Kupujac pralke uwazajcie

1. Data: 2006-12-26 10:51:50

Temat: Kupujac pralke uwazajcie
Od: Sebcio <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupilem W Warszawie pralke, gdzie nie powiem bo nie bede sie ciagal po
sadach ( co prawda jestem po prawie ale mi sie nie chce) ARISTON AQXF
109

W rachunku bylo:
dostarczenie pralki (winda dziala wiec panowie sie nie nameczyli_)
wywiezienie starej (weszla do windy wiec tez sie nie spocili)
zdjecie blokad
poziomowanie i tutaj czuje ze zostalem oszukany, spytalem sie mamy czy
uzyli do tego poziomicy (oczywiscie nie) tylko pokazali ze pralka sie
nie "rusza"
sprawdzenie pralki polegalo na uruchomieniu wirowania ale pralki ktora
jest pusta, wiec wiadomo ze wibrowac za mocno nie bedzie
dopiero gdy zaladowane zostalo pranie i obrony weszly na 1000, pralka
wpadla w mocne wibracje, dlatego czuje ze zostalem oszukany przez to ze
jej nie wypoziomowano
tak ze Panowie, troche powazniej traktujcie klientow bo szybko ich stracicie

2. Data: 2006-12-26 11:23:50

Temat: Re: Kupujac pralke uwazajcie
Od: " zayzayer" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sebcio <s...@w...pl> napisał(a):
> poziomowanie i tutaj czuje ze zostalem oszukany, spytalem sie mamy czy
> uzyli do tego poziomicy (oczywiscie nie) tylko pokazali ze pralka sie
> nie "rusza"
Ale z ciebie sierota :D
A całe te poziomowanie, to tylko pic dla oka.
Pralkę należy USTAWIĆ!. Ustawienie polega przede wszystkim na takim
wyregulowaniu nóżek, żeby każda z nich wywierała JEDNAKOWY nacisk na
podłoże. Nóżki mają być jak najkrótsze i zakontrowane. Oczywiście o wibracji
może decydować jeszcze kilka innych rzeczy.

3. Data: 2006-12-26 11:51:12

Od: "Huckleberry" <n...@p...onetonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " zayzayer" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wibracji
> może decydować jeszcze kilka innych rzeczy.

Już się zacząłem bać, że mam niewypoziomowaną profesjonalnie pralkę :D
Czy ten ariston nie ma autowyważania?

4. Data: 2006-12-26 14:32:32

Od: Sebcio <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Huckleberry napisał(a):

> Użytkownik " zayzayer" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
>
> Już się zacząłem bać, że mam niewypoziomowaną profesjonalnie pralkę :D
> Czy ten ariston nie ma autowyważania?
> pozdrawiam
Co to znaczy ze nozki maja byc zakontrowane?

5. Data: 2006-12-26 15:19:29

Od: "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sebcio" zapytał:

> Co to znaczy ze nozki maja byc zakontrowane?

Ano nóżki wykręcone ile trzeba ale nakręteczka na nóżce dokręcona jak trzeba
w kierunku obudowy ;)

P.

6. Data: 2006-12-27 22:38:17

Od: "awl" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale z ciebie sierota :D
> A całe te poziomowanie, to tylko pic dla oka.

Poziomowanie to jedno, a czy zdjęli blokadę z będna? Mój znajomy przez kilka
miesięcy siadał na pralce, żeby nie skakała po łazience, aż wreszcie
doczytał w instrukcji, że należy w pierwszej kolejności zdjąć blokadę z
bębna, żeby sprężyny mogły go zamortyzować : )

Pozdrawiam,
awl

7. Data: 2006-12-28 08:31:53

Od: Sebcio <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

awl napisał(a):

> [...]
> doczytał w instrukcji, że należy w pierwszej kolejności zdjąć blokadę z
> bębna, żeby sprężyny mogły go zamortyzować : )

Zdjeli, ale ja nie wiem jak nadal ta pralke wyprostowac, najgorsze ze
tymi nozkami strasznie ciezko sie kreci, nie dali mi zadnego klucza do tego

8. Data: 2006-12-28 09:11:06

Od: u...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Czesc,

> Zdjeli, ale ja nie wiem jak nadal ta pralke wyprostowac, najgorsze ze
> tymi nozkami strasznie ciezko sie kreci, nie dali mi zadnego klucza do tego

Unieś trochę pralkę do góry ;-)

Pozdrawiam
Usjwo

9. Data: 2006-12-28 09:25:32

Od: "Michał T" <l...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> , najgorsze ze tymi nozkami strasznie ciezko sie kreci,

Może właśnie dlatego że są skontrowane. Czy na nagwintowanych nóżkach jest
nakrętka? Jest to nakrętka kontrująca,gdy ustawisz pralkę dokręcasz te
nakrętki pilnując by nie zmienić ustawienia nóżek. Jeśli chcesz zmienić
później ustawienie nóżek to musisz poluzować nakrętki kontrujące.

10. Data: 2006-12-28 12:27:09

Od: Sebcio <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michał T napisał(a):

> [...]
> nakrętki pilnując by nie zmienić ustawienia nóżek. Jeśli chcesz zmienić
> później ustawienie nóżek to musisz poluzować nakrętki kontrujące.

Ciezko stwierdzic moja pralka to ariston aqxf 109, moze ktos pomoze kto
ma identyczna lub podobna, wogole to ta pralka jest dla mnie za ciezka,
ja jestem chory (serduszko nie domaga) nie chce sie z nia tak
samodzielnie silowac

Jaki dobry sposób na KRETa? Czy odstraszacze z allegro pomogą?
Ulga budowlana zwrot VAT
szukam stron www z przebudowanymi domami
Zmywarka - da się to zrobić?
poziomowanie pralki- pytanko