Dieta Optymalna

71. Data: 2002-03-03 00:38:13

Temat: Re: Dieta Optymalna
Od: siwa <s...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krystyna *Opty*" <k...@v...pl> pisze:

> Logika mówi też, że nawet bakterie wolą jeść mięso, niż rośliny,
> tzn. szybciej dobiorą się do mięsa - jakimś cudem wiedzą,
> co jest lepsze ;)) a niektórzy ludzie nie wiedzą...

Podobno najszybciej na świecie rośnie bambus...
To ma głowę roślinka, że też ludzie nie wymyślą, że jak się stanie w
cieple, w błocku to się będzie szybciej rosło ;))))

siwa

72. Data: 2002-03-03 00:51:23

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AnieszkaP" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Mozesz mi wytlumaczyc bo przyznam ze nie rozumiem czy optymalni maja inne
> kupy-

Inne

pachnace

:-))))))
Wystarczy, że zastosujesz logikę i sama wydedukujesz. Podpowiem Ci tylko, że
zasadą jedzenia optymalnego jest jeść to, co jest wchłanialne do organizmu i
w takiej ilości, żeby było wszystko wchłonięte.

w porownaniu do wegan ktorzy maja smierdzace???

Weganinem nie byłem. Byłem tylko 10 lat wegetarianinem. Czasami jadałem jak
weganin.
Mogę Cię zapewnić, że różnica jest łogromna.

Pozdrawiam
Leszek

73. Data: 2002-03-03 22:51:02

Od: "AnieszkaP" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zakoczylas mnie troche z tym pytaniem, bo
> faktycznie zadnych badan na ten temat nie prowadzilem.
> Jedyne co to moj nos mi tak powiedzial w okolicy wc.

To oczywiscie zart?

> Logika tez mi to podsowala, bo wiadomo ze mieso
> w temp. 37 *C szybciej zacznie gnic niz rosliny.

Ok- ale skad mieso w postaci miesa w jelicie grubym jako pozywka dla bakteri
gnilnych?

Agnieszka

74. Data: 2002-03-03 22:59:11

Od: "AnieszkaP" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> pachnace
>
> :-))))))
> Wystarczy, że zastosujesz logikę i sama wydedukujesz.

Leszku a nie mozesz w dwoch zdaniach opisac na czym polegaja roznice- chodzi
mi o czestotliwosc wyproznien, konsystencje, zapach.

Podpowiem Ci tylko, że
> zasadą jedzenia optymalnego jest jeść to, co jest wchłanialne do organizmu
> w takiej ilości, żeby było wszystko wchłonięte.

A mnie interesuje jak sie ma teoria (ktora jestem w sobie w stanie
wyobrazic) do praktyki (i tutaj wydajesz sie byc bardzo pomocny).

> [...]
jak
> weganin.
> Mogę Cię zapewnić, że różnica jest łogromna.

Co to znaczy "łogromna"- konkrety poprosze.

Agnieszka

75. Data: 2002-03-04 12:17:14

Od: "chaciur" <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik AnieszkaP <g...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a5vmpl$2l6$...@n...tpi.pl...

> To oczywiscie zart?

Ale nie do konca. Jest to subiektywna ocena,
jednego badacza, wyposazonego w narzad wechu.

> Ok- ale skad mieso w postaci miesa w jelicie grubym jako pozywka dla bakteri
> gnilnych?

Dobre pytanie, nie wiem czy dorownam mu odpowiedzia. :)
Zainteresuje sie tym blizej a na dzien dzisiejszy
mam takie spostrzezenia:
Z pozywienia jakie zjadamy, do jelita grubego
a potem muszli trafia nie tylko blonnik ale
cos jeszcze. Co to nie wiem. Generalnie
produkty uboczne przemiany materii. Czy te
produkty, pochadzace z miesa, sa lepsza pozywka
dla bakterii? Przyznaje nie wiem. Jednak skoro
rosliny sa lekko strawne a mieso ciezko, to
moze z tego wynikac ze w jelicie g. latwiej sie
nim pozywic niz pozostalosciami roslin.

pozdrawiam Chaciur

76. Data: 2002-03-04 16:59:10

Temat: Re: Ale g...y temat ;)
Od: "Krystyna *Opty*" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AnieszkaP" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

