Kwaśniewski = Atkins, wreszcie mamy potwierdzenie

11. Data: 2002-01-28 15:06:22

Temat: Re: Kwaśniewski = Atkins, wreszcie mamy potwierdzenie
Od: "Jacek" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

moze kolega nie wie ale w slangu (niestety) węgle = węglowodany czyli cukier
a nie taki czy inny węgiel.

Pozdrawiam.
Jacek

12. Data: 2002-01-28 18:00:44

Od: Andrzej Stypula <a...@a...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek wrote:

> moze kolega nie wie ale w slangu (niestety) węgle = węglowodany czyli cukier
> a nie taki czy inny węgiel.

Ach, rozumiem, ze zwolennikom DO cukier przez gardlo nie przejdzie
doslownie i w przenosni...

--
Andrzej Stypula
a...@a...krakow.pl

13. Data: 2002-01-28 19:34:46

Od: "Iza" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Stypula" <a...@a...krakow.pl> napisał w wiadomości
> Ach, rozumiem, ze zwolennikom DO cukier przez gardlo nie przejdzie
> doslownie i w przenosni...

[Jeżeli już jesteś tak bardzo "zgodny z terminologią" to żebyś wiedział -
sacharoza to paskudztwo, dość powszechnie postrzegane jako jedna z "białych
śmierci".
... A jeżeli chciałeś być skutecznie złośliwy to należało użyć słowa
"węglowodany".

Iza]

14. Data: 2002-01-28 21:14:17

Od: Andrzej Stypula <a...@a...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iza wrote:

> [...]
> śmierci".
> ... A jeżeli chciałeś być skutecznie złośliwy to należało użyć słowa

Cytujac Madra Ksiege "com napisal, napisalem".

15. Data: 2002-01-28 23:52:13

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ^^^^^^^^^^^^^^
>
> Nie sadziecie ze to rewelacyjnie brzmi... ten belkot jest
> obezwaldniajacy.
>
> Proponuje wegiel drzewny (zdrowszy) choc kamienny

Mam do Ciebie Pszemol prośbę, żebyś nie przenosił tekstów z innych grup
tutaj. Określenia skrótowe używane powszechnie na innych grupach mogą być
niezrozumiałe dla mniej kumatych uczestników tej grupy i prowokować ich do
idiotycznych wypowiedzi.

Pozdrawiam
Leszek

16. Data: 2002-01-29 12:02:09

Od: Andrzej Stypula <a...@a...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Leszek Serdyński wrote:
> tutaj. Określenia skrótowe używane powszechnie na innych grupach mogą być
> niezrozumiałe dla mniej kumatych uczestników tej grupy i prowokować ich do
> idiotycznych wypowiedzi.

Dobra, ponoc bardziej kumaty, czy trzeba bylo wymysliac malo sensowny
'skrot' mimo, ze istnieje w j. polskim stosowny termin?
Chyba, ze to teraz taka moda... lub stosowana terminologia jest
rownie 'optymalna' jak sama dieta.

--
Andrzej Stypula
a...@a...krakow.pl

17. Data: 2002-01-29 12:18:49

Od: "Iza" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Andrzej Stypula <a...@a...krakow.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@a...krakow.pl...
> [...]
> 'skrot' mimo, ze istnieje w j. polskim stosowny termin?
> Chyba, ze to teraz taka moda... lub stosowana terminologia jest

[Uwaga, wszyscy uczestnicy tej grupy - proszę od dzisiaj wyrażać się
wyłącznie całymi zdaniami, nie używać żadnych skrótów ani potocznych
sformułowań, zapomnieć o używaniu znaczków typu ":-)" i najlepiej w ogóle
nie wdawać się w dyskusje w tematach, w których nie znacie Państwo fachowej
terminologii.
W przeciwnym razie narazicie niektóre osoby na karygodne szkody psychiczne
natury estetyczno/smakowo/sensowej.

Iza]

18. Data: 2002-01-29 13:35:15

Od: Andrzej Stypula <a...@a...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iza wrote:
> [...]
> nie wdawać się w dyskusje w tematach, w których nie znacie Państwo fachowej

Bez chec ... wystarczy potoczny jezyk ale nie grypsera.

> W przeciwnym razie narazicie niektóre osoby na karygodne szkody psychiczne
> natury estetyczno/smakowo/sensowej.

Szczegolnie smakowej...

--
Andrzej Stypula
a...@a...krakow.pl

19. Data: 2002-01-29 14:28:00

Od: "Grzegorz Wasiak" <g...@r...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bez chec ... wystarczy potoczny jezyk ale nie grypsera.
Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę, ale obrażasz ludzi, w tym i mnie. Skoro
taką wagę przywiązujesz do właściwego użycia słów, to bądź łaskaw ograniczyć
stosowanie określenia "grypsera" do grupy społecznej, której to określenie
jest zwykle przypisywane - czyli do przestępców, więźniów.

Inna sprawa: bądź łaskaw powitać dno mojeg KF.
Jak to mawiają: PLONK
Grzegorz

20. Data: 2002-01-29 14:39:08

Od: "Jazz" <N...@j...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bez chec ... wystarczy potoczny jezyk ale nie grypsera.

> Szczegolnie smakowej...

A mnie zniesmaczają posty pisane bez polskich liter. Jak można tak kaleczyć
język?

--
Jazz

witaminki....