Kurcze...

1. Data: 2003-03-27 19:14:18

Temat: Kurcze...
Od: "[sluchacz]" <w...@p...pnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kurcze, mam problem. Chyba mam/jestem chory na depresję i trwa to już jakiś
rok może dwa. Boję się iść do psychologa czy do psychiatry a widzę, że jest
coraz gorzej i zaczyna się to przenosić na grunt zawodowy. Nie jest dobrze.
Teraz jestem tak zdenerwowany, że boję się wsiąść do samochodu i jechać do
domu. Z natury jestem człowiekiem pogodnym i wesołym ale jednocześnie bardzo
przeżywam to co dzieje się wokół mnie. Nie daję sobie z tym rady... Nawet
nie wiem co pisać. Siedzę sobie tak i czytam......i czytam...... i nic......

1. Data: 2003-03-27 19:42:14

Temat: Re: Kurcze...
Od: "tycztom" <t...@N...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

[sluchacz] wrote:
> [...]
> wesołym ale jednocześnie bardzo przeżywam to co dzieje się wokół mnie.
> Nie daję sobie z tym rady... Nawet nie wiem co pisać. Siedzę sobie tak i

Dlaczego boisz się iść do psychologa czy psychiatry?

--
Pozdrawiam Serdecznie
Tomek Tyczyński

**
"Przy utrzymaniu obecnego tempa wymiany personelu
pewnego dnia ludzie będą okazami równie rzadkimi jak ptaki dodo."

1. Data: 2003-03-27 19:53:48

Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "[sluchacz]" <w...@p...pnet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przeżywam to co dzieje się wokół mnie. Nie daję sobie z tym rady... Nawet
> nie wiem co pisać. Siedzę sobie tak i czytam......i czytam...... i

Nie boj sie isc do specjalisty.....psychiatra pewnie zaraz bedzie chcial
leki przepisywac....
ale sproboj poszukac psychoterapeute.

Z jakiego miasta jestes? Moze uda mi sie poszukac w sieci takowych.

Nie warto sie meczyc, sama meczylam sie niepotrzebnie...
...dzis jest OK...wiec nie boj sie prosze tylko zacznij dzialac.

Jesli chcesz o cos zapytac...mozesz na priv u...@p...onet.pl

Pozdrawiam
Ula
www.ulast.prv.pl

1. Data: 2003-03-27 19:54:34

Temat: Odp: Kurcze...
Od: "patrycja." <p...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

[sluchacz] <w...@p...pnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b5vikn$ft7$...@a...news.tpi.pl...
> Chyba mam/jestem chory na depresję i trwa to już jakiś
> rok może dwa. Boję się iść do psychologa czy do psychiatry

no właśnie _chgba_ jesteś chory i nie będziesz tego wiedział do póki nie
przłamiesz swojego strachu; poproś kogoś żeby poszedł z Tobą? :)

>Nawet
> nie wiem co pisać. Siedzę sobie tak i czytam......i czytam...... i
nic......

jak to nic?! a napisał:b5vikn$ft7$...@a...news.tpi.pl to co? świnki
morskie? ;)

1. Data: 2003-03-27 20:03:31

Od: "[sluchacz]" <w...@p...pnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "patrycja." <p...@K...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> no właśnie _chgba_ jesteś chory i nie będziesz tego wiedział do póki nie
> przłamiesz swojego strachu; poproś kogoś żeby poszedł z Tobą? :)

No, owszem, ale nie było, łatwo. Gdy już wysłałem, pomyślałem: trudno,
poszło. Nie wiem dlaczego akurat tak...

1. Data: 2003-03-27 20:11:06

Od: "Agaczur" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "[sluchacz]" <w...@p...pnet.pl> napisał w wiadomości
> nie wiem co pisać. Siedzę sobie tak i czytam......i czytam...... i
nic......

Prawdopodobnie nabawiłeś się depresji czytając tą grupę (wnioskuję nieśmiało
po ksywce i treści wypowiedzi ;-)) Ostatnio bardzo tu niewesoło! A za oknem
cudna wiosna - wyłącz komputer, weź głębszy oddech. Życie jest piękne!

