Łazienka - pomocy

21. Data: 2010-08-20 18:07:56

Temat: Re: Łazienka - pomocy
Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

marioz_fl <m...@o...eu> napisał(a):

>No niby nie, ale zbyt duża ilość złota może sprawić, że zamiast
>elegancji wkradnie się kicz.

To prawda, ale wiesz, jeden powie ze kicz jak niejaka ikselka, drugi, ze
super. Co czlowiek to charakter, wiec po prostu rob pod siebie, ma sie Tobie podobac
przede wszystkim.
Z dwojga zlego chyba lepiej wiecej czerni niz odwrotnie. To chyba zloto jako dodatek
powinno
nadawac charakter.

>bo najtrudniejsze w utrzymaniu są fugi

Fugi zlote-blyszczace czy matowe?

Mozna probowac dopasowywac krawedz lustra do krawedzi plytki, ale to juz roznie
wychodzi, chociaz ja
widzialem zrobione super. Sa tez listewki maskujace laczenie,kto co lubi. Albo
zwyczajnie na klej na
plytki, wyglda tez dobrze, chcociaz zaslaniasz te drogie plytki wtedy :)

>A biały marmur, tzn ala biały marmurdo tych złotych płytek i do tego na
>jendej ze ścian ten tynk?
>Czy to już zbyt dużo i też będzie kicz?

IMHO przy malej lazience duzo kolorow robi oczoplas. Ale jesli Tobie sie podoba...

22. Data: 2010-08-21 10:28:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Aug 2010 20:07:56 +0200, Przesmiewca napisał(a):

> Co czlowiek to charakter, wiec po prostu rob pod siebie

:-DDD

23. Data: 2010-08-22 09:00:54

Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

>:-DDD

Twoje posty zazwyczaj nic nie wnoszace do dyskusji, powoduja opad moich dwoch gornych
konczyn.

24. Data: 2010-08-22 09:46:15

Od: marioz_fl <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Przesmiewca pisze:

> Twoje posty zazwyczaj nic nie wnoszace do dyskusji, powoduja opad moich dwoch
gornych konczyn.

No właśnie, a ja potrzebuję pomocy!!!

25. Data: 2010-08-22 11:41:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 22 Aug 2010 11:46:15 +0200, marioz_fl napisał(a):

> No właśnie, a ja potrzebuję pomocy!!!

No toż Ci cennie poradzono: "rób pod siebie" :-D

26. Data: 2010-08-22 20:47:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 22 Aug 2010 11:00:54 +0200, Przesmiewca napisał(a):

> Twoje posty zazwyczaj nic nie wnoszace do dyskusji, powoduja opad moich dwoch
gornych konczyn.

Jak to "nic nie wnoszące"? - nie ma niczego lepszego do wniesienia, niż
poczucie humoru, a zwłaszcza na temat ludzkiej nieporadności językowej!

27. Data: 2010-08-23 11:22:12

Od: Przesmiewca <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

>Jak to "nic nie wnoszące"? - nie ma niczego lepszego do wniesienia, niż
>poczucie humoru, a zwłaszcza na temat ludzkiej nieporadności językowej!

masz jakies glupawe skojarzenia. No nic na to nie poradze, ze czytasz miedzy wyrazami
gubiac sie w zrozumieniu tesktu.

28. Data: 2010-08-23 12:07:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 23 Aug 2010 13:22:12 +0200, Przesmiewca napisał(a):

> masz jakies glupawe skojarzenia. No nic na to nie poradze, ze czytasz miedzy
wyrazami
> gubiac sie w zrozumieniu tesktu.

Przepraszam bardzo, ale skojarzenia mam prawidłowe: "rób pod siebie"
oznacza, co oznacza i to zupełnie bez konieczności czytania między
wyrazami. Naucz się polskiego.

29. Data: 2010-08-23 12:41:05

Od: Przesmiewca <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

>Przepraszam bardzo, ale skojarzenia mam prawidłowe: "rób pod siebie"

Nie chodzi o skojarzenia, no ale jak ktos ma problem ze zrozumieniem calosci,
to sie czepia wyrwanych z kontekstu slow i zaslania poprawna polszczyzna.
Teraz juz chyba wiem, czemu cie nie lubia. Po prostu nie umiesz
merytorycznie rozmawiac.

30. Data: 2010-08-23 14:52:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 23 Aug 2010 14:41:05 +0200, Przesmiewca napisał(a):

> [...]
> to sie czepia wyrwanych z kontekstu slow i zaslania poprawna polszczyzna.
> Teraz juz chyba wiem, czemu cie nie lubia. Po prostu nie umiesz

Tylko pewien rodzaj ludzi - dlatego, że nie "robię pod siebie" ani nie
"wypoczywam w skórze", podczas gdy oni non stop :-D

Czym przykleic listwe w plycie ceramicznej?
Blacha aluminiowa w Warszawie
Bomba w kieszeni?
Siedzi ktos w lodowkach?
Młynek do zlewu