Kurs szycia kolder - propozycja dla Trysi

1. Data: 2002-11-19 12:48:23

Temat: Kurs szycia kolder - propozycja dla Trysi
Od: "Kuleczka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jako, ze temat patchworkowych kolderek wzbudza duze zainteresowanie na
liscie, moze Trysiu napisalabys jakas ksiazeczke (lopatologicznie i z
obrazkami :)), jak szyc kolderki. Bo ktos pisal, ze nie ma jeszcze takiej
pozycji na polskim rynku, a na pewno wzbudzilaby duze zainteresowanie (np.
moje :)). I na pewno takie instrukcje poparte obrazkami bylyby bardziej
zrozumiale niz suchy tekst :)
Trzeba by tylko jeszcze znalezc jakies wydawnictwo, ale mysle, ze to nie
byloby zbyt trudne (znajac talenta Trys :))

Pozdrowionka wizjonerskie (juz widze ta ksiazeczke u mnie na stoliku, a
siebie pochylona nad maszyna :))
--
Magda (Katowice)
k...@p...onet.pl

1. Data: 2002-11-19 13:42:56

Temat: Re: Kurs szycia kolder - propozycja dla Trysi
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 19 Nov 2002 13:48:23 +0100, "Kuleczka"
<k...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
>byloby zbyt trudne (znajac talenta Trys :))
>
>Pozdrowionka wizjonerskie (juz widze ta ksiazeczke u mnie na stoliku, a

o matko...pisac moge, ale ani obrazka ni e mam ;)) no i wanna
czsu nie dojechala..moze na razie kieruj sie tym, co juz na grupe
napisalam...o rany, widze juz oczyma wyobrazni te miliardy, co
mise ze sprzedazy ksiazek pchaja do abku...

Kr
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-11-19 14:04:36

Od: "Kuleczka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> o matko...pisac moge, ale ani obrazka ni e mam ;))

Ale przeciez masz kolezanki, ktore tez szyja koldry :)

> no i wanna
> czsu nie dojechala..

Zloz reklamacje i zmien firme kurierska :)

> moze na razie kieruj sie tym, co juz na grupe
> napisalam...

Na razie nic innego mi nie pozostaje, ale z marzen nie zrezygnuje tak latwo!
Zreszta pewnie zanim zabiore sie za szycie kolderki, zdazysz napisac ta
ksiazke :)
--
Magda (Katowice)
k...@p...onet.pl

1. Data: 2002-11-19 14:06:00

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:0tfktu8gcotmki4uljr22sfi9salrknim9@4ax.com...
l> wrote:
moze Trysiu napisalabys jakas ksiazeczke (lopatologicznie i z

o rany, widze juz oczyma wyobrazni te miliardy, co
> mise ze sprzedazy ksiazek pchaja do abku...
>
> Kr

pisz, Krysiu, pisz , bedziesz bestselerowa autorka i zaczynaj juz
obstalowywac Rols- Royca

Jola L-L
organizujaca komitet kolejkowy pod ksiegarnia na zapisy w/w arcydziela z
terminem realizacji za rok- bo tyle chetnych

1. Data: 2002-11-19 14:10:34

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 19 Nov 2002 15:04:36 +0100, "Kuleczka"
<k...@p...onet.pl> wrote:

>Ale przeciez masz kolezanki, ktore tez szyja koldry :)

nie o to chodzi - orazki musza byc z kolejnych etapow uszycia,
zeby nie musiec rozumiec pisanych instrukcji...szczegolnie
moich!!!!! hehehehehehe w tandemie bym mogla napisac cos takiego
- ja pisze, ktos szyje. mam miesce w domu (duza kanapa -
lozko-futon), dam zjesc, dam materie na szycie...oferta nie do
odrzucenia ;)

Tr
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-11-19 14:11:27

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> organizujaca komitet kolejkowy pod ksiegarnia na zapisy w/w arcydziela z
>terminem realizacji za rok- bo tyle chetnych

odnosze wrazenie, ze to sie nazywa wyzwanie....zaczne cwiczyc
zamaszysty autograt ;))

Tr
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-11-19 14:21:38

Od: "Mira Z. (Wrocław)" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja postaram się, zeby Ci wydało wydawnictwo, z którym współpracuję.
Mira Z. (Wrocław)

1. Data: 2002-11-19 14:23:40

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:4ghktuk9c3epm9ne4a6msh92n76s8cqulr@4ax.com...
, ktos szyje. mam miesce w domu (duza kanapa -
> lozko-futon), dam zjesc, dam materie na szycie...oferta nie do
> odrzucenia ;)
>
> Tr
> K.T. - starannie opakowana

czuje, ze to oferta dla mnie...

Jola L-L

1. Data: 2002-11-19 14:25:42

Od: "Kuleczka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> wrote in message

> [...]
> - ja pisze, ktos szyje. mam miesce w domu (duza kanapa -
> lozko-futon), dam zjesc, dam materie na szycie...oferta nie do

Ja co prawda nie nadaje sie na pomocnice, ale mozesz liczyc na moje 100%
wsparcie duchowe :)

--
Magda (Katowice)
k...@p...onet.pl

1. Data: 2002-11-19 14:40:05

Od: "Larysa" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapisuje sie już w kolejce po kasiążkę Krysi....
Która jestem już?

Marzę o tych słynnych łapkach kuchennych i paru kolderkach......
Larysa

całkowiecie OT!
szydelko a lot
Trys - pomoz prosze
KRAKÓW...zaproszenie na wystawę
LEGAL CABLE DESCRAMBLER mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm m 9288 [5/2]