Kwestia neutralności w procesie terapeutycznym.

381. Data: 2010-03-23 15:31:22

Temat: Re: Kwestia neutralności w procesie terapeutycznym.
Od: zażółcony <z...@m...on.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości
news:hoamje$q74$1@news.onet.pl...

> I dla tego gdyby mi moja tż nie ustąpiła w tym,
> na czym mi zależy, to bardzo by mnie rozczarowała.
> Ale to bardzo i na pewno nie bez konsekwencji.

A na czym jej bardzo zależy ?
Ustąpiłbyś, żeby jej nie rozczarować, by nie było 'konsekwencji',
czy raczej próbowałbyś ją przekonać, że jej 'zależy' jest niedorzeczne ?

382. Data: 2010-03-23 15:48:20

Od: zażółcony <z...@m...on.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na różnych 'babskich' sprawach.
> Jeśli jej na czymś zależy, to staram się ustąpić.
> To chyba oczywiste.

A Ty tu o czym tam wyżej pisałeś ? O 'drobnych męskich sprawach' ?
> I dla tego gdyby mi moja tż nie ustąpiła w tym, na czym mi zależy,
> to bardzo by mnie rozczarowała.
Ja tak rozumiem "drobne męskie sprawy": "przyjedź dziś
około pierwszej w nocy po mnie do pubu, trochę z
chłopakami wypijemy a nie chcę brać taksówki"
Przykład z taksówką z czapki, ale powiedzmy taki właśnie.
Czy Ty w ogóle jesteś w stanie brać od niej rzeczy 'drobne' ?
Czy ona czuje się w takiej właśnie "drobnicy" jakoś Tobie
potrzebna ?

383. Data: 2010-03-23 15:48:40

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-23 14:44, niebożę medea wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Widzę, żeście się tu prawie do naga porozbierali w biały dzień! ;)

Wiosna, pani, wiosna przyszła po prostu.

Qra

384. Data: 2010-03-23 20:18:26

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

A nie ciekawiłoby cię co by się działo gdybyś pozwolił jej działać?

Mnie na twoim miejscu ciekawiłoby to. ;)

--
CB

385. Data: 2010-03-23 20:29:58

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 23-marzec-10, medea wlazł między psychopatów i wykrakał:

> Widzę, żeście się tu prawie do naga porozbierali w biały dzień! ;)

ale wszystko skromnie i pod okiem pani katechetki.
nawet mam fajny rym do katechetki.

--

z cyklu: Pytania Ryszarda.
- a czym nie wolno pompować rowera?

386. Data: 2010-03-23 20:34:48

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-23 21:29, niebożę tren R wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

Pościel w nagietki?
Produkt z gazetki?

Qra

387. Data: 2010-03-23 20:36:12

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> Dnia 2010-03-23 21:29, niebożę tren R wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Pościel w nagietki?
> Produkt z gazetki?

Takie som właśnie z p.s.p. poetki.

--

Paulinka

388. Data: 2010-03-23 20:42:04

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> Dnia 2010-03-23 21:29, niebożę tren R wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Pościel w nagietki?
> Produkt z gazetki?

czerwone skarpetki?

Ewa

389. Data: 2010-03-23 20:43:35

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 23-marzec-10, Qrczak wlazł między psychopatów i wykrakał:

> Dnia 2010-03-23 21:29, niebożę tren R wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Pościel w nagietki?
> Produkt z gazetki?

wspaniałe orgietki.

--

z cyklu: Pytania Marianny.
- tata, a jak się zaczynał świat to była noc czy dzień?

390. Data: 2010-03-23 20:43:59

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

~* pisze:

> Siostra, czy Ty może jak ja pochodzisz z Judei ? :o/

Nie, bracie. ;)

> http://www.youtube.com/watch?v=YSvouhu86tw&feature=r
elated

Dzięki, lubię ten kawałek. :)