Lampki solarne - prosba o porade o asorytment

11. Data: 2007-04-09 16:33:22

Temat: Re: Lampki solarne - prosba o porade o asorytment
Od: Rais <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek Karwatka napisał(a):
> Cześć,

> Czy to były markowe lampy?
> Dlaczego nie jesteś z nich zadowolony?

Ja jestem bardzo zadowolony z takich lamp bo żadnej nie kupiłem.
Widzę jednak jak takie lampy wyglądają w kilku pobliskich ogródkach.
Ich główną funkcją po zmierzchu jest to, że je widać.
Lampa z definicji to coś co powinno oświetlać najbliższe otoczenie.
Światło "lampy solarnej" jest tak słabe, że wystarczy
bezchmurne niebo i jasno świecący księżyc (niekoniecznie w pełni),
by przestało się je zauważać.

> Jakiego oświetlenia ogrodowego oczekiwałbyś w takim sklepie jak nasz (
> www.domswiatla.pl )?

Normalnego, bo to "solarne" to wielka porażka.
(Chyba, że w ostatnim roku nastąpił jakiś znaczący
postęp w tej dziedzinie. Chętnie się dowiem.)

12. Data: 2007-04-09 16:34:09

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Tomek Karwatka wrote:
> Jakiego oświetlenia ogrodowego oczekiwałbyś w takim sklepie jak nasz

> Pozdrawiam
> Tomek

Podoba mi sie Twoja agresywnosc businessowa i pomysl zaczerpniecia
porady u zrodla. Nie podoba mi sie powtorne spamowanie adresem sklepu.

Dyngusowo
MB

13. Data: 2007-04-09 16:42:07

Od: "Tomek Karwatka" <tkarwatka@|usunto|domswiatla.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podoba mi sie Twoja agresywnosc businessowa i pomysl zaczerpniecia porady
> u zrodla. Nie podoba mi sie powtorne spamowanie adresem sklepu.

Magdaleno, wybacz ale moim zamierzeniem bylo jedynie ulatwic odpowiedz.
Listy dyskusyjne i grupy dyskusyjne maja to do siebie, ze czasem trudno sie
polapac o co chodzi.

To nie jest jakis pusty frazes, naprawde zalezy nam na opinii potencjalnych
klientow. Moi wspolnicy sa w branzy oswietleniowej od wielu lat i maja
mozliwosc sprowadzenia dla nas wszystkiego co zechcemy. Ja zajmuje sie
Siecia od wielu lat i wiem, ze tutaj najwazniejsza jest interakcja.

Natomiast sam czesto jako konsument dziwie sie, ze widze cos fajnego w
sklepach internetowych w USA a w Polsce tego dostac nie moge. Wydaje mi sie,
ze takze w oswietleniu ogrodowym moze byc tak, ze oczekujecie czegos ale my
po prostu o tym nie wiemy, stad moje pytanie :)

Sam bede w tym roku instalowal u siebie lampki solarne w ogrodzie, w doborze
pomoga mi moi wspolnicy :)

W kazdym razie, jesli jest cos co mozemy dla Was miec to prosze o info :)

Tomek

14. Data: 2007-04-09 16:43:07

Od: "Tomek Karwatka" <tkarwatka@|usunto|domswiatla.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Normalnego, bo to "solarne" to wielka porażka.

Czy z klasycznego oswietlenia ogrodowego jest cos co Twoim zdaniem
szczegolnie zasluguje na zainteresowanie (marka, typ)?

Pozdrawiam
Tomek

15. Data: 2007-04-09 16:53:01

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:evdqkp$k39$1@nemesis.news.tpi.pl Tomek Karwatka
<tkarwatka@|usunto|domswiatla.pl> napisał(a):

> W kazdym razie, jesli jest cos co mozemy dla Was miec to prosze o
> info :)

Hejka. Czyli przodem do klienta. ;-)
Pozdrawiam frontowo Ja...cki

16. Data: 2007-04-09 17:32:09

Od: i...@k...eu szukaj wiadomości tego autora

On 9 Kwi, 18:33, Rais <r...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
>
> Normalnego, bo to "solarne" to wielka porażka.
> (Chyba, że w ostatnim roku nastąpił jakiś znaczący
> postęp w tej dziedzinie. Chętnie się dowiem.)

