Ładne pnącze - proszę o poradę

1. Data: 2005-08-18 19:41:53

Temat: Ładne pnącze - proszę o poradę
Od: "IKS" <U...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Prosze doradzcie mi jakieś ładne pnącze które można posadzić w
sąsiedztwie ogrodzenia tak aby zarosło to ładnie siatkę i aby
odgrodziło to choć trochę nas od sąsiadów.

Idelane pnączę byłoby wieloletnie i o kolorach liście raczej nie
zielonych gdyż wszystko wokół jest zielone (łącznie z siatką). Podobają
się nam roslinki w kolorach ciemnej czerwieni :-)

Pozdrawiam
Irek

Reklama: CASIO, SEIKO -> http://tinyurl.com/a5c2n

2. Data: 2005-08-18 21:02:06

Temat: Re: Ładne pnącze - proszę o poradę
Od: "agrazka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Idelane pnšczę byłoby wieloletnie i o kolorach liœcie raczej nie
> zielonych gdyż wszystko wokół jest zielone (łšcznie z siatkš). Podobajš
> się nam roslinki w kolorach ciemnej czerwieni :-)
>

> Pozdrawiam
> Irek
spróbuj winobluszcz - niestety liscie zielone ale jesionia takie jak pragniesz
przebarwiajace sie na czerwono
grazyna

3. Data: 2005-08-19 15:18:57

Od: "IKS" <U...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

agrazka wrote:

> spróbuj winobluszcz - niestety liscie zielone ale jesionia takie jak
> pragniesz przebarwiajace sie na czerwono
> grazyna

OK - więc będzie winobluszcz :-)
A czy możecie doradzić mi coś jeszcze aby to bie była sćiana 30 metrów
winobluszczu tylko coś jeszcze posadzić między winobluszczem ?

4. Data: 2005-08-19 15:51:55

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

agrazka napisał(a):
> spróbuj winobluszcz - niestety liscie zielone ale jesionia takie jak pragniesz
> przebarwiajace sie na czerwono
> grazyna

Jesienią? Już są czerwone.
pozdr. Jerzy

5. Data: 2005-08-19 16:28:43

Temat: Re: Ładne pnącze - proszę o porad
Od: "Jagoda" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "IKS" <U...@d...com.pl> napisał w wiadomości
> OK - więc będzie winobluszcz :-)
> A czy możecie doradzić mi coś jeszcze aby to bie była sćiana 30 metrów
> winobluszczu tylko coś jeszcze posadzić między winobluszczem ?

Milin. Ożywi go pieknymi kwiatami.

Pozdrawiam - Jagoda

6. Data: 2005-08-19 21:45:37

Od: "AurorA" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

> Jesienią? Już są czerwone.
> pozdr. Jerzy

Chyba kwiaty milinu... ;-)

Arkadiusz Prażmowski
www.oczkowodne.net

7. Data: 2005-08-20 00:45:12

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> A czy możecie doradzić mi coś jeszcze aby to bie była sćiana 30 metrów
> winobluszczu tylko coś jeszcze posadzić między winobluszczem ?

Dodaj bluszcz to i zimą nie będziesz musiał
oglądać sąsiada,
tak boletus podpowiada

8. Data: 2005-08-20 03:30:43

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

AurorA napisał(a):
> Użytkownik "JerzyN" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

> Chyba kwiaty milinu... ;-)

To w takim razie odkryłem nową odmianę?
Jak go rozmnożyć?
pozdr. Jerzy

9. Data: 2005-08-21 13:09:55

Od: "AurorA" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN wrote:

> To w takim razie odkryłem nową odmianę?
> Jak go rozmnożyć?
> pozdr. Jerzy

Może ktoś Ci pomalował.
Jeśli nie - sadzonki zdrewniałe.

Arkadiusz Prażmowski
www.oczkowodne.net

10. Data: 2005-08-21 22:44:42

Od: "Elfir Dar'n'Ytta" <e...@p...fm.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> Idelane pnączę byłoby wieloletnie i o kolorach liście raczej nie
> zielonych gdyż wszystko wokół jest zielone (łącznie z siatką). Podobają
> się nam roslinki w kolorach ciemnej czerwieni :-)

Aktinidia kolomikta (bialo-rozowo-zielone liscie) lub jakas wyskoa odmiana
powojnika (kolorowe kwiaty)

Elfir

Problem z winobluszczem
problem z kosiarka
Modrzewie-pomocy!!!!
choroba leszczyny - może ktoś zidentyfikuje na podstawie b. precyzyjnego opisu...
Przesadzanie kasztanowca