LUDZIE !!!! MAGDALENA B. wrocila !!!!!

1. Data: 2003-04-29 01:16:11

Temat: LUDZIE !!!! MAGDALENA B. wrocila !!!!!
Od: "Dirk Smith" <p...@u...de> szukaj wiadomości tego autora

Czysta wy wszyscy nie zauwazyli, ze nasza droga Pani Mada B. wrocila ? Jezu
jak sie ciesze. Co prawda ja sie za bardzo nie udzielam, ale grupe sledze od
dluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuugiego czasu. I naprawde bardzo sie ciesze, ze
Madalena B. znowu sie odzywa. Z wielka przyjemnoscia czytuje jej posty.

Pozdrowienia !!!

DS

1. Data: 2003-04-29 05:23:18

Temat: Re: LUDZIE !!!! MAGDALENA B. wrocila !!!!!
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Dirk Smith" <p...@u...de> napisal w wiadomosci
> [...]
> Madalena B. znowu sie odzywa. Z wielka przyjemnoscia czytuje jej posty.

ciiiiiiiiiicho, nie rob szumu! No jasne, ze zauwazylismy. Jest znami i
cudownie, ale juz nie rozdmuchujmy, ona pewnie tez moze sie czuc nijako taka
obtrabiona ze wszystkich stron. :)))

pozdrawiam serdelecznie
Dorota

1. Data: 2003-04-29 09:35:55

Od: "Dirk Smith" <p...@u...de> szukaj wiadomości tego autora

> ciiiiiiiiiicho, nie rob szumu!

psssssss, juz jestem cichutko. Ale jak sie tak czlowiek ucieszy, to sie
czasem cosik wympsknie !

DS

1. Data: 2003-04-29 09:47:04

Od: "schayn" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja tez troche po fioluje bo wrócila
Bardzo jej tu brakowalo

1. Data: 2003-04-29 16:36:48

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

Dirk Smith wrote:

> [...]
> Madalena B. znowu sie odzywa. Z wielka przyjemnoscia czytuje jej posty.

LUDZIE! dzieki za przemile slowa - co za radosc wiedziec, ze gdzies w
swiecie sa ludzie, co mnie lubia ot tak.

Jeszcze raz dzieki, a teraz cicho juz. Dzialam dzis w kuchni,
wyprobowuje placek drozdzowy.

MB

1. Data: 2003-04-29 17:32:43

Od: "Ana" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <m...@o...com> napisał w wiadomości
> LUDZIE! dzieki za przemile slowa - co za radosc wiedziec, ze gdzies w
> swiecie sa ludzie, co mnie lubia ot tak.
****
A pewnie ze sa. :-)
A wiesz za czym mi najbardziej teskno?
Za Twoimi opowiesciami kuchenno-obyczajowo-rodzinnymi...
Pozdrawiam serdecznie
AniaK

1. Data: 2003-04-29 18:10:45

Temat: Re: LUDZIE !!!! :-)) a jednak inny tytul.
Od: Maciachowa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 29 Apr 2003 09:36:48 -0700, Magdalena Bassett
<m...@o...com> napisał(a):

>. Dzialam dzis w kuchni,
>wyprobowuje placek drozdzowy.
>
>MB

Ha!
placek drozdzowy - moja rodzina rece dziekczynnie do komputerka
sklada, bo tylko dzieki pl.rec.kuchnia poznali smak placka drozdzowego
pieczonego przez zone i matke :-)
Ale wlasnie... pytanie.
Moja mama czasem robi zwykly placek drozdzowy z kruszonka i w nim sa
swieze owoce- sezonowe.
Mnie z kolei zawsze (cale dwa razy) przy okazji owocow zrobil sie
"cudny" zakalec. Wprawdzie Maciach sie ucieszyl z zakalca, ale
wolalabym aby ciasto bylo ciasto.
Czy do takiego placka trzeba modyfikowac jakos skladniki? Moze czegos
wiecej, albo czegos mniej dawac?

Pozdrawiam
K.Maciaszek

--
Maciachowa
m...@w...pl

1. Data: 2003-04-29 18:12:25

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciachowa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wolalabym aby ciasto bylo ciasto.
> Czy do takiego placka trzeba modyfikowac jakos skladniki? Moze czegos

ja nawet truskawki tam wsadzam, ale przyznaję się bez bicia, ze nie ukladam
tych truskawek jedna obok drugiej, ale w odstepach :)
Bardzo tez lubie niski placek drozdzowy z pokrojonymi w gruba kostke
jablkami, posypane toto namoczonymi i osaczonymi rodzynkami, przykryte
kratka z ciasta drozdzowego (z waleczkow zrobiona) i moze byc polane
rozpuszczonym i przestudzonym maslem. Niam :)

wkn

1. Data: 2003-04-29 19:42:09

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

Maciachowa wrote:
> [...]
> wolalabym aby ciasto bylo ciasto.
> Czy do takiego placka trzeba modyfikowac jakos skladniki? Moze czegos

Jesli uzywam sliwek, to zawsze klade cieciem do gory, zeby zatrzymac
sok, jesli uzywam pokrojonych owocow, jak np. brzoskwinie, to smaruje
ciasto bialkiem, czekam az chwile wyschnie i bedzie takie lepkie, potem
na to owoce i kruszonke. Kruszonka sie przykleja i nie spada, bialko
tworzy blone miedzy ciastem i owocem, ale jak Dorota pisala, tez ukladam
je niezbyt gesto, bo i tak sie zapadaja.

Magdalena Bassett

1. Data: 2003-04-30 06:09:32

Od: Maciachowa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 29 Apr 2003 12:42:09 -0700, Magdalena Bassett
<m...@o...com> napisał(a):
> smaruje
>ciasto bialkiem, czekam az chwile wyschnie i bedzie takie lepkie, potem
>na to owoce i kruszonke.

Dziekuje :-)

Pozdrawiam
K.Maciaszek