Kuchnie z programatorem

1. Data: 2004-08-31 06:06:17

Temat: Kuchnie z programatorem
Od: Milo <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!

Czy może ktoś z Was podzielić się doświadczeniami na temat
piekarników/kuchni gazowo-elektrycznych z programatorami. Często mawia
się, że programatory się bardzo psują i nie warto kupować np Amici czy
Mastercook'a z programatorem. Z drugiej strony to fajne urządzonko. Czy
korzystacie z jego udogodnień? Często?

Doradzcie, jakiego producenta (i niedrogą) kuchnię kupić? Może być
wolnostojąca, może być do zabudowy...

Milo

1. Data: 2004-08-31 07:04:58

Temat: Re: Kuchnie z programatorem
Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Milo napisał:

> [...]
> piekarników/kuchni gazowo-elektrycznych z programatorami. Często mawia
> się, że programatory się bardzo psują i nie warto kupować np Amici czy
(...)

Mówiono mi to samo, ale jest to chyba tylko kolejna 'urban legend'.
Miałem akurat Amikę właśnie z programatorem (góra - gaz, dół -
programowany elektryczny piekarnik) i teraz mam analogicznego
Mastercooka i (odpukać) obydwie kuchnie sprawowały się bez zarzutów.
IMHO zatem jedyne na co powinieneś zwrócić uwagę, to cena,
funkcjonalność i czy się dany model kuchni podoba.

Pzdr
PWZ

1. Data: 2004-08-31 07:45:03

Od: Ormianin <o...@c...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam Mastercooka i jestem zadowolony... tymczasem jest wszystko ok :)

1. Data: 2004-08-31 07:53:03

Od: "Witek" <w...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ormianin" <o...@c...pf.pl> napisał w wiadomości
> Mam Mastercooka i jestem zadowolony... tymczasem jest wszystko ok :)

Ja również mam Mastercooka od prawie 2 lat. Nie było problemów
programatorem. Programator używamy nie tylko w czasie pieczenia,
ale w różnych innych sytuacjach, kiedy potrzebna jest sygnalizacja
upływu określonego czasu (funkcja minutnika), albo określonej
godziny (np. jakiś program w telewizji).

Witek

1. Data: 2004-08-31 19:38:10

Od: Evunia <h...@e...day.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 31 Aug 2004 08:06:17 +0200, na pl.rec.dom, Milo napisał(a):

> Czy może ktoś z Was podzielić się doświadczeniami na temat
> piekarników/kuchni gazowo-elektrycznych z programatorami.

Mam kuchenke Amica, góra gaz, dół elektryczny. Mam ją wprawdzie krótko,
miesiąc, ale póki co jestem bardzo zadowolona, programatora używam za
każdym razem, kiedy chcę skorzystać z piekarnika (podobnie, jak
termoobiegu, który wydaje mi się absolutnie rewelacyjną sprawą) :)

--
Eva Sheers

1. Data: 2004-11-22 13:39:24

Od: ogryzek <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Milo napisalo:
> [...]
> korzystacie z jego udogodnień? Często?
> Doradzcie, jakiego producenta (i niedrogą) kuchnię kupić? Może być

Ja mam Amice wolnostojaca gazowo-elektryczna 60cm z "zegarkiem". Po 4 lata
starly sie napisy na pokretlach, a teleskopy zaczely skrzypiec. Reszta
dziala. Wylacznik czasowy skutecznie zabezpiecza przed spaleniem.
Opozniony start jest moim zdaniem zbedny - nie wyobrazam sobie zostawienia
miesa na kilka godzin w piekarniku.

.

1. Data: 2004-11-22 14:08:18

Od: Boban <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 22 Nov 2004 14:39:24 +0100, ogryzek napisał(a):

> [...]

Ja mam od 6 lat Amicę z programatorem piekarnika (minutnik, wyłączenie
piekarnika po zadanym czasie, włączenie o zadanym czasie i ustawienie czasu
pracy). Najczęściej korzystamy z minutnika ale full program też się czasami
przydaje. Pieczeń sama się włącza o zadanym czasie, po powrocie do domu
tylko ziemniaczki, surówka i obiad gotowy :)

1. Data: 2004-11-28 09:52:45

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ogryzek" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> dziala. Wylacznik czasowy skutecznie zabezpiecza przed spaleniem.
> Opozniony start jest moim zdaniem zbedny - nie wyobrazam sobie zostawienia

Mam takze Amice (soft line) 60cm. Zegarek wariuje - minutnik uzywany jest
b.czesto - trudno jest ustawic czas (przeskakuja cyfry). Od poczatku byly
problemy z dwoma iskrownikami (dopiero wymienione). Z wylacznika czasowego
nie korzystam (jak na razie nie mam potrzeby).

Iwona
/Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego - w błędzie trwać./Cyceron
http://koty.wb.pl/galery9/galeria572.html

1. Data: 2004-12-02 10:46:36

Od: Kratylos <k...@j...myslisz.wykosto.civ.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Iwona_s napisał:

> [...]
> problemy z dwoma iskrownikami (dopiero wymienione). Z wylacznika czasowego
> nie korzystam (jak na razie nie mam potrzeby).

ja rozniez mam soft line i zero problemwo szstko dziala spox

--
pozdr.
Kratylos

1. Data: 2004-12-02 12:16:19

Od: ogryzek <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kratylos napisalo:

> ja rozniez mam soft line i zero problemwo szstko dziala spox

Zapomnialem napisac, ze alarm ma pewna wade. Jesli np. o 16.30:50 (sek. na
wyswietlaczu nie ma) ustawisz 1 minute to pika o 16.31 - po 10 sekundach!

.

stare tryby
TBS - partycypant - pytanie
Styk miedzi i aluminium - kable