Kurczak nadziewany winogronami.

1. Data: 2003-05-12 18:16:03

Temat: Kurczak nadziewany winogronami.
Od: "Boni_K" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć
Podglądam ciągle Wasze przepisy i nawet coś tam wypróbowuję;)) w rewanżu
podaję sprawdzony przepis na ten specjał. Smacznego.

Piersi kurczaka pokroić na mniejsze kawałki i porozbijać dość cienko,
młotkiem.
Posolić, posypać wegettą (lub co kto lubi) i owinąć tak przygotowanymi
płatami winogrona. Polecam duże zielone, słodkie.
Zawinięte rulony obtoczyć w mące. Tej mąki to raczej delikatnie.
Smażyć na głębokim oleju. Wygląda ładnie podane na zielonym liściu i
obłożone zielonymi winogronami.
Może być jako danie główne i jako przystawka.

Pozdrawiam
Bożena

1. Data: 2003-05-12 18:47:55

Temat: Re: Kurczak nadziewany winogronami.
Od: "Tomek" <t...@a...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć,

> Podglądam ciągle Wasze przepisy i nawet coś tam wypróbowuję;)) w rewanżu
> podaję sprawdzony przepis na ten specjał. Smacznego.

Zatem wyciągam kurczaka z zamrażarki i... jutro spróbuje :)

pozdrawiam!
--
Tomasz Lendzion
http://MojeWzory.pl - własne nadruki na koszulkach?

1. Data: 2003-05-18 16:45:48

Od: "Boni_K" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć:)))
Nie czytałam dłuższy czas grupy toteż zapytowywuję:))) Smakowało?
> Zatem wyciągam kurczaka z zamrażarki i... jutro spróbuje :)

Pozdrawiam Bożena

cos z krewetkami
Konfitury starego kawalera
Sushi