Kupilismy...

1. Data: 2006-05-31 20:45:15

Temat: Kupilismy...
Od: j...@e...pl szukaj wiadomości tego autora

robota kuchennego Bosch MUM4655 (poszlismy po Fenomena Zelmera) :)
No i mam nadzieje, ze nie bedziemy zalowac tej decyzji.
Teraz marzy mi sie dokupic kilka drobiazgów np. tarcze do
ziemniaków i tu prosba do uzytkowników Boscha o linki z akcesoriami,
jakos nie moge nic sensownego znalezc.

Pozdrawiam
Jollen

2. Data: 2006-06-01 20:55:52

Temat: Re: Kupilismy...
Od: "elowa" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Sprobuj zapytac tego kogos, widze, ze ma na aukcji akcesoria .

http://www.allegro.pl/item105862164_robot_kuchenny_b
osch_mum_4655_gw_gratis_
dostawa_.html

Pozdrawiam

elowa

3. Data: 2006-06-02 09:56:19

Od: "Izolda" <izolda_80@USUŃ_TOpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik <j...@e...pl> napisal w wiadomosci
ps.com...
> [...]
> Teraz marzy mi sie dokupic kilka drobiazgów np. tarcze do
> ziemniaków i tu prosba do uzytkowników Boscha o linki z akcesoriami,

Witam

Ze mna bylo podobnie, tez planowalam Zelmer Fenomen a kupilismy Bosh MUM 4655 i
jestem bardzo zadowolona, na stronie Bosha:
http://www.bosch-agd.pl/pl/produkty/wyszukane.asp?id
podgrupy=33&24=77
masz oznaczenia dodatkowych elementów dla tego modelu, wystarczy, ze skopiujesz
do google i wyswietla Ci sie sklepy, które maja aktualnie te czesci w sprzedazy,
przejdz sie tez po sklepach AGD w Twoim miescie, niektóre sprowadzaja takie
czesci na zamówienie, ja taki sklep znalazlam i jak bede juz dokupywac dodatkowe
wyposazenie to pewnie z niego skorzystam.

Pozdrowionka serdeczne
Izolda

4. Data: 2006-06-02 11:03:59

Od: mamqa <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

j...@e...pl napisał(a):
> [...]
> Teraz marzy mi sie dokupic kilka drobiazgów np. tarcze do
> ziemniaków i tu prosba do uzytkowników Boscha o linki z akcesoriami,

Linki już masz.
Ja mogę polecić wyciskarkę do cytrusów: używamy jej już od 2 lat i służy
idealnie. Poprzednio mieliśmy taką "wolno stojącą" mulinexu i po pół
roku się zepsuła.
Mam też przystawkę do rozdrabniania - nadaje się również do "mielenia"
mięsa oraz przystawkę do robienia koktajli.
Robocik jest super. ja mam go już od 11 lat (starszy model) i nic nigdy
się z nim nie działo.
Dobry wybór :-)
aga

Chińszczyzna
Ku pamięci
WikiKuchnia.org - otwarta książka kucharska
KTO MA MALO SOLI?
czysta woda