Lancome

1. Data: 2003-06-17 12:06:47

Temat: Re: Lancome
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "iska" <i...@n...stofanet.pl> napisał w wiadomości
news:3eef02a2$0$13001$ba624c82@nntp02.dk.telia.net..
.
> Hej,
>
> Czy Mascary Lancome rzeczywiscie sa takie superduper jak o nich czytam w
> gazetach? Moge wlasnie kupic Amplicils albo ten drugi Magnicostam :)
> za okolo 100 zl w zestawiku z malutkim kremem pod oczy i plynem do
> demakijazu oka (tez malym) za okolo 100 zl.
> Czy to dobra cena? Przewaznie uzywam MaxFactora ale mam ochote zaszalec w
> wakacje :) I ktory lepszy? A moze HR Extravagant?
> Odpiszcie szybko zanim sie rozmysle ;)))
> iska
>
> witam Lancome to firma z wysokiej półki czyli nie dla wszystkich.
jednak uważam ze jest warta swojej ceny,bardzo lubie kosmetyki tej firmy.
wiec kupuj ,jak szalec to na całego.
pozdrawiam
p.

1. Data: 2003-06-17 12:28:40

Od: "magdha" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wakacje :) I ktory lepszy? A moze HR Extravagant?
> Odpiszcie szybko zanim sie rozmysle ;)))

Tez sobie zaszalalam i kupilam tusz Magnificiles (czy jakos tak). Owszem,
nic nie moge mu zarzucic, ale uwazam, że taki sam efekt (a moze i troszke
lepszy) uzyskuje dzieki 1000 kalorii Dramatic Look, wiec wrocilam do
dramatica.

Podrawiam
Magda

1. Data: 2003-06-17 12:42:32

Od: "star" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

iska wrote:
> [...]
> zaszalec w wakacje :) I ktory lepszy? A moze HR Extravagant?
> Odpiszcie szybko zanim sie rozmysle ;)))

Z Lancome to polecam Flextencils, wydluza i podkreca rzesy, calkiem niezly
jest ten Ampicils, a cena ktora podalas to raczej nic porazajacego, te
zestawy kosztowaly w Sephorze cos okolo 110 pln.
Natomiast za te, a wlasciwie nizsza nawet cene polecam YSL Effect Faux Cils,
to chyba najlepszy tusz na rynku, zreszta warto nawet poczytac oceny na
wizaz.pl.
Co do HR Extravagant, odradzam, kupilam kiedys bo nie bylo YSL i byly to
wywalone w bloto pieniadze.

--
star

1. Data: 2003-06-17 13:04:48

Od: "sheba20" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magdha" <m...@w...pl> napisał:

> [...]
> nic nie moge mu zarzucic, ale uwazam, że taki sam efekt (a moze i troszke
> lepszy) uzyskuje dzieki 1000 kalorii Dramatic Look, wiec wrocilam do

Chyba 2000 kalorii :). 1000 kalorii - to tak dla odchudzających się, a ten
tusz tuczący raczej jest - rzęsy tyją :P.
________
sheba 19

1. Data: 2003-06-17 13:25:44

Od: "Blancanieves" <k...@b...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Miałam kiedyś tusz Magnificiles - nie mam zastrzeżeń ani do konzystencji
tuszu, ani do zapachu, ani do efektu - był znakomity! Jedynym jego
mankamentem było opakowanie. Nie wiem co się stało, ale albo się
obłamało przy zakrętce jakieś ustrojstwo, naprawdę nie wiem, ale tusz
nie chciał się zakręcić do końca i dość szybko mi wysechł.

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia

1. Data: 2003-06-17 13:53:26

Od: Dorota <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

star wrote:

> Natomiast za te, a wlasciwie nizsza nawet cene polecam YSL Effect Faux Cils,
> to chyba najlepszy tusz na rynku, zreszta warto nawet poczytac oceny na
> wizaz.pl.

A to ja mam kompletnie odmienne zdanie. Właśnie z radością i ulgą
skończyłam YSL Effect Faux Cils i nabyłam z powrotem Lancome Definicils,
nareszcie. Jak dla mnie YSL się osypuje, jakiś taki jest grudkowaty, no
i trzeba go używać na suche rzęsy.

Dorota

1. Data: 2003-06-17 14:04:27

Od: "star" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Dorota wrote:
> [...]
> Definicils, nareszcie. Jak dla mnie YSL się osypuje, jakiś taki jest
> grudkowaty, no i trzeba go używać na suche rzęsy.

A na jakie mozna inne jak nie suche?????
Przypuszczam ze trafilas na nieswieze opakowanie. Ja uzywalam roznych tuszy,
a YSL uzywam juz od lat i uwazam ze to mistrzostwo swiata.. Nakladam go albo
na odzywke, albo na czyste rzesy i nigdy mi sie nie osypuje... A ewentualne
grudki sugeruja ze tusz zaczyna wysychac i trzeba go albo odswiezyc, albo
wyrzucic...

--
star

1. Data: 2003-06-17 15:14:18

Od: "Ula" <u...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Odradzam Amplicils. Uzywam miesiac i strasznie sie osypuje. Poza tym ma jak na
moj gust dziwna szczoteczke.

1. Data: 2003-06-17 19:26:44

Od: "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Jak dla mnie YSL się osypuje, jakiś taki jest grudkowaty, no
> i trzeba go używać na suche rzęsy.
Na suche rzęsy to znaczy bez odżywki? A ja nakładam go czasem na bazę (to
chyba już nie suche rzęsy) i też działa fantastycznie - tyle że szkoda bazy
bo on jej nie potrzebuje:-)
DominikaNM

Co fajnego z the Body Shop ?
archiwum grupy