Lancome - co to za puder?

1. Data: 2006-12-16 18:08:19

Temat: Re: Lancome - co to za puder?
Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dostalam od kolezanki puder Lancome 3 w 1, bo jej odcienie nie pasowaly
> - dla mnie najjasniejszy jest w sam raz. Tylko teraz po pierwsze bylo
> bez pudelka, wiec nie wiem, jak to sie dokladnie nazywa (opakowanie
> takie:
> http://www.allegro.pl/item151028549_lancome_puder_w_
3_odcieniach_transparent_mate.html#photo
> ), a po drugie najchetniej bym kupila tylko ten najjasniejszy. Ktos moze
> mi poradzic, o co pytac w drogerii?

puder z linka to podroba.
p.

2. Data: 2006-12-17 13:57:01

Temat: Lancome - co to za puder?
Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

--
Beth Winter
Extenuation Collective <http://www.extenuation.net/>

3. Data: 2006-12-17 14:13:21

Od: "ullaaa" <a...@...sygnatur.ce> szukaj wiadomości tego autora

A grupowicz Beth Winter napisał:
> [...]
> nsparent_mate.html#photo ), a po drugie najchetniej bym kupila
> tylko ten najjasniejszy. Ktos moze mi poradzic, o co pytac w

No to chyba jest to:
http://tiny.pl/9scc
czyli Puder Lancome Maquicake.
Mam prawie identyczny, tylko że otwierany od siebie, w drugą stronę
znaczy.
Również na naklejce pod spodem napisane jest Maquicake.
Zastanawiające jest to, iż wyniki wyszukiwania na guglach dają tylko
allegro, ebaye i inne aukcje.
Na moje - podróba i to czegoś co nie istnieje ;).
Ja mam go od mamy, która kupiła go od kobitki sprzedającej u niej w
pracy takie tam różne dziwne kosmetyki niewiadomego pochodzenia, niby
sprowadzane z zamagranicy.
W każdym razie - podróba czy nie podróba, zużyłam go, bo dobry był ;).

--
ula mówi ahoj // ullaaa na op.pl // dżidżi: 3234801

4. Data: 2006-12-17 14:17:34

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

ullaaa wrote:

> [...]

<ciach>

> [...]
> sprowadzane z zamagranicy.
> W każdym razie - podróba czy nie podróba, zużyłam go, bo dobry był ;).

No to chyba musze sie do tej kolezanki zglosic (jej brat takie
sprzedaje) :) Jak na allegro jest 40zl za sztuke, to sie oplaci nawet
taka trojca, bo swietnie maskuje rumience.

5. Data: 2006-12-17 14:18:06

Od: "ullaaa" <a...@...sygnatur.ce> szukaj wiadomości tego autora

A grupowicz ullaaa napisał:

> Również na naklejce pod spodem napisane jest Maquicake.
> Zastanawiające jest to, iż wyniki wyszukiwania na guglach dają
> tylko allegro, ebaye i inne aukcje.
> Na moje - podróba i to czegoś co nie istnieje ;).

A może jednak napisałam to zbyt pochopnie:
http://www.lipsticknet.com/07203000001.html?synertec
http://www.kelkoo.se/b/a/ss_lancome_maquicake.html

zaś z drugiej strony na www lancome w searchu nic nie znajduje.
ee nie wiem

--
ula mówi ahoj // ullaaa na op.pl // dżidżi: 3234801

6. Data: 2006-12-17 20:07:47

Od: księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beth Winter" <b...@e...net> napisał w wiadomości
> [...]
3_odcieniach_transparent_mate.html#photo
> ), a po drugie najchetniej bym kupila tylko ten najjasniejszy. Ktos moze

a dlaczego nie zabierzesz tego opakowania do sklepu?
Teli.

7. Data: 2006-12-17 20:25:38

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

księżniczka Telimena (gsk) wrote:

> Użytkownik "Beth Winter" <b...@e...net> napisał w wiadomości
3_odcieniach_transparent_mate.html#photo

> a dlaczego nie zabierzesz tego opakowania do sklepu?

Bo akurat do swiat mi bedzie nie po drodze. A paru osobom przydaloby sie
dac "hinta" ;)

Swoja droga juz odkrylam, ze to nie puder, tylko podklad w kompakcie
Maquicake (na stronie Lancome tez znalazlam). Na truskawie niestety nie
ma, wiec bede musiala sie przejsc do sklepu i popytac, co do tego jest
podobne albo po ile to u nas chodzi...

8. Data: 2006-12-17 20:52:00

Od: księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bo akurat do swiat mi bedzie nie po drodze. A paru osobom przydaloby sie
> dac "hinta" ;)

Pytałaś o co pytać w drogerii, więc według mnie najprościej wziąć
opakowanie.

Teli.

9. Data: 2006-12-17 21:16:03

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

księżniczka Telimena (gsk) wrote:

> Użytkownik "Beth Winter" <b...@e...net> napisał w wiadomości

> Pytałaś o co pytać w drogerii, więc według mnie najprościej wziąć
> opakowanie.

Ale nie napisalam, ze to ja bede pytac.

10. Data: 2006-12-17 21:58:36

Od: księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale nie napisalam, ze to ja bede pytac.

"a po drugie najchetniej bym kupila tylko ten najjasniejszy. Ktos moze
mi poradzic, o co pytac w drogerii?"

wynikało z kontekstu, ale nie ważne...:)
Pozdrawiam
Teli.

Max Factor - Colour Adapt Schimmering Natural
coś do twarzy dla faceta
sklep internetowy gondy polecenia pomocy!
gługie czy krótkie wosy?
prezent jeszcze raz