Strona główna Grupy pl.sci.farmacja Lactobacillus casei rhamnosus czy to to samo co Lactobacillus rhamnosus ? Re: Lactobacillus casei rhamnosus czy to to samo co Lactobacillus rhamnosus ?

Re: Lactobacillus casei rhamnosus czy to to samo co Lactobacillus rhamnosus ?

From: cyklista <1...@a...net.pl111>
Newsgroups: pl.sci.farmacja
Subject: Re: Lactobacillus casei rhamnosus czy to to samo co Lactobacillus rhamnosus
?
Date: Sat, 20 May 2006 11:33:01 +0200

Powiem ze zainteresowało mnie to. Lactovaginal ma kapsulke czysto
zelatynowa, która rozpusci sie latwo w kazdym srodowisku wodnym, nie mam
nutrilacu zeby go dokladnie obejrzec ale jesli tez ma kapsulke czysto
zelatynowa to nie bedzie róznicy w ropzuszczaniu (jak masz nutrilac to
go wrzuc do wody i zobacz jak szybko sie rozpusci - i czy po zwilzeniu
zacznie sie kleic). Bakterie sa takie same, interesuja mnie tylko
substancje pomocnicze, jak wplywaja na absorbcje wody i wzrost bakterii.
laktoza jest jak najbardziej w porzadku w nutrilacu bo wlasnie ją dodaje
do gałek dopochwowych a nie sacharoze.
Pozostaje jeszcze tylko kwestia pH jaki dają po rozpuszczeniu te
kapsulki, ale to tez latwo sprawdzic jak sie ma nutrilac pod reką (a i
taka kapsułka w odróznieniu od gałki nie powinna wiele w organizmie
zmienić).
Wiec ostatecznie po przemysleniu ja bym bez obaw spróbował nutrilacu,
choć efektu nie mozna w 100% zagwarantować (ale ja bym zaryzykował
stwierdzenie o 95%).