Kudzu Root - walka z nalogiem.

1. Data: 2004-06-02 17:44:19

Temat: Kudzu Root - walka z nalogiem.
Od: "Monia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mam pytanie odnosnie preparatu Kudzu Root, to ekstrakt z rosliny kudzu,
ktora ma miec niesamowite wlasciwosci, m.in. zapobiega nałogom i redukuje
spozycie alkoholu- info http://www.kudzu.pl/ . Czy ktos moze stosowal i czy
faktycznie jest szansa wyleczenia z alkoholizmu? Jakie sa wasze opinie na
temat tego preparatu? Czy to kolejny chwyt marketingowy, czy cos w tym moze
jest..?
Monika

2. Data: 2004-06-02 20:40:05

Temat: Re: Kudzu Root - walka z nalogiem.
Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy
> faktycznie jest szansa wyleczenia z alkoholizmu?
o ile mi wiadomo, to alkoholikiem jest się do końca zycia- trudno tu mówić o
wyleczeniu

3. Data: 2004-06-02 21:08:50

Od: "Monia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justy" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> o ile mi wiadomo, to alkoholikiem jest się do końca zycia- trudno tu mówić
> wyleczeniu

Huh.. niedokladnie sie wyrazilam. Chodzi mi o zmniejszenie ilosci wypijanego
alkoholu ;)
Monika

4. Data: 2004-06-03 16:05:28

Od: "dido" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

na 100% zmniejszy ci ilosc pieniedzy w kieszeni
co do likwidacji/zmniejszenia nalogu jest to bardzo watpliwe

co jakis czas na rynek wypuszczane sa pseudoleki czyli tzw. panaceum (vide
vilcacora)
firmy promujace takie specyfiki jada na ludzkiej naiwnosci

czesto wykorzystuje sie ludzi w targiczny sposob (vilcacora)
oszukuje sie ich dajac im "nadzieje" na wyleczenie z choroby nowotworowej a
tak naprawde chodzi tylko o wyczyszczenie im kieszeni

jest to zalosne i powinno byc zabronione

dominik

5. Data: 2004-06-04 12:11:02

Od: "flowercia" <b...@W...com> szukaj wiadomości tego autora

w naszej Rodzinie pomoglo
juz nawet pewnie sama swiadomosc tego ze cos na to biore
i place ) choc slyszlam o przypadkach dosypywania kudzu
do jedzienia i pozytywnych efektach

--
Flowercia pograzona w SAPo-ABAPowaniu ;-)
-------

6. Data: 2004-06-04 16:25:55

Od: Toperz <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj,

> [...]
> Jakie sa wasze opinie na temat tego preparatu? Czy to kolejny chwyt
> marketingowy, czy cos w tym moze jest..?

Chyba cos w tym jest, ale nie oczekiwalbym cudu.
Korzen kuzu od dawna uzywany jest na Wschodzie wspomagajaco w walce z nalogami, a
takze jako ... zageszczacz do potraw ;)
Podobno stymuluje osrodek nagrody w mozgu, co zmniejsza zapotrzebowanie na uzywki
i narkotyki.

Od kuzu daleko slawniejsza jest ibogaina, ktora ma jakoby likwidowac nalog
narkotykowy, i to juz po jenorazowym zazyciu. Brzmi to jak bajka, ale od kilku lat
prowadzi sie badania naukowe nad korzeniem ibogi, nawet w polskim Inecie
znajdziesz kilka artykulow na ten temat, jest tez ciekawe opracowanie doc. Popika
:

http://www.if-pan.krakow.pl/~popikp/ibogaina/ibogain
e_pl.html

Co ciekawe, w jakims wywiadzie Popik mowi, ze podobne dzialanie maja substancje od
dawna znane i uzywane w roznych lekarstwach, np. dextrometorfan, ktory mozna
znalezc w pastylkach i syropach przeciwkaszlowych. Kto wie, czy nie daloby to
efektu lepszego od kuzu, a najpewniej byloby o wiele tansze.

W kazdym razie, niezaleznie czy jest to kuzu czy iboga, to bez silnej motywacji
osoby zainteresowanej niewiele mozna zdzialac. W eksperymentach z ibogaina do
nalogu powracalo ok. 25% leczonych, przy czym byly to osoby nie majace wsparcia w
otoczeniu i/lub bez motywacji zerwania z nalogiem.

pozdrawiam,
Toperz

antybiotyk "dooczny" na stluczenie czola?
Usuwanie tluszczakow
STRES
bóle w klatce piersiowej, prosze o pomoc!!!!!!!!!!!!!
Bioparox, na co to jest??