Kurczak z KFC ???

1. Data: 2000-05-13 11:10:40

Temat: Kurczak z KFC ???
Od: "Jagger" <r...@j...tarnow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :-)))
Czy zna ktos moze dokladny przepis na przyzadzenie kawalkow kurczaka aby
wyszedl taki lub jaknajbardziej zblizony do tego co serwuja w restauracjach
KFC ?
Bede bardzo wdzeczny i zgory dzieki za wszelki odzew :-))
Powodzenia.......i smacznego :-))

1. Data: 2000-05-13 12:46:20

Temat: Re: Kurczak z KFC ???
Od: "Anna" <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jagger <r...@j...tarnow.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:QKaT4.59322$O...@n...tpnet.pl...
> [...]
restauracjach
> KFC ?
> Bede bardzo wdzeczny i zgory dzieki za wszelki odzew :-))

robimy zaklady:
ile razy w ciagu najblizszego miesiaca pojawi sie jeszcze taka prosba? ;)
ja wole nie obstawiac...

peace,
fire

Anna

m...@h...com
a...@r...fm
ICQ# 38981612

1. Data: 2000-05-13 15:16:12

Od: c...@t...pl (Marcin) szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 13 May 2000 14:46:20 +0200, "Anna" <a...@r...fm> wrote:

>robimy zaklady:
>ile razy w ciagu najblizszego miesiaca pojawi sie jeszcze taka prosba? ;)
>ja wole nie obstawiac...

Spoko... czesto sie tak dzieje, nawet bez wiedzy uzytkownika - tzn
dowiaduje sie on o tym, jak juz list jest na grupie :o)
Ja na przyklad zobaczylem na pl.rec.sport.motorowe swoj list, ktory
wyslalem kilka miesiecy wczesniej. Sam sie wyslal....

Marcin Smigielski:
www.rallypl-montreal.prv.pl
www.rallypl.w.pl

1. Data: 2000-05-14 00:44:22

Od: Sławomir Siudziński <s...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jagger" <r...@j...tarnow.pl> napisał w wiadomości
> [...]
restauracjach
> KFC ?
> Bede bardzo wdzeczny i zgory dzieki za wszelki odzew :-))

Jak można jeść to świństwo?I jeszcze życzy smacznego.A fe!!!

1. Data: 2000-05-14 07:07:00

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

Jagger <r...@j...tarnow.pl> wrote:

> [...]
> KFC ?
> Bede bardzo wdzeczny i zgory dzieki za wszelki odzew :-))

Znowu...

Wladyslaw

1. Data: 2000-05-15 07:51:37

Temat: Odp: Kurczak z KFC ???
Od: "pablo" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anna <a...@r...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8fjiqt$s8f$...@s...rmf.pl...

> [...]
> >

> robimy zaklady:
> ile razy w ciagu najblizszego miesiaca pojawi sie jeszcze taka prosba? ;)

a mzoe by ten zaklad jednak poprzec tym przepisem, bedzie lepiej smakowalo

pozdrawiam

pablo

1. Data: 2000-05-15 08:04:31

Od: "Ana" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Słuchajcie no, drodzy "Kucharze": faktycznie już po raz kolejny ktoś pyta o
tego nieszczęsnego kurczaka, a Wy za każdym razem pytanie to bezlitośnie
wyśmiewacie...
A może by ktoś tak pomógł człowiekowi, w końcu każdy ma swoje upodobania i
ma do nich całkowite prawo.
Ja słyszałam że taką chrupką panierkę można uzyskać z płatków
kukurydzianych - nie wiem ile w tym prawdy bo nie próbowałam.
A może jednak ktoś się "zniży" do dyskusji nad panierką do skrzydełek?..
;-)
--
Ania K.

1. Data: 2000-05-15 08:34:35

Od: Ulka <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kukurydzianych - nie wiem ile w tym prawdy bo nie próbowałam.
> A może jednak ktoś się "zniży" do dyskusji nad panierką do skrzydełek?..

Nie jestem "Kucharzem" i nie znize sie do proponowaych dyskusji. Jesli
jestes dostatecznie dlugo na grupie, to zapewne wiesz, jak nudne sa
powtarzane do upadlego przepisy na kuczaki z KFC, pizze z "Pizza jakas
tam" i gofry karmelowe. Ja widzialam wiele powyzszych przepisow na
grupie. Proponuje obejrzec archiwum grupy jak tylko Lukasz je
udostepni. Pozdrawiam liczac na oryginalny przepis.Ulka

--
Przyznajemy się do niskich cen - http://rubikon.pl

1. Data: 2000-05-15 08:40:09

Temat: Re: Czy "Kurczak z KFC" wykonczyl slalych grupowiczow
Od: Ulka <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A swoja droga czy nie te tematy sa przyczyna braku na grupie wielu
dawnych grupowiczow. Co sie dzieje z Joanna, Przemkiem, ostrym i
innymi??? Ulka

--
25MB e-mail, 10MB WWW, PHP, Perl, SSI - WEB Pack - http://rubikon.pl

1. Data: 2000-05-15 08:42:39

Od: Ulka <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> grupie. Proponuje obejrzec archiwum grupy jak tylko Lukasz je
> udostepni.
Przepraszam Rafala, powinno byc, jak tylko Rafal je udostepni.Ulka

--
Wysoka jakość, niskie ceny - http://rubikon.pl

Ile kalorii ma herbata?
Majeranek