LSD

11. Data: 2004-04-18 16:07:42

Temat: Re: LSD
Od: emes <e...@s...wiatr.w.oczy.i.noz.w.plecy> szukaj wiadomości tego autora

On 2004-04-15, Baryłek <r...@i...pl> wrote:

> uzależnić możesz się nawet od głupiej marihuany, nie istnieje podział na
> narkotyki miękkie i twarde to bzdura!
> LSD jest jednym z najszybciej uzależniających narkotyków

dlaczego moderatorzy przepuszczają takie brednie?

--
emes (na) hyperreal.info -|- jabber: e...@j...org

12. Data: 2004-04-18 19:48:45

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Sun, 18 Apr 2004 16:07:42 +0000 (UTC), przyszła do mnie
wiadomość z adresu <e...@s...wiatr.w.oczy.i.noz.w.plecy> i powiedziała:

> dlaczego moderatorzy przepuszczają takie brednie?

Bo to nie moderatorzy dyskutują i nie do nich należy ocena sensowności
przesyłanych postingów (jakby do nich należała... ;->). Skoro brednie -
prostuj.

Zuzanka
*:.
On the verge of indecision. I'll always take a round about way.

13. Data: 2004-04-18 21:19:14

Od: Chewie <c...@T...k.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik emes napisał:

> dlaczego moderatorzy przepuszczają takie brednie?

Nie zaprzeczysz, że można uzależnić się od marihuany.

Chewie

--
"Oko za oko- i cały świat jest ślepy" Mahatma Gandhi

14. Data: 2004-04-19 09:22:48

Od: Leszek Karlik <l...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 18 Apr 2004 16:07:42 +0000 (UTC), emes
<e...@s...wiatr.w.oczy.i.noz.w.plecy> disseminated foul
capitalist propaganda:

[...]
> dlaczego moderatorzy przepuszczają takie brednie?

Bo to grupa moderowana a nie cenzurowana. :->

> emes (na) hyperreal.info -|- jabber: e...@j...org
Leslie (tak, ja tez uwazam ze to brednie, ale co poradze? Sa zgodne z
tematyka grupy...)
--
Sol-Earthsa Leszek Leslie Karlik dam Posen; leslie @ ideefixe . pl
Drone, Offensive; Special Circumstances, Contact Section.

15. Data: 2004-09-06 23:52:07

Od: Jakub Musiał AKA Ufos <u...@g...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Baryłek wrote:
> LSD jest jednym z najszybciej uzależniających narkotyków

A może jakieś dowody/argumenty odnośnie tego stwierdzenia?
Takim hasłem może rzucić każdy i potem tylko ludzie mają mętlik w
głowie. Zanim coś napiszesz to zastanów się poważnie nad sensem tego.
LSD jest akurat jednym z narkotyków, które uzależniają słabo i żadko, a
udowodnione to zostało przez samego Hoffmana i wielu innych ludzi...

Pozdrawiam, Jakub Musiał.

16. Data: 2004-09-06 23:56:59

Od: Jakub Musiał AKA Ufos <u...@g...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chewie wrote:

> Nie zaprzeczysz, że można uzależnić się od marihuany.
>
> Chewie

Zaprzeczyć można, ale nie będzie to zgodne z prawdą. Marihuana
uzależnia, słabo bo słabo, ale uzależnia. I niestety tym argumentem
zasłania się większość ludzi w polsce, a co z papierosami, alkoholem?

Pozdrawiam, Jakub Musiał.

17. Data: 2004-09-15 15:31:12

Od: VOMiT <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jakub Musiał AKA Ufos napisał:
> [...]

prawde mowiac no chcialbym zobaczyc/poznac kogos uzaleznionego od
"kwasow"...
jak by to wygladalo? kwasika do sniadania, do obiadu do kolacji?
a co z tolerancja na ta substancje?
nie przecze ze sa ludzie zazywajacy lsd czesto, ale raczej trudno
tu mowic o uzaleznieniu, kazdy kto poddal sie wplywowi lsd wie ze
ciezko by bylo to zazywac codziennie...

18. Data: 2004-09-15 19:01:49

Od: "...:::WISKOLER:::..." <R...@c...cy> szukaj wiadomości tego autora

Był 15 wrzesień ( środa) gdy o godz. 17:31, w zeznaniu o ID
<news:ci9nbg$qgc$1@korweta.task.gda.pl>, złożonym na:
*pl.soc.uzaleznienia*, osobnik znany jako *VOMiT* zeznał(a) poddana(y)
wyjątkowo ciężkim torturom co następuje :

[...]
> ciezko by bylo to zazywac codziennie...

Ale przeciez uzależnienie od środków psychotropowych ( i nie tylko)
wcale nie polega na codziennym zażywaniu danego środka od którego jesteśmy
uzależnieni. To polega na tym że nie potrafimy sobie w niczym poradzić i
szukamy ucieczki właśnie we wprowadzeniu się w stan po zażyciu. Co pozwala
nam zapomnieć lub pomniejszyć problem.

> pozdrawiam

Również...

--
..::WISKOLER::..

Nie wymagaj od żony logicznego myślenia,
skoro została Twoją żoną.

19. Data: 2004-09-18 05:40:31

Od: D M <i...@b...pl.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 15 Sep 2004 21:01:49 +0200, ...:::WISKOLER:::... wrote:

> [...]
> szukamy ucieczki właśnie we wprowadzeniu się w stan po zażyciu. Co pozwala

wydaje mi sie, ze takze ciezko by bylo stosowac je jako ucieczke od
zlej rzeczywistosci....

--
DM
gg:2800862

20. Data: 2004-09-20 21:43:24

Od: VOMiT <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> wydaje mi sie, ze takze ciezko by bylo stosowac je jako ucieczke od
> zlej rzeczywistosci....

dokladnie, albowiem lsd potrafic co najwyzej wyolbrzymiac problemy
a nie je zagluszac, tak jak chocby alkohol.

Legalizaja marihuany
przyjaciel w nalogu
jak wielkie zagrozenie?
marichuana