[n]Palenie z mama

51. Data: 2002-12-05 11:12:27

Temat: Re: (n) Zamieszczam i przepraszam
Od: "Jacek Michalski" <jaco82@rekson. pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sławomir Żaboklicki" <z...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:asj9l7$n7g$1@news.onet.pl...
> Nie musisz rewidować ucznia na oczach całej klasy. Możesz to zrobić w
pokoju nauczycielskim, gabinecie dyrektora.
najlepiej w ubikacji.

> Masz byś zdecydowany (zdecydowana), ale nie brutalny.
slodki brutal

> Musisz wyjaśnić dlaczego to robisz.
oczywiście dla dobra dziecka

[...]

> Wiem, że takie zachowanie w warunkach stresu jest często dla
> nauczyciela trudne, ale to taki zawód.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
wężykiem, wężykiem!

> Albo jest się wychowawcą, albo dozorcą.
jasssssne-trzeba wychowywać wszechstronnie

52. Data: 2002-12-05 11:58:12

Od: Sławomir Żaboklicki <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jasssssne-trzeba wychowywać wszechstronnie

Tak dla formalności pytam. Oczywiście piszesz o
wychowywaniu nauczycieli? ;-)
Pozdrawiam
SZ

53. Data: 2002-12-05 12:03:29

Od: "Lamia" <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sławomir Żaboklicki" <z...@p...onet.pl> writes:

> Nie bardzo. Może tylko nie umiem napisać o co dokładnie mi chodzi.
> Nie musisz prosić ciepło i grzecznie. Nie musisz rewidować ucznia na
> oczach całej klasy. Możesz to zrobić w pokoju nauczycielskim,
> gabinecie
> dyrektora. Masz byś zdecydowany (zdecydowana), ale nie brutalny.
> Musisz
> wyjaśnić dlaczego to robisz. Uczeń musi być pewny, że to co zobaczysz
> w jego kieszeniach, teczce (o ile nie jest nielegalne) zachowasz dla
> siebie.
> I przeprosisz ciepło i grzecznie jeżeli NICZEGO NIEDOZWOLONEGO nie
> [...]

Jak by to ująć? Nie chodzi mi o konkretną sytuację , a raczej o zasadę. Nie
jestem upoważniona do rewizji w ogóle, niezależnie od tego czy zrobię to
przy wszystkich , czy na osoboności. Dla mnie jest to upokarzające.
Sądzisz, że przeprosiny coś dadzą w przypadku bezsasadności moich działań?
Co zrobisz w sytuacji gdy uczeń odmówi i nie zgodzi się na przeszukanie
swoich rzeczy???

> Wiem, że takie zachowanie w warunkach stresu jest często dla
> nauczyciela
> trudne, ale to taki zawód. Albo jest się wychowawcą, albo dozorcą.

Ano i właśnie o to cały czas się rozchodzi :)

Pozdrawia
Lamia
--
// certum est, quia impassibile est //

54. Data: 2002-12-05 12:08:15

Temat: Lamia!
Od: "Roman Gawron" <n...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lamia <L...@w...pl> napisał(a):

> Wow!To ja Ciebie poproszę ciepło i bardzo grzecznie żebyś się dał
> zrewidować i co Ty na to ? A jeżeli nie wyrazisz zgody zrobię to i tak, bo
> mam podejrzenia (a nie pewność)!
> Oczywiście nie uznasz tego za wkraczanie w swoją prywatność (zwłaszcza że
> nie masz nic do ukrycia), ani za naruszanie godności osobistej i z cała
> pewnością nie podasz mnie do sądu?!
> Lamia
> --

Czemu porównujesz dziecko do dorosłego?!
O ile wiem, żadne prawo nie nadaje Ci praw wychowawczych w stosunku do osób
dorosłych.

Wybacz, ale to czysta demagogia ;-)

55. Data: 2002-12-05 12:13:01

Od: "Lamia" <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek Michalski" <jaco82@rekson. pl> writes:

<...>
> jasssssne-trzeba wychowywać wszechstronnie

Masz jakiś pomysł na wybrnięcie z sytuacji?
Co zrobić, żeby dzieci nie zabrały np. na wycieczkę alkoholu?
Jak to zrobić , bez rewizji? Może jakieś genialne posunięcia na które nikt
nie wpadł?

Jacek, nie "mądrzyj" się tak , bo to nie takie proste ....

Pozdrawia
Lamia
--
// certum est, quia impassibile est //

56. Data: 2002-12-05 12:30:31

Od: "Jacek Michalski" <jaco82@rekson. pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sławomir Żaboklicki" <z...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:asnf0r$nsn$1@news.onet.pl...

> Tak dla formalności pytam. Oczywiście piszesz o
> wychowywaniu nauczycieli? ;-)
to przecież Pan robi - no nie?
może walnie Pan jakąś instrukcję szczegółową typu:
podchodzę do uczni i proponuję spacer do ubikacji CIEPŁO I NIEBRUTALNIE
J.

57. Data: 2002-12-05 12:38:37

Temat: Re: Lamia!
Od: "Lamia" <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Roman Gawron" <n...@N...gazeta.pl>writes:

> Czemu porównujesz dziecko do dorosłego?!
> O ile wiem, żadne prawo nie nadaje Ci praw wychowawczych w stosunku do
> [...]

To było tylko porównanie, nie zauważyłeś?
Odniosłam to do słów S.Ż.
<...>
<Pod dwoma drobnymi warunkami. Że zrobisz to i inne rzeczy, o których
<piszesz nie raniąc godności ucznia i, że przeprosisz go bardzo grzecznie i
<ciepło
<...>
Chciałam, żeby postawił siebie w położeniu "podejrzanego"
Czy można rewizję przeprowadzić nie raniąc godności ucznia? Chyba nie....

Lamia
--
// certum est, quia impassibile est //

[N] cos na GDDW
liczba dni na zwolnieniu w trakcie stazu
Prace magisterskie, nowe prace w serwisie.
[spam.] sprzedam kilka ksiazek
wych.sexualne -kto prowadzi?