Oczywiście jeżeli rzeczywiście obserwujesz u siebie objawy depresji - bez
fachowej rady ani rusz. Ja ze swej strony mogę przesłać jedynie pogodne
uśmiechy :-)))
Pozdrawiam - Agnieszka

1. Data: 2003-03-27 20:24:01

Od: "[sluchacz]" <w...@p...pnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agaczur" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Oczywiście jeżeli rzeczywiście obserwujesz u siebie objawy depresji - bez
> fachowej rady ani rusz. Ja ze swej strony mogę przesłać jedynie pogodne

Fajni jesteście, nie myślałem, że ktokolwiek odpowie.
Dzięki za uśmiechy.

1. Data: 2003-03-27 20:29:16

Od: "[sluchacz]" <w...@p...pnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tycztom" <t...@N...waw.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> "Przy utrzymaniu obecnego tempa wymiany personelu
> pewnego dnia ludzie będą okazami równie rzadkimi jak ptaki dodo."

Kiedyś próbowałem, ale trzeba dość długo czekać na wizytę, po kilku
miesiącach już wydaje się, że jest O.K. a wizyta prywatna..., no cóż...
pieniądze....1, 2, 3 wizyty O.K. ale myślę, że na tylu się nie skończy...

1. Data: 2003-03-27 20:29:21

Od: "patrycja." <p...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

[sluchacz]
> No, owszem, ale nie było, łatwo.

a co jest w życiu łatwe? niewiele tego, i dobrze bo byłoby potfornie nudno
;)

> Gdy już wysłałem, pomyślałem: trudno,
> poszło. Nie wiem dlaczego akurat tak...

właśnie! _pomyślałeś_ i w tym sedno... należy _nie_myśleć_ i wbrew pozorom
mówię poważnie. jeśli coś Cię przerasta, boisz się cos zrobić... ale
jednocześnie wiesz że musisz/powinieneś/chcesz to zrobić... nie zastanawiaj
się nad tym i to zrób. odganiaj myśli jak tylko potrafisz, zacznij śpiewać,
skakać, gwizdać cokolwiek.. ja swego czasu machałam głową albo krzyczałam,
ale nie polecam, to było odruchowe i zaraz po tym głupio się czułam (ale
wtedy koncentrowałam się na tym że się głupio czuję i zapominałam o myśli
przed którą "uciekałam" więc jednak było skuteczne ;)

może trochę zamotałam ;) więc powiem tak:
jak mam gdzieś zadzwonić w ważnej sprawie ale wiem że będę rozmawiała z kimś
z kim nie chcę rozmawiać lub się boję czy cos.. zawsze sobie w głowie
układam co powiem, jak etc.. i nagle strach mnie paraliżuje do tego stopnia
że gorąco mi się robi jak spojrzę na słuchawkę.. skutek taki że odkładam
sprawę w nieskończoność aż.. jest za późno i jej w ogóle nie załatwiam.
nauczyłam się więc.. wykręcać numer z szybkością napływających myśli ;) i
zanim zdążę się rozmyślić, ktoś odbiera słuchawkę i rozmowa "improwizowana"
okazuje się bezbolesna.
Ty też tak możesz zrobić, Ula proponowała żebyś podał miasto, a ona postara
się coś znaleźć, pewnie numer fonu :) więc podaj miasto, a jeśli dostaniesz
ten nr. to od razu łap się za słuchawkę, jak się umówisz, głupio Ci będzie
nie iść... a jeśli nawet- zastosujesz znowu tę samą melodię.. po prostu
idź.. nie zastanawiając się gdzie i po co.. idziesz.. to proste...

trzymam kciuki :]
chociaż spróbuj :)

cieplutko
ja

1. Data: 2003-03-27 20:35:28

Od: "tycztom" <t...@N...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

[sluchacz] wrote:

[ciach'o]

> Kiedyś próbowałem, ale trzeba dość długo czekać na wizytę, po kilku
> miesiącach już wydaje się, że jest O.K. a wizyta prywatna..., no cóż...
> pieniądze....1, 2, 3 wizyty O.K. ale myślę, że na tylu się nie skończy...

Jasne - ale wiesz cio? Bez zdrówka 'ani rusz'... - co do depresji to powoli
zaczynam 'kapować' o co chodzi (z felietonów Magdy Nawrockiej - polecam,
szczególnie te o depresji, dodatkowo wydaje mi się, że Madzia nie obrazi się
na 'priv'atną' korespondencję :D)

--
Pozdrawiam Serdecznie
Tomek Tyczyński

**
"Przy utrzymaniu obecnego tempa wymiany personelu
pewnego dnia ludzie będą okazami równie rzadkimi jak ptaki dodo."

Czarna dziura
Poczucie winy
Moj byly bol
nic