LEGUMINA MAGURSKA - KOZACKA.

1. Data: 2008-04-02 09:50:29

Temat: LEGUMINA MAGURSKA - KOZACKA.
Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Potrzebny jest pęczak zrobiony z jęczmienia z ostatniego zbioru,
śliwki węgierki sądeckie (karpatskie czy dalmatyńskie) wędzone, świeże
masło. Pęczak myjemy, odrzucamy przekolorowane ziarna i domieszki,
jeżeli są i zalewamy na noc zimna wodą (ziarna z jęczmienia browarnego
po naciągnięciu mogą być wielkości grochu). Rano gotujemy na sypko,
lekko soląc i dodając do gotowania masło. Gdy prawie miękki układamy w
brytwannie lub innym naczyniu do zapiekania przekladając wymytymi
namoczonymi wcześniej śliwkami, ostatnią warstwą ma byc pęczak, na
który nakładamy cienkie plastry masła. Gdy śliwki zbyt kwaśne - lekko
słodzimy. Zapiekamy.
Podajemy jako drugie lub trzecie danie obiadowe lub na kolację
posypując cukrem na talerzu.
Mozna podać także zalany gorącym mlekiem lub zimną gęstą śmietaną.
Można jeść na gorąco lub zimno ( na zimno można zapakować nawet do
woreczka foliowego i osobno cukier - na wycieczki w plener).
Bez cukru może być podany zamiast ziemniaków do porcji wołowiny z
rosołu, ze sosem agrestowym lub musztardowycm czy chrzanowym

SMACZNEGO OD KOZAKA

EUGENIUSZA JERZEGO STANISŁAWA hr. Sasa

2. Data: 2008-04-02 10:26:57

Temat: Re: LEGUMINA MAGURSKA - KOZACKA.
Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 2 Apr 2008 02:50:29 -0700 (PDT), Panslavista napisał(a):

> SMACZNEGO OD KOZAKA
>
> EUGENIUSZA JERZEGO STANISŁAWA hr. Sasa

http://www.ornatowski.com/index/herbyszlachty_p.htm

Mam nadzieję, że pamiętasz moje panieńskie nazwisko, którego tu specjalnie
nie wymienię, bo nie chcę(!). Znajdziesz je pośród wymienionych na tej
liście - będziesz zaskoczony :-)

Pozdrawiam :-)

3. Data: 2008-04-02 12:00:03

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Kwi, 12:26, Ikselka <i...@w...pl> wrote:

> [...]
>
> Mam nadzieję, że pamiętasz moje panieńskie nazwisko, którego tu specjalnie
> nie wymienię, bo nie chcę(!). Znajdziesz je pośród wymienionych na tej

To czeskie, z symbolem wolnomularskim? :-P))

4. Data: 2008-04-02 12:19:16

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Mam nadzieję, że pamiętasz moje panieńskie nazwisko, którego tu specjalnie
> nie wymienię, bo nie chcę(!). Znajdziesz je pośród wymienionych na tej

Przyszła hrabina Cosel?

5. Data: 2008-04-02 12:36:42

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 2 Apr 2008 05:00:03 -0700 (PDT), Panslavista napisał(a):

> To czeskie, z symbolem wolnomularskim? :-P))

Panieńskie mam tylko jedno, więc po co pytasz?

6. Data: 2008-04-02 14:13:06

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Kwi, 14:36, Ikselka <i...@w...pl> wrote:

> Panieńskie mam tylko jedno, więc po co pytasz?- Ukryj cytowany tekst -
>
> - Pokaż cytowany tekst -

Piekarska z mąk?

Z pewnością nie znam.

7. Data: 2008-04-02 14:27:44

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wypierdalac z tymi pogaduszkami na priv,
> nie zaśmiecac grupy opowiadaniami o swoim gównianym nazwisku.
>
> Ty ikselka nigdy sie nie nauczysz.
> bo na pansraviste to juz za późno.

Sssss..............................kocz z 30 piętra Pałacu Kultury - to się
czegoś i ty nauczysz..

8. Data: 2008-04-02 15:39:39

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Kwi, 16:27, Ikselka <i...@w...pl> wrote:

wiadomościnews:1mr0px3pwqcv.1rg5r5djyj67m.dlg@40tude
.net...

> Sssss..............................kocz z 30 piętra Pałacu Kultury - to się
> czegoś i ty nauczysz..

To do podszywacza, czy do mnie?

9. Data: 2008-04-02 16:06:37

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

b...@w...pl to Ty? Przecież widać, komu odpowiadam.

10. Data: 2008-04-02 18:07:27

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Kwi, 18:06, Ikselka <i...@w...pl> wrote:

wiadomościnews:1mr0px3pwqcv.1rg5r5djyj67m.dlg@40tude
.net...

> b...@w...pl to Ty? Przecież widać, komu odpowiadam.

Ty dałas link do Ornatowskiego? Tam dostałem syf na kompa - widać, że
spreparowana strona...

super film "kuchenno zdrowotny"
Kapusta z grochem, fasolą lub bobem
Pantavista = prostak i ham