Lampa z lupa

1. Data: 2002-01-17 14:39:06

Temat: Lampa z lupa
Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
kupilam dzisiaj lampe z lupa, zdjecie na
http://strony.wp.pl/wp/tomella
cena 77 zl, chetne prosze o kontakt, jutro bede znowu w Gdyni, moge kupic i
rozsylac, czarne i biale, ale nie wiem, jakie kolory im zostaly.
Elzbieta

1. Data: 2002-01-17 15:26:23

Temat: Re: Lampa z lupa
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>cena 77 zl, chetne prosze o kontakt, jutro bede znowu w Gdyni, moge kupic i
>rozsylac, czarne i biale, ale nie wiem, jakie kolory im zostaly.

To jest dokladnie ta lampa, co ja ja mam i opisywalam..nawet
obiecywalam sie rozejrzec dla kogos i...przecenione nici i temu
podobne przyslonily mi umysl (75% znizki to nie byle co.....)

u nas sa drozsze niz te 77zl

Krysia

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-01-17 15:52:59

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> obiecywalam sie rozejrzec dla kogos i...przecenione nici i temu
> podobne przyslonily mi umysl (75% znizki to nie byle co.....)

Lampa sie sprawdza?
Elzbieta

1. Data: 2002-01-17 15:59:06

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Lampa sie sprawdza?
>Elzbieta

ja ja w wiekszosci czasu zywam jako lampe...trzeba sie nauczyc
uzywac, ale lampa ma te zalete, ze moznania pomanipulowac imozna
calkiem wygodnie siedziec z nia. Kasia - dzidzia moja kupila mi
ja z drugiej reki - ogloszenie bylo, zawlokla Tate na drugi
koniec miasta (drugiego) i kupila od emeryta, ktory chial zonie
frajde zrobic, a zona go zrugala, ze glupi stary piernik - nie
dosc, ze jejniepasuje do wystroju wnetrza salonu to jeszcze -
pioerwsze primo - co? ona slepa, ze musi miec mega lupe?, drugie
rpimo - musi siedziec bokiem a jej niewygodnie...dziadek
westchnal iodsprzedal kasilampe cos za 15 funtow...

juz z lupa/lampa szylam czarno na czarnym, wyjmowalam sobie z
palca igielke z rosliny, pikowalam i bardzo mi sie podoba, ale
ostrzegam - nie dla kazdego to, bo srednica lupy mojej to tylko
10cm...ALE powiekza pieknie no i samo swieci!!

a Tobie jak sie podoba?

krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-01-17 18:09:54

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ostrzegam - nie dla kazdego to, bo srednica lupy mojej to tylko
> 10cm...ALE powiekza pieknie no i samo swieci!!

Mi sie podoba szalenie, ale to swiezy nabytek i jeszcze nic przy niej nie
robilam i juz widze, ze odlozony na bok obrazek wiosna na kawie 7 kratek na
1 cm chyba jednak wroci do pracy.
Srednice ma mniej wiecej taka, jak lupy zakladane na szyje, ale swieci
dokladnie tam, gdzie trzeba :))

Elzbieta

1. Data: 2002-01-18 06:41:10

Od: "Gocha" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeszcze tej lampy nie dostałam (ale jest dopiero wczesny poranek), ale jest
fantastyczna. O to chodziło. Mamę zamuruje z wrażenia.
Teraz biedna kuli się nachylając z robótką do zwykłej lampki typu "kujon" -
to taka stojąca na blacie biurka.

Gocha

1. Data: 2002-01-18 07:59:57

Temat: Odp: Lampa z lupa
Od: "ulla" <u...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Elzbieta <t...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a26nv1$hhr$...@n...tpi.pl...
> [...]
> cena 77 zl, chetne prosze o kontakt, jutro bede znowu w Gdyni, moge kupic
> rozsylac, czarne i biale, ale nie wiem, jakie kolory im zostaly.

ja ja chcę , jak najszybciej, pliiiizzzz kolor jaki będzie, ale wolę biały
a jak Ci pieniążki wysłać?
ula.

1. Data: 2002-01-18 08:02:01

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja ja chcę , jak najszybciej, pliiiizzzz kolor jaki będzie, ale wolę
biały
> a jak Ci pieniążki wysłać?
> ula.

Przyslij mi na prv adres, bedac w Gdyni od razu wysle paczke, pieniadze
uzgodnimy na prv.
Elzbieta

1. Data: 2002-01-18 08:21:17

Od: "ulla" <u...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

ooo kochana jesteś

Urszula Kalbarczyk
ul.Bukszpanowa 14
05-830 Nadarzyn

1. Data: 2002-01-18 08:32:26

Od: "Anula" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elzbieta napisała:

> kupilam dzisiaj lampe z lupa, zdjecie na
> http://strony.wp.pl/wp/tomella

A ten obrazek POD lupą, no to jajo z kwiatami, to ono ma jakiś wzór? Tak
zachęcająco wygląda...
Nieśmiało pytam, bo zakładam, że zdjecia pochodzą z prywatnej kolekcji.
Pozdrawiam, Anula

kilka pytan
Cudne strony
czysta kanwa kratka >40