Kurek czerwony

1. Data: 2005-06-06 09:46:03

Temat: Kurek czerwony
Od: "Wojti" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
szukam informacji na temat kurka czerwonego. Googluję i nic nie mogę znaleść
po polsku. Może któryś z Grupowiczów podeśle mi linka. Będę b. wdzięczny.

Pozdrawiam
Kucharz Amator
Wojti

2. Data: 2005-06-06 09:59:47

Temat: Re: Kurek czerwony
Od: "Jędrek" <a...@T...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> szukam informacji na temat kurka czerwonego.

a co to ?

--

=================
Pozdrawiam Jędrek

3. Data: 2005-06-06 10:22:13

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 6 Jun 2005 11:46:03 +0200, "Wojti" <j...@w...pl>
wrote:

>Witam,
>szukam informacji na temat kurka czerwonego. Googluj? i nic nie mog? znale??
>po polsku. Mo?e który? z Grupowiczów pode?le mi linka. B?d? b. wdzi?czny.
>
>Pozdrawiam
>Kucharz Amator
>Wojti

to chyba taki od goracej wody w wannie :PPPP

Pierz i glupawka....sorry
K.T. - starannie opakowana

4. Data: 2005-06-06 10:27:34

Od: "aniared/A.L." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson napisał(a):

> to chyba taki od goracej wody w wannie :PPPP
>
> Pierz i glupawka....sorry
> K.T. - starannie opakowana

A ja myślałam, że to taki mały "czerwony kur", czyli niewielki pożar :)
--
Ania

5. Data: 2005-06-06 10:32:32

Od: "telcia" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aniared/A.L." <> napisał

> A ja myślałam, że to taki mały "czerwony kur", czyli niewielki pożar :)
> --
> Ania

a ja stawiam na grzyba ;-) obojętnie jakiego ;-))

telcia

6. Data: 2005-06-06 10:33:39

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 06 Jun 2005 12:27:34 +0200, "aniared/A.L."
<a...@n...pl> wrote:

>A ja myślałam, że to taki mały "czerwony kur", czyli niewielki pożar :)

No to by przeciez napisal czerwony pozarek alboco...:PPP
moze jeszcze byc kogucik, jak kto nie wiem, ze maz kury to kogut

Pierz i c.d glupawki. Pewnie od soku pomaranczowego
K.T. - starannie opakowana

7. Data: 2005-06-06 10:34:39

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 6 Jun 2005 12:32:32 +0200, "telcia"
<n...@o...pl> wrote:

>U?ytkownik "aniared/A.L." <> napisa?

>a ja stawiam na grzyba ;-) oboj?tnie jakiego ;-))
>
>telcia

I myslisz, ze on rodzaju meskiego jest. I CO z takiego zrobic?
:PPP

Pierz

p.s. a co stawiasz?
K.T. - starannie opakowana

8. Data: 2005-06-06 10:34:50

Od: "telcia" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jędrek" <> napisał w wiadomości

> a co to ?
>
> --
>
> =================
> Pozdrawiam Jędrek

Mam! to ryba denna morska - Trigla lucerna ;-)

telcia

9. Data: 2005-06-06 10:39:47

Od: "telcia" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:vk98a1pj31d6f1dp24r4o8g7ifsp2q6vc7@4ax.com...

> I myslisz, ze on rodzaju meskiego jest. I CO z takiego zrobic?
> :PPP
>
> Pierz
>
> p.s. a co stawiasz?
> K.T. - starannie opakowana

Myslalam raczej o takim na skórze ;-) ten czerwony mi tak zasugerowal, i
chyba nic z takiego nie wolno robic, ino raczej - plewic, plewic.... ;-)))

Wyzej napisalam, ze jest to jednak ryba denna, i nic w takim wypadku nie
stawiam,
jeslis uparta - moge postawic wiecej soku pomaranczowego ;-)

Pozdrawiam goraco i jako poczatkujaca na tej grupie pytam - dlaczego jestes
Krysiu starannie opakowana, nie rozumiem :-((

10. Data: 2005-06-06 10:56:23

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
>Pozdrawiam goraco i jako poczatkujaca na tej grupie pytam - dlaczego jestes
>Krysiu starannie opakowana, nie rozumiem :-((

Ja jestem starannie opakowana, bo tak mi jakos maz niechcacy
wybral , ze slownika :PPP (ang-pol, bankowosci i handlu !)

ryba denna...biedna ryba :PPP

sowu- owszem, wiecej prosze

Pierz
K.T. - starannie opakowana