Kuchnia z Okrasa

1. Data: 2004-01-10 13:46:57

Temat: Kuchnia z Okrasa
Od: "beny76" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj ogladalem program na TVP1 pt. Kuchnia z Okrasa. Gosc zaprasza znane
osoby i z nimi gotuje. Hmmm... nie wiem, ale moim zdaniem czegos mu brakuje.
Chyba patrze przez pryzmat Maklowicza, a to powoduje, ze Okrasa w moich oczach
jakos nie potrafi wyrazic TEGO CZEGOS. A co to jest? ... Czekam na Wasze opinie
na ten temat

pozdr. beny76

1. Data: 2004-01-10 15:07:11

Temat: Re: Kuchnia z Okrasa
Od: MarchEf <b...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

beny76 wrote:
> [...]
> jakos nie potrafi wyrazic TEGO CZEGOS. A co to jest? ... Czekam na Wasze opinie

Czesc,
Tez ostatnio natknelam sie na ten program i chyba bardziej mi sie nie
podobał niz podobal. Po pierwsze, prowadzacy jakby z ksiezyca spadl a
nie wyszedl z kuchni. Po drugie, dziwnie mowi po polsku co przeszkadza
pewnie tylko mnie :) (Ale w koncu to ma byc moja opinia). po trzecie,
gotujac ostatnio cos tam z bundzem posluzyl sie wyrazeniem "serek bundz"
a w moim odczuciu był to blad rzeczowy. Moze sie czepiam, ale serek od
sera trzeba umiec rozrozniac. Poza tym, nic odkrywczego nie ugotował :)
To tyle ode mnie. Pewnie mnie teraz wszyscy ochrzanią ze przyganial
kociol garnkowi i ze sama bym chciala byc na jego miejscu, i pewnie beda
mieli racje, ale chcieliscie opinii to macie :)

MarchEf

1. Data: 2004-01-10 15:09:08

Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

>Pewnie mnie teraz wszyscy ochrzanią ze przyganial
> kociol garnkowi i ze sama bym chciala byc na jego miejscu, i pewnie beda
> mieli racje, ale chcieliscie opinii to macie :)
>
> MarchEf

Nikt nie bedzie Ciebie ochrzanial. To jest Twoja opinia, ale ja osobiscie sie z
nia zgadzam, jak i wielu moich znajomych, z ktorymi spotykam sie na codzien.

Zeczywiscie - moze potrafi ten gosc gotowac, ale nie potrafi sztuki kulinarnej
sprzedac.

:) beny76

1. Data: 2004-01-10 15:21:04

Od: "Medea" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
codzien.

> Zeczywiscie - moze potrafi ten gosc gotowac, ale nie potrafi sztuki

Mi nie wyglądał na takiego, co gotować potrafi, ale widziałam tylko jeden
odcinek i to nie w całości. Poza tym to, co mówi, jest jakieś takie banalne
(ja widziałam odcinek o kapuście: "mamy różne rodzaje kapusty - pekińską,
włoską, białą, kiszoną" he he he, a gdzie np. czerwona kapusta?).
To moja opinia. A Makłowicz też już mnie trochę denerwuje, chociaż kiedyś
za nim przepadałam jak za barszczem ukraińskim :-).
Ewa

1. Data: 2004-01-10 16:36:48

Od: wall_deck <w...@g...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik beny76 napisał:
> [...]
> jakos nie potrafi wyrazic TEGO CZEGOS. A co to jest? ... Czekam na Wasze opinie

Jesli chodzi o programy kulinarne to Maklowicza nikt nie przeskoczy. On
po prostu kocha gotowac i to widzac. Poza tym nie zapomina ciagle czegos
dodac tak jak Kuron ;)

po raz kolejny, z sensem czy bez wall_deck (dzis byla wolowinka z warzywami)

--
Jeżeli kiedyś uda ci się oderwać od ziemi,
nie wracaj na nią, tam są ludzie!

1. Data: 2004-01-12 09:32:02

Od: Piotr Gasiorek <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

beny76 wrote:

> Dzisiaj ogladalem program na TVP1 pt. Kuchnia z Okrasa. Gosc zaprasza znane
> osoby i z nimi gotuje. Hmmm... nie wiem, ale moim zdaniem czegos mu brakuje.
[...]

Ja wolałbym w roli Okrasy Jacka Przypadka z "Lokatorów" widzieć. ;-)
Pewnie gotować nie potrafi, ale być może byłoby zabawniej :-)
A swoją drogą, Okrasa lepszy jest niż Kuroń na pewno.
Bo Makłowiczu nie mówię, wiadomo, że the best.

--
Miłego dnia.

sos sojowy
panierka