Kuchnie z Blac kRed Whie BRW - opinie ?

1. Data: 2009-08-05 10:27:35

Temat: Kuchnie z Blac kRed Whie BRW - opinie ?
Od: "Rom" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Przymierzamy się do wykonania kucni pod wymiar.
Odwiedziliśmy sklep BRW, gdzie zobaczyliśmy bardzo ładne wykonania.

Niepokoi nas jednak jakość takich mebli
ponieważ rodzice nacięli się juz przy wypoczynku z BRW (fatalna jakośc).

Czy ktoś z szanownych grupowiczów użytkuje może kuchnię z BRW
i mógłby się podzieliś opinią nt. jakości wykonania i trwałości ?

ThinA

2. Data: 2009-08-05 10:28:24

Temat: Re: Kuchnie z Blac kRed Whie BRW - opinie ?
Od: "Rom" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W temacie miało być oczywiście : Black Red White :)))

3. Data: 2009-08-05 12:24:37

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Rom pisze:

> Czy ktoś z szanownych grupowiczów użytkuje może kuchnię z BRW
> i mógłby się podzieliś opinią nt. jakości wykonania i trwałości ?

Ja mam kuchnię z BRW od prawie 3 lat i jestem zadowolona.
Wykonanie samych mebli według mnie solidne. Uwagi mogę mieć co najwyżej
do ich montażu już w domu. Trzeba montażystom po prostu patrzeć na ręce
i kontrolować jak i co robią, ale to kwestia już konkretnych ludzi,
którzy przyjdą do Ciebie montować.
Aha, ja mam meble drewniane, nie wiem, jak tam z meblami z płyty.

Pozdrawiam
Ewa

4. Data: 2009-08-05 13:39:40

Od: szymo <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam z systemu KENT kuchnię z frontami drewnianymi jak na tą cenę
naprawdę są niezłe. Jeden minus który już się objawił po roku używania
odszedł od ciepła laminat z czoła blatu obok pieca ale to dało się
przewidzieć. Poza tym zrobione są z głową łatwe do skręcenia i było nie
było w miarę tanie. Da się do nich dokupić części zamienne. Na dzień
dzisiejszy mam je 2 lata i trochę i jestem zadowolony. Szczególnie że
BRW co jakiś czas robi promocję i za całą kuchnię dałem niecałe 1700 zł
poza promocją ponad 2000 kosztuje a to już są 300 do okapu :)

aha jeszcze jedna rzecz właśnie jeśli chodzi o okap ciężko dostać szafkę
50 nad okap do tego systemu a właściwie to jej nie ma.....

5. Data: 2009-08-07 10:02:06

Temat: Re: Kuchnie z Black Red Why BRW - opinie ?
Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Te wszystkie gówniane firmy mają bardzo krótkie szuflady w dolnych szafkach,
oszczędzają ciury z 80 groszy na 15 cm głebokości szuflady, niewykorzystana
przestrzeń i niebezpiecznie, gdy ktoś przyjdzie z "normalnej" kuchni (np. głebokie
szafki i szuflady Ikea czy szuflady oparte na zestawach okuć Blum lub podobnych).
JaC

-----

6. Data: 2009-08-07 19:12:37

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

ąćęłńóśźż pisze:
> czy szuflady oparte na zestawach okuć Blum lub podobnych).

BRW mają okucia Blum (przynajmniej jest taka opcja), więc nie wprowadzaj
w błąd. Szuflady mają pełen wysuw.

Ewa

Meble skorzane a kaloryfer
piekarnik gazowy, ktory gasnie