LGBT-genderyzm to jednak antykonstytucyjni lewaccy ideologiczni przemocowcy?

31. Data: 2019-12-17 17:34:52

Temat: Re: LGBT-genderyzm to jednak antykonstytucyjni lewaccy ideologiczni przemocowcy?
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17/12/2019 o 16:21, m...@g...com pisze:
> zacznij sie myc, to ja dobry wujek
> ---
> No widzisz -jak chcesz to POtrafisz udzielic i sobie dobrej rady ;P

jestem zaskoczony, zgodnie z prawda ci sie udalo

--
gazebo

32. Data: 2019-12-17 19:41:34

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.12.2019 o 15:25, m...@g...com pisze:

> Twoj wybor, moze sie boisz indoktrynacji, czasem warto zaryzykowac,

Z religiantami nie warto ryzykować.
Albo cię oplują za to, że twoje wyobrażenie boga jest inne niż ich
wyobrażenie, albo za to, że nie wierzysz w boga.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

33. Data: 2019-12-17 19:56:30

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.12.2019 o 15:38, m...@g...com pisze:

> Większość cywilizowanego świata widzi problem z religiantami. Ja też go
> widzę. Więc nie pisz zaślepiony religiancie, że nie widzę, bo widzę.
> ---
> Sam jestes religiant

Nie. Ty po prostu jak typowy religiant próbujesz zmieniać znaczenie pojęć.
Niektórzy religianci popełniają samobójstwa, równocześnie zabijają
niewiernych, i jednocześnie twierdzą, że to jest samo dobro.
Nie jest. To jest kretynizm.
Tak samo jak twierdzenie, że niewiara w bogów to religianctwo. To
również jest kretynizm.

> LOL :)
> ---
> A nie mowilem ze zostaniesz religiancie lewackiego POganstwa LOLkiem! ;P

LOL :)

> "CHRZEŚCIJAŃSTWO NIE JEST RELIGIĄ":

I na poparcie swoich urojeń dajesz linki i wklejasz teksty do innych
urojeń. Typowe dla religiantów. Sami siebie utwierdzacie w urojeniach.
Zero samodzielnego myślenia.

To tak samo jak płaskoziemcy. Na dowód swoich urojeń dają linki do
płaskoziemskich stron. I dziwią się, że normalni ludzie się z nich śmieją.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

34. Data: 2019-12-19 12:36:08

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

mozesz mi pomasowac stopy
---
Ty tez sobie mozesz... ;P

35. Data: 2019-12-19 12:38:49

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

jestem zaskoczony, zgodnie z prawda ci sie udalo
---
lepiej (nie) ogladaj sie zasiebie ;P

36. Data: 2019-12-19 12:40:39

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Z religiantami nie warto ryzykować.
Albo cię oplują za to, że twoje wyobrażenie boga jest inne niż ich
wyobrażenie, albo za to, że nie wierzysz w boga.
---
Jakbys o sobie PISal ;P
Powrotu do zdrowia życzę Piotrze

37. Data: 2019-12-19 12:46:14

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]

To tak samo jak płaskoziemcy. Na dowód swoich urojeń dają linki do
płaskoziemskich stron. I dziwią się, że normalni ludzie się z nich śmieją.

Nie masz nic POza wlasnymi urojeniami.
To co myslisz o innych to tez urojenia.
POki tego nie POjmiesz bedziesz jak oni.
Smiesznym biednym chorym godnym litosci...
Religiantem wlasnej urojonej wizji zycia.

"Mamo chyba zabilem Sarę" czyli POrąbane życie LGBTowcaPL/USA [Onetowisko]
Wykopaliskowy dowod ze tego samego Boga mozna roznie zrozumiec ;P
Gdy żona lesbą się okaże...
Banan ze ściany za pół miliona zjedzony przez "wandala"
"Pisze o jełopie...i o innym jełopie..."