LUMENE

1. Data: 2004-04-29 17:45:58

Temat: LUMENE
Od: "Kasia " <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

jakie macie zdanie na temat kosmetykow tej firmy. wczoraj kupilam maseczke do
skory normalnej i tlustej, uzylam, pachniala bardzo ladnie, potrzymalam ja 10
min (jak zalecali) splukalam no i... hmmm, zebym jakis efekt widziala to nie
powiem, skora miala byc "radiant and smooth", no ale byla jaka byla.

1. Data: 2004-04-29 18:33:45

Temat: Re: LUMENE
Od: "Olga" <o...@o...blabla.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia " <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
nie
> powiem, skora miala byc "radiant and smooth", no ale byla jaka byla.

Miałam ich krem "podwójnie matujący" - IMO niezły, podobnie jeak
bezalkoholowe antyperspiranty i transparentne szminki.
Co do opisów z opakowań maseczek i kremów...zawsze w kwiecistym stylu
obiecują niezwykle efekty, a rzeczywistośc skrzeczy ;-)
O.

Tatuaz
[WROC] Spotkanie
kabaretki