Niedawno widziałam reportaż (Discovery) śledzący pracę weterynarzy.Pokazano
krowę z ostrą niestrawnością. Weterynarz włożył jej odbyt swoją rękę (aż po
pachę) i wyciągnął.. hm... zbitą gomołę wielkości średniej główki kapusty
(w oczach krowy było widać, że chce mu dać buuuzi z wdzęczności,
tak jej ulżyło ;))) ) Już myślałam, że jakiś dureń nakarmił ją
ciężkostrawnym befsztykiem ;))) Otóż nie, tylko niewinną kukurydzą... :(
Ja się na hodowli nie znam, ale pomyślałam: ciekawe, czy krowa lubi, tak
sama z siebie, jeść kukurydzę ? Bo tego już nikt w reportażu nie wyjaśniał.

77. Data: 2002-03-04 22:15:12

Od: "AnieszkaP" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik chaciur <g...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a5voqg$l0f$...@n...tpi.pl...

> [...]
Dlaczego

> Ale nie do konca. Jest to subiektywna ocena,
> jednego badacza, wyposazonego w narzad wechu.

Piszesz o sobie? Przyznam ze jestem zdziwiona ze ktos analizowal zapachy
kupek ludzi o roznej diecie- no ale jezeli ktos lubi to mi nic do tego;-)))

. Czy te
> produkty, pochadzace z miesa, sa lepsza pozywka
> dla bakterii? Przyznaje nie wiem.

A wiec nie mozesz stwierdzic ze w jelicie miesozercy jest wiecej bakterii
gnilnych niz u weganina.

Jednak skoro
> rosliny sa lekko strawne a mieso ciezko, to
> moze z tego wynikac ze w jelicie g. latwiej sie
> nim pozywic niz pozostalosciami roslin.

Nie do konca sie zgodze z Twoim stwierdzeniem bo co to znaczy ze mieso jest
"ciezkostrawne"?- fakt ze jest to produkt wysokobialkowy a najwiecej energii
organizm zuzywa na trawienie bialka, ale nie powiesz mi ze np frytka choc
pochodzi od niewinnego ziemniaka jest lekkostrawna tylko dlatego ze jest
roslinka.?

Agnieszka

78. Data: 2002-03-04 22:18:01

Od: "AnieszkaP" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krystyna *Opty* <k...@v...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a6098l$qlv$...@n...onet.pl...

> Użytkownik "AnieszkaP" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>
> Niedawno widziałam reportaż (Discovery) śledzący pracę weterynarzy.

[ciach- opis ciezko chorej krowy]

Krysiu czy zamiast opisywac zabawne historyjki moglabys odpowiedziec na moje
pytanie?

Agnieszka

79. Data: 2002-03-05 22:58:14

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Leszku a nie mozesz w dwoch zdaniach opisac na czym polegaja roznice-
chodzi
> mi o czestotliwosc wyproznien, konsystencje, zapach.

A jesteś przed obiadem, czy po?

Częstotliwość:
wege - 2 razy dziennie
d.o. - raz dziennie

Konzystencja:
wege - rozprysk, ewentualnie rozpulchniony banan
d.o. - zwarty mały bananek

Zapach:
wege - lepiej iść do lasu, żeby nie narażać się na lincz
d.o. - nie perfumy, ale lincz nie grozi.

> A mnie interesuje jak sie ma teoria (ktora jestem w sobie w stanie
> wyobrazic) do praktyki (i tutaj wydajesz sie byc bardzo pomocny).

Praktyka odstaje od teorii, kiedy skuszę się na zbyt dużą surówkę.

> Co to znaczy "łogromna"- konkrety poprosze.

Powyżej

Pozdrawiam
Leszek

80. Data: 2002-03-05 23:08:55

Temat: Re:Kupa Leszka S.
Od: siwa <s...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> pisze o swojej kupie:

> Częstotliwość:
> Konzystencja:
> Zapach:

Leszek, coś ty jadał, do diabła?

Sprostowanie:
Przedstawiona powyżej specyfikacja dotyczy wyłącznie kupy Leszka a nie
ogółu wegetarian.

siwa

Pomiar tłuszczu?
Czy to moze byc sposob???
Cambridge
Mam 12 lat i chcę schudnąć do końca kwietnia
jakie papu jest dobre na lepsza przemiane materii