Kwaśniewski = Atkins, wreszcie mamy potwierdzenie

41. Data: 2002-04-21 18:45:06

Temat: Re: Kwaśniewski = Atkins, wreszcie mamy potwierdzenie
Od: l/e/h <l...@...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

"Pszemol" <P...@P...com> skribis:

> węgle to inaczej
>węglowodany czyli cukry (proste i złożone)

A nie mozna mowic po prostu cukry ? Mnie sie tez ten skrot nie podoba.

--
Pozdrawiam, Leh
"Dr" Kwasniewski nie jest doktorem

42. Data: 2002-04-21 21:58:57

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "l/e/h" <l...@...pl.invalid> napisał w wiadomości
> "Pszemol" <P...@P...com> skribis:

> A nie mozna mowic po prostu cukry ?

Nie można, bo ludzie myślą, że chodzi o cukier z cukierniczki. Wielokrotnie
się przekonałem, że mówiąc: "dlaczego jesz tyle cukrów?" słyszę odpowiedź:
"ja nie jem cukrów, tylko bułki i makaron".

Pozdrawiam
Leszek

witaminki....
soja