LUDZIE- ODPOWIADAJCIE POD CYTATAMI !!!!!!!

1. Data: 2001-03-31 23:08:59

Temat: LUDZIE- ODPOWIADAJCIE POD CYTATAMI !!!!!!!
Od: "<Bomba>" <s...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-04-02 19:59:07

Temat: Re: LUDZIE- ODPOWIADAJCIE POD CYTATAMI !!!!!!!
Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Najgorsze, że prawie nikt tu nie zna definicji słowa CYTAT, większość zna
tylko KOPIUJ poprzednią wiadomość :-(
--
TNIJ CYTATY, odpowiadaj POD CYTATEM !!!
Jak nie umiesz CYTOWAĆ to sobie wyłącz CYTOWANIE !!!

1. Data: 2001-04-03 05:02:25

Od: "Jaku-b" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Litewka <a...@p...onet.pl> wrote in message
> Najgorsze, że prawie nikt tu nie zna definicji słowa CYTAT

W duzym stopniu odpowiada za to mICROSOFT. W biurze nie patrzy sie na netykiete -
wazne, zeby
tresc maila bylo widac od razu po kliknieciu. Outlook i OE to niestety programy
biurowe (I
popularne. Sam uzywam). :-(

--
Jaku-b.

"Nie zadawaj sie ze mna. Jestem samotnikiem, buntownikiem." (Pee-Wee Herman)

1. Data: 2001-04-03 08:27:20

Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> writes:

> Najgorsze, że prawie nikt tu nie zna definicji słowa CYTAT, większość zna
> tylko KOPIUJ poprzednią wiadomość :-(

a skad. taki oe np. defaultowo skonfigurowany jest tak ze jak wciskasz
"baton" reply to sam ci usluznie zacytuje wsio jak leci, zostawiajac
kursor na szczycie tego cytowania.
a jak nie dopilnujesz to i htmle bedzie wysylal i inne smiecie...

niestety, znajomosc netykiety na tej grupie jakos znikoma jest.
a szkoda.

--
Nina Mazur Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2001-04-03 12:37:39

Od: "Ula Idzikowska" <u...@s...psych.uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czasem pomaga sciagniecie wszystkich naglowkow [chocby ich bylo 8595] -
nagle sie okazuje, ze wiekszosc postow jest pisana jak nalezy i OE sortuje
prawidlowo.

--
Ula Idzikowska
u...@s...psych.uw.edu.pl

1. Data: 2001-04-03 15:59:51

Od: "Jaku-b" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ula Idzikowska <u...@s...psych.uw.edu.pl> wrote in message
> Czasem pomaga

Ula, troche nie na temat.

--
Jaku-b.

"Nie zadawaj sie ze mna. Jestem samotnikiem, buntownikiem." (Pee-Wee Herman)

Egzamin
Re: "Bog jest wszystkim i wszystko jest Bogiem" c.d. (dlugie - odp. dla Szymona)
tylko...
Jak sobie poradzic...
Myslenie