Zmieniło się i to dużo i nie od zeszłego roku tylko tak już z 3 lata
będzie. Jest dużo dobrych producentów lampek solarnych, problem w tym,
że jeszcze 2-3 lata temu były stosunkowo drogie. Obecnie lampki mają
montowane po 2 diody, które bardzo jasno świecą. Strumień światła
porównywalny z takim jak światło z latarki. Fakt, że w sklepach
promują dalej lampki, które ani ładnie nie wyglądają , ani dobrze nie
świecą.

Czy podobają się Wam takie lampki, które są w coś wbudowane np.
imituja kamień, jakieś zwierzątko, czy lepsze są tradycyjne wbijane?
Mi osobiście te gadżety się nie podobają, ale może ktoś ma inne
zdanie?

Pozdrawiam
Sebastian

17. Data: 2007-04-09 17:34:18

Od: i...@k...eu szukaj wiadomości tego autora

> [...]

porównywalny z takim jak światło z latarki. Fakt, że w sklepach
promują dalej lampki, które ani ładnie nie wyglądają , ani dobrze nie

Czy podobają Wam się takie lampki, które są w coś wbudowane np.
imitują kamień, jakieś zwierzątko itp? Mi osobiście podobają się te
tradycyjne wbijane z kloszem, ale może ktoś ma inne zdanie?

Pozdrawiam
Sebastian

18. Data: 2007-04-09 17:46:19

Od: Rais <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

i...@k...eu napisał(a):

> Zmieniło się i to dużo i nie od zeszłego roku tylko tak już z 3 lata
> będzie.

Oj.. No, powiedzmy... ;)

> [...]
> montowane po 2 diody, które bardzo jasno świecą. Strumień światła
> porównywalny z takim jak światło z latarki.

A jakiś konkretny model/producent? Bo widzę, że na Allegro
takie lampki są po 20 zł. max i szczerze mówiąc nie chce mi się
wierzyć by różnica w świeceniu była znacząca.

> Fakt, że w sklepach
> promują dalej lampki, które ani ładnie nie wyglądają , ani dobrze nie
> świecą.

No właśnie, dla mnie to lampa ma oświetlać a nie tylko świecić.
Chyba te "solarne" cudeńka nie dla mnie. ;)

Tu się zgadzamy.

19. Data: 2007-04-09 17:54:42

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Tomek Karwatka wrote:

> [...]
> ze takze w oswietleniu ogrodowym moze byc tak, ze oczekujecie czegos ale my
> po prostu o tym nie wiemy, stad moje pytanie :)

OK, skoro chcesz opinii, proszę bardzo (chociaż potencjalnym klientem
i tak nie jestem).

Jako ozdoby lamp w ogrodzie nie stosuję i nie będę stosował, bo moim
zdaniem żadna to ozdoba (poza okresem Bożego Narodzenia, kiedy wszyscy
wieszają sznurki lampek). Potrzebnych jest kilka lamp na domu, żeby
było widać, ze jest zamieszkały. A w ogrodzie po co?

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

20. Data: 2007-04-09 18:33:19

Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rais" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Normalnego, bo to "solarne" to wielka porażka.
> (Chyba, że w ostatnim roku nastąpił jakiś znaczący
> postęp w tej dziedzinie. Chętnie się dowiem.)

Taka lampka w ogrodzie nadaje sie tylko do podświetlenia krasnala i grzybka
:-).
Natomiast genialnie można je wykorzystac jako bezobsługowe światło na
cmentarzu.
Nie zastąpi naturalnego znicza, ale może w znacznym stopniu ograniczyć ich
zużycie.
Pozdrawiam świątecznie - Jagoda

Porady ogrodnicze - koszty założenia systemu nawadniającego, nawadnianie ogrodów
Hosty
Wesołych Świąt
owoce na wyzszych erenach
Przesadzanie