiego ale i tak sporo rozumiem /sposob prowadzenia/

1. Data: 2001-07-19 12:29:19

Od: "AgataW" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Terry <e...@f...ch> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9j50mg$2oi$...@p...apk.net...
> [...]
mi jego :-(. Na
> satelicie odbiera sie swietny program wloski "Alice",

Jeżeli mały w plenerze i Mkulski-cuś to musi to być Nasz
Makłowicz. A kanał telewizyjny niewatpliwie Polonia.
AgataW.

1. Data: 2001-07-19 12:35:48

Od: "OBAS" <o...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Terry" <e...@f...ch> napisał w wiadomości
> Ogladalam takiego fajnego faceta (taki maly.. Makulski cy cus) na jakims
> programie.Jezdzil po kraju i gotowal w plenerze. Brakuje mi jego

Pewnie Makłowicz ...Fajny gościu...))

Jola

1. Data: 2001-07-20 07:42:44

Od: "Idol" <n...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

kw napisał(a) w wiadomości: <3...@a...wbc.lublin.pl>...
>kazdegodnia na niemieckim kanale chyba RTL2 okolo 18/30 jest program
>"Kochduele" - maja bardzo proste i czasami ciekawe propozycje - nie znam J.
>niemickiego ale i tak sporo rozumiem /sposob prowadzenia/

Nie RTL2, a VOX.

1. Data: 2001-07-20 07:47:08

Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> kazdegodnia na niemieckim kanale chyba RTL2 okolo 18/30 jest program
> "Kochduele" - maja bardzo proste i czasami ciekawe propozycje - nie znam J.
> niemickiego ale i tak sporo rozumiem /sposob prowadzenia/

1. Program: Kochduell
2. Kanał: VOX

mają 12min na ugotowanie i ograniczony budżet (chyba max. 20DM na
dwuosobowe jedzonko). Duperele, czyli to co każdy ma w kuchni (ocet
balsamico, koniak, calvados etc) się nie liczą ;-))

Waldek

1. Data: 2001-07-25 13:46:20

Od: "Michał Furman" <m...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Facet się nazywa Makłowicz i jeśli masz TVP2 to można go oglądać około
10 -11 w niedzielę rano :)

Placek drożdżowy z jagodami
galeria grupy i inne takie OT
RFD: pl.rec.robotki-reczne 2.01